Kruisstraat 4
6986CL Angerlo
0313820992

Herman beoordeelde op 2018-05-22

Erwin beoordeelde op 2018-05-18

Prima assortiment met scherpe prijzen. Levering binnen de opgegeven termijn. Helemaal prima!

Otto Staal (penningmeester Voedselbank) beoordeelde op 2018-05-14

Zwaar plaatmateriaal voor de stellingen in de loods van de Voedselbank Nieuwegein-IJsselstein aangekocht: kwaliteit, service en snelle levering.
De stellingen zijn weer zeer veilig voor onze medewerkers door de stabiele inrichting. En het ziet er prima uit.

W.Bijen beoordeelde op 2018-05-14

Goede houtkwaliteit, snelle levering en gewoon vakmensen die je helpen en meedenken.
De volgende keer kom ik zeker weer.

Jan beoordeelde op 2018-04-25

Vanaf het eerste moment goed en prettig contact.

Ik had wat materialen nodig voor het plaatsen van een schutting en deze zijn als service keurig op maat gemaakt.
Heb straks een mooie hedera haag/schutting met een mooi verweerd bruin roestig ijzerhekwerk.
Dat is veel mooier dan eerst een paar jaar tegen een glimmend verzinkt hekwerk (wat tuinders standaard alleen maar aanbieden) aan te kijken totdat de schutting is dichtgegroeid.

Toen ik de opdracht had gegeven zijn de werkzaamheden voortvarend opgepakt en dezelfde dag is de bestelling nog keurig thuisbezorgd waarvoor hartelijk mijn dank! Kortom klasse.

H. Croon beoordeelde op 2018-03-28

prima, goed product, snelle levering

Frank beoordeelde op 2018-03-23

Heel tevreden! Goede service

Reactie van Dehoutgroothandel.nl:
Bedankt voor de 4-sterren recensie Frank! Een leuke levering met prachtige producten.

DeHoutgroothandel

Bas van der Pal beoordeelde op 2018-03-15

Vlonderplanken besteld. Zien er goed uit en netjes op tijd bezorgd.

Reactie van Dehoutgroothandel.nl:
Bedankt voor je recensie Bas. Weer een tevreden klant, daar doen we het voor!

DeHoutgroothandel.

Rebecca Hermkens beoordeelde op 2018-03-09

Goed en netjes geleverd. Bestelling betreft bruine betonplex en een pot sealer voor de randen, wit ??,
Dat is een beetje jammer.
Verder tevreden.

Reactie van Dehoutgroothandel.nl:
Bedankt voor de mooie recensie Rebecca! Daar zijn we weer erg blij mee.
De randsealer is inderdaad wit en universeel..
We zijn druk op zoek naar een bruine randsealer! zo'n bruine kleur zal inderdaad mooier uitpakken aangezien de platen ook bruin zijn ;).

Dirk beoordeelde op 2018-02-22

Bedrijf denkt goed mee met de klant, reageert snel en is betrouwbaar met leveren.
Kortom een echte aanrader!

Reactie van Dehoutgroothandel.nl:
Bedankt voor je positieve recensie Dirk!

Peter Schlief beoordeelde op 2018-02-21

Goede service met kwaliteitsproducten voor een scherpe prijs.

Reactie van Dehoutgroothandel.nl:
Bedankt voor je recensie Peter. Kwaliteit is waar DeHoutgroothandel voor staat!

Bert Punter beoordeelde op 2018-02-20

Alles geleverd, prima gezaagd, veel hulp gehad bij het samenstellen van de opdracht, prima bedrijf, zeker een aanrader.

Reactie van Dehoutgroothandel.nl:
Bedankt voor je 5 sterren recensie Bert!

R2W beoordeelde op 2018-02-20

Bestelling vlot doorlopen, transporteur heeft de bestelling keurig afgeleverd.

Reactie van Dehoutgroothandel.nl:
Top dat je ons 5 sterren geeft R2W!

Odette Schoor beoordeelde op 2018-02-20

Goed advies, tonen interesse en zijn snel met leveren

Reactie van Dehoutgroothandel.nl:
Bedankt voor de 5 sterren recensie en positiviteit over DeHoutgroothandel!