Jan Evertsenstraat 605
1061 XZ Amsterdam

Google Plus/Places - 8,4

Hennie Loi beoordeelde op 2019-03-23

Snelle levering, niet duur, mooie kwaliteit.

Eline Zwitserloot beoordeelde op 2019-03-19

Snelle levering. Goed verpakt.
Mooie laarzen! Perfect!

Sigrid De Messemaeker beoordeelde op 2019-03-14

professioneel en correct

Maya beoordeelde op 2019-03-13

Ondanks er iets mis is gegaan met mijn levering, was de eigenaar zeer vrienden en behulpzaam

Silvia Geraedts beoordeelde op 2019-03-06

Goede service, mooie spullen en vriendelijke mensen👍🏼😃
Een echte aanrader.

birte de seriere beoordeelde op 2019-02-27

ik had aangegeven dat ik het pakketje bij mij thuis bezorgd zou willen hebben, maar hij werd bij de supermarkt bezorgd om op te halen. Geen heel erg probleem maar toch vervelend.

Nicole Wetzels beoordeelde op 2019-02-22

Reactie van DeSchoenenkast.nl:
Beste Nicole,

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze webshop. We hebben geen retour of ruil aanvraag van je ontvangen.

Kun je aangegeven waar je precies niet tevreden over bent, hopelijk kunnen wij het oplossen.

Wij scoren bij onze klanten gemiddeld een 9.5 & dat willen wij graag zo houden.

Wellicht is het een foutje, we horen het graag.

Elsie Boone beoordeelde op 2019-02-21

Zeer vlotte levering van de bestelling. Zeer hulpvaardig en vlotte en duidelijke communicatie. TOP!!

Senna Quist beoordeelde op 2019-02-17

Top! Het pakketje was snel binnen, en de schoenen zien er super goed uit . Maar ze vallen wel iets groter dan normaal.

M Dankelman beoordeelde op 2019-02-14

Super nette snelle levering.

Elsie Boone beoordeelde op 2019-02-09

Zeer tevreden
Zeer vlotte service .
Heel hulpvaardig, vlotte en correcte info omtrent een artikel.
Vind dit TOP!

Esther Teeuw beoordeelde op 2019-02-08

Patricia van Rossum beoordeelde op 2019-02-07

Lineke Zwerus beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering, ik ben keurig op de hoogte gehouden van de gang van de bestelling

Wilma beoordeelde op 2019-02-07

Super snelle levering van producten met prachtige kwaliteit! Ook de retourzending was geen probleem en het geld ook binnen een paar dagen weer terug op mijn rekening, top!

Petra Alkemade beoordeelde op 2019-01-31

E.N. Overkleeft beoordeelde op 2019-01-31

vanessa beoordeelde op 2013-03-01

Ten eerste hele mooie tassen. Ik heb er inmiddels 4 besteld.Prijs kwaliteitsverhouding is top! Snelle en goede service! En goede communicatie als iets niet op voorraad is. Ik zou deze site zeker bij iedereen aanraden.

Reactie van DeSchoenenkast.nl:
Dank je wel Vanessa <3

Daan beoordeelde op 2012-12-29

Super site. Pumps besteld en de volgende dag ontvangen.
Waren verpakt in een mooie doos en kreeg er nog een
doorzichtige schoenendoos bij. Handig voor het opbergen.
Echte aanrader voor elke Hakken liefhebster en super leuk blog
met DIY's
Kijk uit naar de volgende collectie

Sharon beoordeelde op 2012-11-14

Geweldige collectie. Duidelijk en overzichtelijk. Persoonlijke hulp is ook erg prettig. Goede communicatie. Bereikbaar voor informatie. Hele fijne site. Een echte aanrader voor shoe fanatics.