Kruisstraat 4
6986CL Angerlo
0313820992

Perla den Boer beoordeelde op 2018-11-09

Snelle en correcte levering!

John Arts beoordeelde op 2018-10-29

Prima contact, levering volgens afspraak en kwalitatief goed materiaal.

Ingmar van der Burg beoordeelde op 2018-10-27

Netjes gezaagd en alles lag klaar. Prima geregeld.

Paul Steg beoordeelde op 2018-10-20

Goede kwaliteit,netjes op maat gezaagd en zelf af te halen,prima

Daisy Koenders beoordeelde op 2018-10-16

Zeer tevreden over de service. Werd goed met me meegedacht en ben erg blij met de productkeuze aan de hand van het advies!

Tom Gerritsen beoordeelde op 2018-10-15

Super service! Lage prijs voor prima hout. Al enkele bestellingen gedaan. En altijd vriendelijk en snel geholpen.

Lisa Willems beoordeelde op 2018-10-13

Heel tevreden. Hielpen met de plaat in de aanhanger leggen.

Robbert beoordeelde op 2018-10-08

Snelle levering. Maar ik was het meest geholpen met het bouwadvies. Uiteindelijk heb ik andere en beter aansluitende materialen besteld door hun advies. Das helemaal top.

Ruurd beoordeelde op 2018-10-08

Goede kwaliteit en service.

Ruud beoordeelde op 2018-09-17

heel tevreden , snelle levering van de bestelde producten van grote kwaliteit. Een bedrijf om te onthouden bij een volgende klus.

Jorrit beoordeelde op 2018-09-16

Snelle levering, plaatmateriaal van goede kwaliteit voor een goede prijs

Teun beoordeelde op 2018-09-15

prima service en levering

Annet en Andre Heidekamp beoordeelde op 2018-08-15

Zo ons project is klaar..... ๐Ÿ˜€700 schroeven later plus 15000 zweetdruppels van de hitte en een groot aantal dagen en avonden later mag het eindresultaat er zijn.

Het is prachtig mooi geworden mede dank zij het mooie hout zwart gedompelde schaaldelen en de ontzettend goede service!!

Namens ons een dikke pluim voor jullie bedrijf in de manier waarop jullie ons bij de aanschaf hebben geholpen en de kwaliteit van het hout!!

Ontzettend bedankt daar voor!

Een top bedrijf! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Jan beoordeelde op 2018-08-09

Van bestelling tot levering alles volgens afspraak. In 1 woord UITSTEKEND!

Arno beoordeelde op 2018-07-24

helemaal tevreden. bezorg datum leek wat stroef te gaan verlopen maar ze hebben dat zeer goed opgelost.
was vrijdag belooft, maar lukte niet ivm vakantiedrukte.
zaterdag hebben ze het gebracht.
wat erg prettig is, is dat alles duidelijk gecommuniceerd word per mobiel of per mail.
proficiat, ga zo verdaer.

groet Arno,

Herman beoordeelde op 2018-05-22

Erwin beoordeelde op 2018-05-18

Prima assortiment met scherpe prijzen. Levering binnen de opgegeven termijn. Helemaal prima!

Otto Staal (penningmeester Voedselbank) beoordeelde op 2018-05-14

Zwaar plaatmateriaal voor de stellingen in de loods van de Voedselbank Nieuwegein-IJsselstein aangekocht: kwaliteit, service en snelle levering.
De stellingen zijn weer zeer veilig voor onze medewerkers door de stabiele inrichting. En het ziet er prima uit.

W.Bijen beoordeelde op 2018-05-14

Goede houtkwaliteit, snelle levering en gewoon vakmensen die je helpen en meedenken.
De volgende keer kom ik zeker weer.

Jan beoordeelde op 2018-04-25

Vanaf het eerste moment goed en prettig contact.

Ik had wat materialen nodig voor het plaatsen van een schutting en deze zijn als service keurig op maat gemaakt.
Heb straks een mooie hedera haag/schutting met een mooi verweerd bruin roestig ijzerhekwerk.
Dat is veel mooier dan eerst een paar jaar tegen een glimmend verzinkt hekwerk (wat tuinders standaard alleen maar aanbieden) aan te kijken totdat de schutting is dichtgegroeid.

Toen ik de opdracht had gegeven zijn de werkzaamheden voortvarend opgepakt en dezelfde dag is de bestelling nog keurig thuisbezorgd waarvoor hartelijk mijn dank! Kortom klasse.