Roggestraat 137
7311CC Apeldoorn
+31683248559

gentile picciau beoordeelde op 2018-06-14

Marloes Imming beoordeelde op 2018-06-13

Snelle levering en mooie producten.

Reactie van Delicious Vanilla:
Heel erg bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn te horen dat onze bezorgservice het pakket weer snel geleverd heeft. Veel plezier met de producten!

Lies Witvliet beoordeelde op 2018-06-12

Afm Leemput beoordeelde op 2018-06-09

Bestelling is snel en correct afgeleverd

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze feedback! Wij wensen u veel plezier met de producten.

Reshma Debie beoordeelde op 2018-06-09

Gewoon top! Duidelijke website ook. Informatie goed te vinden.

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u een plezierige ervaring op onze website heeft gehad. Wij wensen u veel plezier met het gebruik van de producten.

Eric Stevelinck beoordeelde op 2018-06-05

Gewoon geweldig, pure klasse.

Reactie van Delicious Vanilla:
Dat horen wij heel graag. Hartelijk dank dat u even de moeite heeft genomen om uw ervaringen te delen. Heel veel plezier met de producten!

Popko Nieboer beoordeelde op 2018-06-03

Snelle levering en uitstekende kwaliteit producten voor een concurrerende prijs.

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u tevreden bent met de levering en kwaliteit. Wij wensen u heel veel plezier met de producten.

HELENE BOUFFARD beoordeelde op 2018-06-02

Anoniem beoordeelde op 2018-06-01

Duidelijke bestelprocedure, snel geleverd en fijn dat de vanille in brievenbuspakketjes wordt geleverd, dan hoef ik er niet voor thuis te blijven. :)

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u tevreden bent met het bestelproces en de afhandeling van pakketten. Heel veel plezier gewenst met uw producten!

Fem Knip beoordeelde op 2018-05-31

Lars Klungel beoordeelde op 2018-05-31

Lucrecia Jance beoordeelde op 2018-05-31

Snelle levering en heel vriendelijke personeel.

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie review en het compliment. Heel veel plezier gewenst met uw producten!

Joris van der Niet beoordeelde op 2018-05-30

Mooie vanille, maar het blijft wel prijzig.

Reactie van Delicious Vanilla:
Fijn te horen dat u de vanille goed vind. Helaas hebben wij de prijzen niet in de hand. Toch proberen wij altijd weer goede partijen vanille te vinden voor eerlijke prijzen. Duur blijft het. Wij wensen u heel veel plezier met het gebruik van de vanillestokjes.

jakob dursin beoordeelde op 2018-05-30

snelle levering , top kwaliteit

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit. Geniet van de vanille!

Anelca Fairbairn beoordeelde op 2018-05-27

Uitgebreid assortiment en van uitstekende kwaliteit met kennis van zaken geselecteerd. Uitstekende service! Zeker aan te bevelen!!

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling mevrouw Fairbairn. Wij wensen u heel veel plezier met onze producten en zien u graag in de toekomst weer in onze webshop terug.

Karin van Elburg beoordeelde op 2018-05-27

Product snel en volledig in huis

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier gewenst met de producten!

A. van Omme beoordeelde op 2018-05-25

Tevreden. Mooi product super verpakt

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Heel fijn te horen dat u tevreden bent met de bestelling.

PCM Morel beoordeelde op 2018-05-21

Erik Voskamp beoordeelde op 2018-05-21

Bestelling was wat later maar werd uitstekend opgelost

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u tevreden bent!

Elly Vessies beoordeelde op 2018-05-20