Van der mondenweg 87a
6685 BM Haalderen
KvK 09191589

6,0

Van Haaren beoordeelde op 2017-10-01

Wij zijn zeer tevreden met de bestelde producten, deboled bedankt!

Marc beoordeelde op 2016-05-03

Ledlampen besteld voor de caravan, betaald via paypal maar nooit geleverd. Getracht te bellen, terugbel notitie via de website achter gelaten, gemaild met ontvangstbevestiging maar geen enkele reactie. Website ziet er goed uit, beloofd op website van alles maar het is gewoon een amateurtje die niet weet hoe het werkt. Volgens mij een oplichter, een zgn. LEDoplichter!!!!!!!

Reactie van Deboled:
Door ons afgehandeld met een credit.
09-05-2016
Naam: Adfo Grafie Produkties BV