burgemeester v/d heidelaan 62
06 16041693

8,6

Beslist.nl 20 8,8

Regina beoordeelde op 2019-02-02

De overtrekjes zijn in het echt nog leuker als op de afbeelding. Wij hebben de cars voordeel box besteld en de glow in de dark die laatste is erg cool!

Christel beoordeelde op 2019-02-01

Netjes geholpen! En super snelle levering!

Blue Tomato BV beoordeelde op 2019-01-29

Good afternoon,

I have just tried to contact you through your live chat on the website but thought it better to send an email as no one is responding.

We ordered x6 chairs from you a number of weeks ago. Initially the chairs were unavailable with a delivery time of 3-4wks, a little disappointing but we received a 10% discount so things seemed ok. Until today that is, we received a mail telling us our shipment was on its way only to find out once it had arrived there are only x2 chairs that have been delivered, as you can imagine again a little disappointing. On opening the parcel we notice one of the chairs has a hole/rip in the seat (see attached photo) now we are becoming more than a little disappointed! On seeing the delivery was only x2 chairs we try to contact you to ask about the delivery and when we will receive the rest of the chairs only to find out that no one answers the phone number given on the website. Yes it’s one disappointment after another. We then find another phone number on the internet and this number does not work!
Now I have to say we are more than disappointed with the situation, from start to finish this transaction and the service given has been ridiculous!

Please could some have the decency to tell me the following:-

1. When will we receive the rest of our chairs??

and

2. How do we now resolve the problem with the chair with a hole/rip in the seat as soon as possible???

I look forward to a speedy response!

Kind Regards
Oliver Margerison

Factuurnummer: #IN001274.
Bestellingreferentie: TOJTOVRNX

Reactie van Dekbeddengoed:
Beste Blue Tomato,

Wij hebben u een mailtje gestuurd met daarin een bijlage waarop op 17 februari 2018 de terugboeking is gedaan van 10%.

Zoals eerder aangegeven wordt uw order in de eerste week van februari geleverd

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Joustra beoordeelde op 2019-01-15

Mooi tv meubel voor een goede prijs en snelle levering.
Jammer dat de kleur vele malen donkerder is dan op de website

t oerlemans beoordeelde op 2019-01-07

snelle levering, wel ongemakkelijk de kleine schroefjes in de planken van het rek te bevestigen>Klein voorboorgaatje zou fijn geweest zijn.

Krol beoordeelde op 2019-01-04

Goede nette en duidelijke afhandeling

Haesen beoordeelde op 2019-01-04

Goede levering, goede service, snelle reactie op mail.

A,Edel beoordeelde op 2018-12-28

Veel en snelle aflevering veilige betalings regeling

Deketelaere Aalin beoordeelde op 2018-12-18

Toffe webwinkel met heel veel keuze, bestelmodule uitstekend en opvolging.
Groot gamma. Kwalitatief heel goede produkten.
Duitse maten van donsdekenovertrekken.

Samuel beoordeelde op 2018-12-12

Correcte afhandeling en snelle levering.

Zevenbergen beoordeelde op 2018-12-12

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Ingrid beoordeelde op 2018-12-11

De bestelde home care hoeslakens kwamen later dan verwacht, door de drukte rond de feestdagen. Toen ik dekbeddengoed hierover een berichtje stuurde reageerden ze onmiddellijk (laat op de avond nog wel!) en beloofden een zoektocht. Gelukkig kwamen ze de volgende dag veilig en wel aan. Het zijn goede dubbel-jersey hoeslakens, dik en stevig, voor een zeer goede prijs met veel keuze in kleuren en maten. Ik heb er al eentje, die is diverse keren gewassen en hij blijft super.

Marjan Hart beoordeelde op 2018-12-10

Erg tevreden, hele snelle levering.

Igor beoordeelde op 2018-12-09

Snel geleverd en product voldoet aan de beschriving niks slechts te melden

Tineke beoordeelde op 2018-12-09

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

M.S.E. Bakker beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering perfect kwaliteit

Ingrid beoordeelde op 2018-12-02

Goede snelle levering

Mariette Meinen beoordeelde op 2018-12-01

Ik vind het lang duren voordat je de bestelling binnen krijgt. Je krijg geen bericht van te voren wanneer het bezorgd wordt via track and trace. Welke dag en tijd. Dat zou wel fijn zijn . Kreeg ook nog eens een verkeerd overtrek geleverd waardoor ik nog langer moest wachten. Was een sinterklaas cadeau . Dus erg jammer.

Tonnie Phoelich beoordeelde op 2018-11-30

snel behandeld snel geleverd super pruduct goed zeer tevreden

G Bovendorp beoordeelde op 2018-11-29

Ik kan geen reactie plaatsen omdat ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb,terwijl ik een mail gekregen het dat het is verzonden .
Groeten Geertje Bovendorp