Jan Evertsenstraat 605
1061 XZ Amsterdam

8,9

Google Plus/Places - 8,4

Daantje beoordeelde op 2019-07-20

Leuke producten en snelle levering

Nicolette van Meurs beoordeelde op 2019-07-12

Blij met mijn aankoop! Precies zoals ik met had voorgesteld.

Herma Knol-Versteegt beoordeelde op 2019-07-08

Kobaltblauwe handtas besteld, die op de site onmiskenbaar kobaltblauw was. Bleek onmiskenbaar donkerblauw te zijn. Terug gestuurd en dan zijn de retourkosten van bijna 7 euro voor onze rekening. Jammer, omdat de fout niet bij ons lag, maar bij de verkeerde voorstelling (kleur) van het product.

Martine Herselman beoordeelde op 2019-07-07

Heeel goede service en ze gaven me meteen een alternatief voorstel toen mijn gevraagde tas niet meer op voorraad bleek, volgende keer bestel
Ik weer bij hen! Top!

Wieke van Kampen beoordeelde op 2019-07-07

Snelle levering van mijn losse tas-schouderband echter na 3 dagen brak de bevestiging af waardoor het hengsel onbruikbaar is geworden of provisorisch op lelijke manier gerepareerd moet worden. Erg teleurgesteld.

Stephanie Dekkers beoordeelde op 2019-07-04

Alles snel en goed verstuurd!

M beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering!

Jikke Van der Wal beoordeelde op 2019-07-04

Snel geleverd en goed

Inge Vandiest beoordeelde op 2019-07-01

Heel tevreden! Vandaag bestellen en morgen al in huis!

Barbara Grote-Syrynska beoordeelde op 2019-07-01

Heel tevreden

Jantiene Berg beoordeelde op 2019-06-30

Als volgens aangegeven mail. Werd alleen toch een pakket niet door de brievenbus.

Monique ooms beoordeelde op 2019-06-30

Uitstekend

A Stein beoordeelde op 2019-06-28

Snelle levering en mooie kwaliteit! Love iT ❤️

Jenny Slooves beoordeelde op 2019-06-28

Geweldig en snelle levering ook

Lily Eeveleens beoordeelde op 2019-06-24

Super!!!
Ik had een bruin tasje besteld. Kreeg netjes een appje met de mededeling dat ze hun excuses aanboden omdat ze alleen nog grijze hadden. Als ik die nit wilde zou ik mijn geld gewoon teruggestort krijgen.

Heb de grijze genomen en ben er kei blij mee.

Birgul Ozgenc beoordeelde op 2019-06-13

Snel ontvangen maar retour laat verweken

Soekita Ramnarain beoordeelde op 2019-06-13

Bestelling heel snel gekregen

Paula Beumer beoordeelde op 2019-06-13

Foto geeft product niet weer. Achteraf de vele emails over webwinkelkeur.

Reactie van DeSchoenenkast.nl:
Beste Paula,
We zijn een beetje verbaasd om je bericht.
Je hebt bij ons op 24 mei een bestelling gedaan voor Omslagdoek Boho Chic - Donker Bruin. Waarvan de foto's, duidelijk zijn op onze website. We hebben het product op gestuurd en daarna NUL emails van je ontvangen omtrent deze bestelling. Ook heb je het product niet retour gestuurd, indien hij niet voldeed aan je verwachtingen.

We horen graag van je.
Mvg

Lenie Janssen beoordeelde op 2019-06-08

snelle afhandeling..kwaliteit prima :)

A Weizenbach beoordeelde op 2019-06-08