Nijverheidplein 33
6717 ET Ede
0318 - 300392

J Tromp beoordeelde op 2017-12-31

Onlangs mooie vuurschaal van edelschaal aangeschaft. Levertijd was prima en de vuurschaal staat prachtig in onze veranda. Topwinkel.

Assortiment

Bart beoordeelde op 2017-05-22

Schitterende vuurschaal. De vuurschaal was netjes verpakt en werd binnen 3 dagen door DPD bezorgd. Hebben inmiddels veel plezier van onze vuurschaal.

Alie Pas beoordeelde op 2017-03-26

Prachtige kwaliteit vuurschaal. Hebben nu al in het voorjaar veel plezier van. maandag besteld en woensdag keurig verpakt bezorg.