Postbus 752

Patrick De Kuijper beoordeelde op 2019-07-10

Alles naar wens gegaan

Peter Schachtschabel beoordeelde op 2019-07-04

John Welling beoordeelde op 2019-07-04

Levering door postnl duurde langer dan voorzien.

Bart Klok beoordeelde op 2019-07-01

Gemakkelijk kopen. Mooie prijzen en snelle en goede levering

Marcel Marin beoordeelde op 2019-07-01

Mijn order is met grooste zorg en aandacht verwerkt!
Erg tevreden over de service.Bedankt.

Leila Kafi beoordeelde op 2019-07-01

Margriet Guiver-Freeman beoordeelde op 2019-06-29

Fantastisch snelle levering!

Paul Selier beoordeelde op 2019-06-28

Niet reageren op email

AA Rivero beoordeelde op 2019-06-27

Bestellen ging makkelijk, alleen ik was flink teleurgesteld dat bij het betalen opeens verzendkosten werden berekent. Dit was nergens in de winkelwagen te zien of vermeld. Pas toen ik had betaald zag ik dat ik 7 euro kwijt was aan kosten. Belachelijk bedrag voor een brievenbus pakketje. Levering was netjes in een bubbelenvelopje en de volgende week binnen.

Roy Steenwelle beoordeelde op 2019-06-27

chantal neyrinck beoordeelde op 2019-06-27

Het was niet bedoeling om mijn score te versturen, er moet iets verkeerd gelopen zijn. Het is zo dat dealrunner op zoek is naar een oplossing voor mijn probleem met de knieband dus ik wil zeker mijn huidige niet bevestigen. Ik kan de functie van de knieband niet beoordelen dat ik deze in die toestand niet kan gebruiken. Mss stelt dealrunner nog iet voor dus ik wacht nog even. Sorry voor he ongemak.

Helga Kiers beoordeelde op 2019-06-27

Godfried Balk beoordeelde op 2019-06-26

Corine Schipper beoordeelde op 2019-06-25

Snelle levering maar verkeerd product ontvangen en word nergens op gereageerd,wordt niet teruggebeld en op mail geen antwoord dus service is bagger en voortaan gewoon weer naar de winkel .

Doortje Hoogsteen beoordeelde op 2019-06-24