Boekweitakker 11 11

Bol.com 115 8,7
Google Plus/Places - 10,0
Bol.com 10 9,0

Vera Zadelaar beoordeelde op 2019-07-08

Super snelle levering en mooie producten!

Graag gedaan en daar doen we het voor :) Groetjes Deez

Kimberly Beukers beoordeelde op 2019-05-15

De bestelling was een gepersonaliseerd cadeau, ze waren echter vergeten om het te personaliseren.
Hierop contact gehad, ze hebben uitstekende service geleend.
Ik kon mijn bestelling terugsturen, zodat deze alsnog gepersonaliseerd werd en toen ik het daarna ontving, zat het zelfs mooi ingepakt!

Anouk Stevens beoordeelde op 2019-03-30

Het product was snel binnen super fijn.

Nathalie Van der marel beoordeelde op 2019-02-28

Ik wilde een andere kleur opzet voor het baby nestje en dat had ik bij de opmerkingen gezet. Ongeveer een week later ontvangen en wauw! Wat super mooi en snel geleverd ook!
Heel erg bedankt!
Groetjes Nathalie.

Reactie van Deezbabykamers:
Wat super fijn om te horen dat alles naar wens geleverd is. Daar doen we het voor :)

I. Schuck beoordeelde op 2019-02-28

Super tevreden. Heel snelle levering en super leuk verpakt als cadeautje

graag gedaan.

Aletta Oosterwijk beoordeelde op 2019-02-21

Snelle levering en prima product

Reactie van Deezbabykamers:
Wat fijn om te horen dat alles in orde was. Hier doe ik het voor.

Jansen beoordeelde op 2018-12-13

Super snelle service,Leuk verpakt...

Linda Smits beoordeelde op 2018-08-30

Super snelle levering, netjes verpakt en de webwinkel houdt je goed op de hoogte. Wij hebben een leerzame klok besteld en mijn dochter vond het heel leuk dat er ook nog een handgeschreven kaart bij zat! Top service!

Reactie van Deezbabykamers:
Dank je wel Linda voor je leuke beoordeling, hier doen we het voor :)

Birgit beoordeelde op 2018-06-30

Mijn dochter is superblij met het mooie My Little Pony kleed en hoeslaken. Alles was netjes verpakt en ik had mijn bestelling erg snel in huis. Super! En het extraatje was een super leuke verrassing!

Birgit beoordeelde op 2018-06-30

Het uitpakken was een feestje! Zo leuk dat alles als cadeautje verstuurd wordt. Het extraatje viel erg in de smaak bij mijn dochter. Top!

A. Vogelaar beoordeelde op 2017-12-18

Super snelle service, heel erg tevreden.

Wendy beoordeelde op 2017-06-28

Ik ben super tevreden over Deezkinderkleding! Er wordt altijd heel snel gereageerd op vragen, de bevestiging / factuur van een bestelling is duidelijk en klopt áltijd, een afspraak voor ophalen is zo gemaakt en alle producten zijn van een prima kwaliteit! Een aanrader!!!

Jessica beoordeelde op 2017-06-28

Super goede service. Leuke producten maakt onze kinderen blij. Voor elk kind wel wat.

Petra beoordeelde op 2017-03-31

Heel tevreden!! Goede kwaliteit, klantgericht en snelle reactie!!

Jennylee beoordeelde op 2017-03-20

Deze pagina ontdekt door een like en deel actie die ik gewonnen had, nadien een hoop leuke kleding gekocht en besteld, goede kwaliteit goede verkoper, besteld producten naar wens.. je hoeft ook geen weken te wachten... ik zeg top... een aanrader voorniedereen