Roggestraat 137

Ahmed Mostafa beoordeelde op 2019-04-18

Barry Geugjes beoordeelde op 2019-04-18

Tamara Nijmeijer beoordeelde op 2019-04-18

Denise beoordeelde op 2019-04-14

Eind van de middag besteld, volgende dag al in huis. Hele mooie vanille stokjes.

Gerard W.J. van Marsbergen beoordeelde op 2019-04-14

Ben blij verrast door de goede productbeschrijving op de website, de communicatie over en na de bestelling, de goede verpakking, snelle levering en vooral de kwaliteit van het product (saffraan). Zal zeker vaker bestellen.

Anne Van den Broeke beoordeelde op 2019-04-13

Hanneke De Graaff beoordeelde op 2019-04-12

Snel in huis, keurig verpakt en blij dat ik weer vanillestokjes in huis heb. Ze zijn nog niet gebruikt maar ik heb er alle vertrouwen in.

Dirk Hozeman beoordeelde op 2019-04-12

Kwaliteitsproducten. Eindelijk een winkel die me aan mooie vanillepeulen kon helpen.

De afhandeling werd precies nagekomen zoals beloofd, snel en degelijk. Graag tot een volgende keer.

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u zo tevreden bent met onze peulen. Graag tot een volgende keer!

Magda Tap beoordeelde op 2019-04-11

Als eerste een duidelijke, nette website, en goede service. Als tweede blijkbaar voor het eert voor mij dat ik echte vanille stokjes zie. Wat een mooie stokjes zo anders dan in de supermarkt. Ik ga zelf vanille extract maken dus de smaak kan ik pas over een paar maanden beoordelen. Ik weet wel dart er bij mij geen anderen vanillestokjes meer in huis komt. Als ik ze weer nodig heb weet ik waar ik ze moet bestellen.

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor dit compliment. Fijn te horen dat de vanillestokjes zo in de smaak vallen. Benieuwd hoe het extract gaat smaken.

Rik Knarren beoordeelde op 2019-04-07

Y. K. beoordeelde op 2019-04-06

Ik heb de Vanille stokjes snel ontvangen. Ze werden aangeboden als gemiddeld 14cm, maar bij mijn bestelling zat maar 1 stokje er tussen dat net onder de 14 cm kwam. De rest waren allemaal 16+ cm. Ook waren het allemaal flinke peulen met veel merg.
Daarnaast heb ik ook nog 1 stokje extra (11 in plaats van 10) ontvangen omdat het de laatste van de batch was. Al met al ben ik zeer tevreden over goede kwaliteit en service voor deze prijs.
Ik kan deze winkel dan ook zeer aanbevelen.

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor deze mooie uitgebreide beoordeling. Fijn te horen dat u tevreden bent. De peulen zijn 14 tot 17 cm lang. We zorgen er altijd voor dat iedere klant ongeveer evenveel krijgt. Het is een natuurproduct en daardoor is geen stokje hetzelfde. Soms blijven er wat kortere over die we dan aanvullen met een extra stokje. Zo heeft iedereen altijd ongeveer evenveel vanille. Heel veel plezier met verwerken ervan!

Iris Visser beoordeelde op 2019-04-05

Goede kwaliteit, snelle levering

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling!

Jessica Apeldoorn beoordeelde op 2019-04-04

Goede snelle levering en geweldige klantenservice. 1 Product was helaas niet meer leverbaar werd gelijk gebeld om samen tot een alternatief te komen.

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor het beoordelen! Heel fijn te horen dat ons alternatief in de smaak is gevallen.

Pamela Rusman beoordeelde op 2019-03-31

Rob de Ridder beoordeelde op 2019-03-29

Prima kwaliteit vanille.

Chris Sommer beoordeelde op 2019-03-23

Snelle en vlotte levering!

Petra Mulder beoordeelde op 2019-03-23