Dalmatie 32
3831 EG Leusden

Bas Luiten beoordeelde op 2018-10-05

Goede wijnen, vriendelijk geprijsd en uitstekend advies.

Ir. Ad J. Pontier beoordeelde op 2018-06-16

Snelle en secure levering van uitstekende wijnen, die je elders zelden aantreft. Een echte wijnspecialist!

Hen Beune beoordeelde op 2018-05-12

Snel en vakkundig geleverd.

Flairr, persoonlijk assistent beoordeelde op 2018-04-06

Hele mooie verfijnde Duitse wijnen. Echt een betrouwbare aanrader voor o.a. exclusieve events en private dinners of om zo lekker van te genieten!

Reactie van DeWijnkamer.nl:
Bedankt Flairr, persoonlijk assistent voor je leuke berichtje. Geniet van je Duitse wijnen en dank voor je bestelling bij ons.

Rik Monteban beoordeelde op 2018-04-04

Goed werkende website en prompte levering van de juiste bestelling (en lekkere wijntjes uiteraard -echt de Howzit eens proberen-).

Reactie van DeWijnkamer.nl:
Bedankt Rik Monteban voor je leuke berichtje en bestelling bij ons. Geniet van de wijnen.

Anne beoordeelde op 2018-03-05

Het gemak van online winkelen is zo plezierig. Net als je wijn op is, bestel je met 1 druk op de knop zo weer een nieuwe voorraad.