Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Dekbeddengoed

burgemeester v/d heidelaan 62
3451 ZV vleuten
06 16041693
KvK 63250039

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Dekbeddengoed

Gemiddelde beoordeling

8,6

77 beoordelingen

Beoordeling van klanten

84%

4%

12%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Beslist.nl 20 8,8
2019
Dekbeddengoed

Miep Kritiek beoordeelde op 2019-04-11

Fotobehang dat we wilden hebben was hier het goedkoopst. Volgende dag al geleverd. Behang moet nog verwerkt worden maar bleek bij optische controle wel in orde: keurig verpakt, geen beschadigingen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dekbeddengoed

F. Gloudie beoordeelde op 2019-04-09

Bestelling zeer snel en keurig bezorgd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dekbeddengoed

Marjolein beoordeelde op 2019-04-09

Snelle levering. Produkt voldoet aan de eisen. Goede prijs/kwaliteit vehouding.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dekbeddengoed

Wendy Klokgieters beoordeelde op 2019-04-09

Betaalbare prijs, snelle service, prima kwaliteit, voor herhaling vatbaar :)

Dekbeddengoed

Hilde beoordeelde op 2019-03-25

Snelle service.
Ideaal kinderdekbed, met een ritssluiting, zodat het dekbed goed op z'n plek blijft.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dekbeddengoed

Helena beoordeelde op 2019-03-25

Heb dekbedovertrek besteld op 19-03-2019. Heb 20-03-2019 mail ontvangen verzonden nu nog niet binnen. Zijn ook niet meer bereikbaar via telefoon
😕

Dekbeddengoed

Rimy Wiltink beoordeelde op 2019-03-21

Alles exact volgens de belofte bij de koop ontvangen. Prima product.,

Dekbeddengoed

Edwin beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering

Dekbeddengoed

Joyce beoordeelde op 2019-03-14

Snelle, nette levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dekbeddengoed

Lydia Poot beoordeelde op 2019-03-13

Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen. Ik heb 2 kussens besteld en betaald (via Beslist) en ik heb maar 1 kussen ontvangen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dekbeddengoed

henk janssen beoordeelde op 2019-03-13

bestelling op tijd ontvangen

Dekbeddengoed

i.t.huisman beoordeelde op 2019-03-13

sprei werd vlot geleverd en zag en mooi uit, kleur kwam goed overeen met de foto op website

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dekbeddengoed

silvia beoordeelde op 2019-03-13

snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dekbeddengoed

Ferry beoordeelde op 2019-02-26

Wij hadden een probleempje met een rugtas. Ondanks dat Dekkenbeddengoed hier niets aan kon doen, hebben ze perfecte service verleend. Mijn zoon is inmiddels erg blij met zijn rugzak, erg mooi!
Kortom, een echte aanrader om hier iets te kopen. Ferry

Dekbeddengoed

Regina beoordeelde op 2019-02-02

De overtrekjes zijn in het echt nog leuker als op de afbeelding. Wij hebben de cars voordeel box besteld en de glow in de dark die laatste is erg cool!

Dekbeddengoed

Christel beoordeelde op 2019-02-01

Netjes geholpen! En super snelle levering!

Dekbeddengoed

Blue Tomato BV beoordeelde op 2019-01-29

Good afternoon,

I have just tried to contact you through your live chat on the website but thought it better to send an email as no one is responding.

We ordered x6 chairs from you a number of weeks ago. Initially the chairs were unavailable with a delivery time of 3-4wks, a little disappointing but we received a 10% discount so things seemed ok. Until today that is, we received a mail telling us our shipment was on its way only to find out once it had arrived there are only x2 chairs that have been delivered, as you can imagine again a little disappointing. On opening the parcel we notice one of the chairs has a hole/rip in the seat (see attached photo) now we are becoming more than a little disappointed! On seeing the delivery was only x2 chairs we try to contact you to ask about the delivery and when we will receive the rest of the chairs only to find out that no one answers the phone number given on the website. Yes it’s one disappointment after another. We then find another phone number on the internet and this number does not work!
Now I have to say we are more than disappointed with the situation, from start to finish this transaction and the service given has been ridiculous!

Please could some have the decency to tell me the following:-

1. When will we receive the rest of our chairs??

and

2. How do we now resolve the problem with the chair with a hole/rip in the seat as soon as possible???

I look forward to a speedy response!

Kind Regards
Oliver Margerison

Factuurnummer: #IN001274.
Bestellingreferentie: TOJTOVRNX

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Dekbeddengoed:
Beste Blue Tomato,

Wij hebben u een mailtje gestuurd met daarin een bijlage waarop op 17 februari 2018 de terugboeking is gedaan van 10%.

Zoals eerder aangegeven wordt uw order in de eerste week van februari geleverd

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Dekbeddengoed

Joustra beoordeelde op 2019-01-15

Mooi tv meubel voor een goede prijs en snelle levering.
Jammer dat de kleur vele malen donkerder is dan op de website

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dekbeddengoed

t oerlemans beoordeelde op 2019-01-07

snelle levering, wel ongemakkelijk de kleine schroefjes in de planken van het rek te bevestigen>Klein voorboorgaatje zou fijn geweest zijn.

Dekbeddengoed

Krol beoordeelde op 2019-01-04

Goede nette en duidelijke afhandeling

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.