Roggestraat 137
7311CC Apeldoorn
+31683248559

Gracy Willaerts beoordeelde op 2018-02-09

mijn bestelling is correct verlopen , en werd zeer snel geleverd , top !!!

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie review mevrouw Willaerts. We vinden het fijn te horen dat alles naar tevredenheid is. Wij zien u graag terug als klant. Veel plezier met uw producten.

Hans Maassen beoordeelde op 2018-02-02

snelle levering, goede webwinkel met track en trace. kwaliteit vd vanillestokjes nog niet kunnen beoordelen

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank meneer Maassen voor deze mooie beoordeling. Veel plezier bij het gebruik van de vanille. We horen graag hoe deze is bevallen.

A.H. Broekmeijer beoordeelde op 2018-01-30

prima geregeld !

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de producten.

Cecilia van Mulken beoordeelde op 2018-01-29

zijn best goed

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor uw bijdrage. Fijn te horen dat ze goed zijn. Veel plezier met de stokjes.

Irene beoordeelde op 2018-01-24

Heel tevreden. Snel geleverd, en produkten prima

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor het schrijven van deze mooie feedback. We vinden het fijn te horen dat de levering en de producten geheel naar wens zijn. Geniet er van!

Jeroen Opstal beoordeelde op 2018-01-19

snelle levering en sublieme kwaliteit. Zeer tevreden

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor deze mooie review. Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over de levering en de kwaliteit van onze producten. Geniet er van!

Liesbeth van Gent beoordeelde op 2018-01-16

Ik belle zarerdagmiddag en vroeg of ze ook n winkel hadden zodat ik t zelf kon halen direct. Ik wilde ook wel naar t magazijn rijden en toen werd me aangeboden dat ze t konden brengen tegen n kleine vergoeding. Dat noem ik nou er voor je klanten zijn.

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het is fantastisch om te horen dat u op zaterdagmiddag nog vanille voor dezelfde avond wilde gebruiken. Gelukkig hebben wij u daarbij kunnen helpen. Hoop dat het gesmaakt heeft.

Angela Garcia beoordeelde op 2018-01-15

Ik ben heel tevreden met de snelle, degelijke en veilig ingepakte levering. Top en bedankt.

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te lezen dat de verzending goed is verlopen. Veel plezier met de producten!

Volkmar Volkerink beoordeelde op 2018-01-12

Snelle verzending A+ kwaliteit.

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u zo tevreden bent met onze producten.

Aron Bouman beoordeelde op 2018-01-11

Gewoon niks op aan te merken. Netjes vaccuum verpakt in een brievenbuspakketje. Snel verzonden en goede kwaliteit product.

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank dat u even de tijd heeft genomen deze beoordeling te schrijven. Fijn te horen dat u tevreden bent met de verzending en de kwaliteit van het product. Heel veel plezier gewenst met de vanille.

Gerrie Van Bussel beoordeelde op 2018-01-06

Tevreden

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze review. Fijn te horen dat u tevreden bent over de bestelling.

Renate Gans beoordeelde op 2017-12-29

Nav mijn tip een proefpakketje aan te bieden, is dat ook gebeurd! Echt super!

Reactie van Delicious Vanilla:
Wij waren enorm enthousiast over deze tip dat wij dit direct op onze website hebben opgenomen, bedankt daarvoor!!! Fijn te horen dat het proefpakketje zo goed is ontvangen. Heel veel plezier van de vanillestokjes, wij horen graag welke het beste is bevallen.

Jennet Lentink beoordeelde op 2017-12-25

Alles volgens afspraak geleverd.

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor het achter laten van deze mooie review.

Jasmin Sykora beoordeelde op 2017-12-23

Heel erg tevreden, ruim assortiment aan Vanille producten, levering was ook snel en helemaal top!

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor deze mooie bijdrage. Fijn te horen dat alles naar wens is gegaan.

Henk Hoekstra beoordeelde op 2017-12-14

Heldere website, vlotte levering en uitstekende kwaliteit van geleverde producten

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor deze positieve bijdrage. Fijn te horen dat u tevreden bent met de producten en onze website waar wij veel tijd en aandacht aan geven.

O. Verhoef beoordeelde op 2017-12-12

Duidelijke informatie over het product op de website, goed bereikbare klantenservice. Bovendien denkt de klantenservice met je mee, heel plezierig.

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat onze service goed is bevallen. Wij wensen u veel plezier met de producten.

T. van Houten beoordeelde op 2017-12-10

Besteld en binnen 36uur in huis. Prima kwaliteit,

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor uw bijdrage. Fijn te horen dat de kwaliteit goed is.

Zippora Wiese beoordeelde op 2017-11-25

Vriendelijk en behulpzaam. Top service. Snelle levering. Persoonlijk ben ik ontzettend blij met de geleverde producten

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze bijdrage. Het doet ons goed te horen dat alle producten naar tevredenheid zijn.

Michel Gerrits beoordeelde op 2017-11-16

Zondagavond een bestelling geplaatst en dinsdag was het in huis. Er was echter iets mis gegaan maar dat werd meteen netjes gecorrigeerd. Super. Ga hier zeker vaker bestellen.

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor uw bijdrage. Fijn te horen dat u tevreden bent.

E. de Zeeuw beoordeelde op 2017-11-15

Ok

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor uw bijdrage.