burgemeester v/d heidelaan 62

Bastiaan Zinsmeister beoordeelde op 2019-08-10

Top

ilse Exel beoordeelde op 2019-08-10

Deborah Vos beoordeelde op 2019-08-09

Het product bevalt goed, en ik ben heel tevreden

Alouette Kruseman beoordeelde op 2019-08-09

Volgens verwachting

Mindy Kerpel beoordeelde op 2019-08-08

Producten snel geleverd, sneller dan werd aangegeven. En werd netjes op de hoogte gehouden over het product dat besteld moest worden.

Louise Watkins beoordeelde op 2019-08-08

Dory Soetens beoordeelde op 2019-08-08

Wendy Lucassen beoordeelde op 2019-08-08

Malin Lemmens beoordeelde op 2019-08-08

Super! Snelle levering, goede kwaliteit. Neefje door het dolle heen met zijn geweldige verjaardagscadeau

S Smits beoordeelde op 2019-08-08

edwin van den muijsenberg beoordeelde op 2019-08-08

sinitta nieuwlaats beoordeelde op 2019-08-08

Ingrid de Boer beoordeelde op 2019-08-08

Pca bouwmeester beoordeelde op 2019-08-08

Ze zijn telefonisch niet tebereiken
En ik heb niks ontvangen en heb nergens voor ontvangst getekend en er is niemand thuis
Dus geld kwijt

Bar slecht dus

Anne Snijder beoordeelde op 2019-08-08

Snel en correct geleverd. Product voldoet aan mijn wensen, zoals ook in omschrijving.

Pauline Peeringa beoordeelde op 2019-08-08

Jesse Hofman beoordeelde op 2019-08-04

Ander product ontvangen dan besteld, beetje jammer. Dit product was ook wel goed, maar niet wat ik verwachtte.

Winnie Brouwer beoordeelde op 2019-08-03

Grace Hanser beoordeelde op 2019-08-03

De service is goed. Alleen ik heb een kinderrugzak besteld waar ik niet de afmetingen kon vinden. Meer informatie zou ik wel fijn hebben gevonden over het artikel.