Postbus 752

snelle levering !!!

Barteld Post beoordeelde op 2018-11-12

in 1 woord uitstekend en volgens afspraak

I. van Eeden beoordeelde op 2018-11-12

Snelle correcte afhandeling en levering.
Goed product voor goede prijs!

Rob de Lange beoordeelde op 2018-11-12

Tevreden, snelle levering en je krijgt wat in de omschrijving van het artikel staat. Prima.

F B Van der Ploeg beoordeelde op 2018-11-11

Snelle levering, goed apparaatje....( zonder gebruiksaanwijzing....maar het is geen rocket science)

Fien van Lambalgen beoordeelde op 2018-11-11

Snelle levering.

Johannes Caron beoordeelde op 2018-11-11

Was niet lang onderweg en vlug aangekomen en is een pluspunt nu met de week staking van de Post hier.

patrick vermeire beoordeelde op 2018-11-11

Bart Klok beoordeelde op 2018-11-11

jim beoordeelde op 2018-11-10

correct en snel

Michel Demarbaix beoordeelde op 2018-11-08

Ik was zeer aangenaam verrast door de snelle levering en van het zeer goede kwaliteit

roelf aten beoordeelde op 2018-11-08

Toelsiram Girwar beoordeelde op 2018-11-08