Boekweitakker 11 11

9,0

Bol.com 98 8,7
Google Plus/Places - 10,0

Linda Smits beoordeelde op 2018-08-30

Super snelle levering, netjes verpakt en de webwinkel houdt je goed op de hoogte. Wij hebben een leerzame klok besteld en mijn dochter vond het heel leuk dat er ook nog een handgeschreven kaart bij zat! Top service!

Birgit beoordeelde op 2018-06-30

Mijn dochter is superblij met het mooie My Little Pony kleed en hoeslaken. Alles was netjes verpakt en ik had mijn bestelling erg snel in huis. Super! En het extraatje was een super leuke verrassing!

Birgit beoordeelde op 2018-06-30

Het uitpakken was een feestje! Zo leuk dat alles als cadeautje verstuurd wordt. Het extraatje viel erg in de smaak bij mijn dochter. Top!

A. Vogelaar beoordeelde op 2017-12-18

Super snelle service, heel erg tevreden.

Wendy beoordeelde op 2017-06-28

Ik ben super tevreden over Deezkinderkleding! Er wordt altijd heel snel gereageerd op vragen, de bevestiging / factuur van een bestelling is duidelijk en klopt áltijd, een afspraak voor ophalen is zo gemaakt en alle producten zijn van een prima kwaliteit! Een aanrader!!!

Jessica beoordeelde op 2017-06-28

Super goede service. Leuke producten maakt onze kinderen blij. Voor elk kind wel wat.

Petra beoordeelde op 2017-03-31

Heel tevreden!! Goede kwaliteit, klantgericht en snelle reactie!!

Jennylee beoordeelde op 2017-03-20

Deze pagina ontdekt door een like en deel actie die ik gewonnen had, nadien een hoop leuke kleding gekocht en besteld, goede kwaliteit goede verkoper, besteld producten naar wens.. je hoeft ook geen weken te wachten... ik zeg top... een aanrader voorniedereen