Roggestraat 137
7311CC Apeldoorn
+31683248559

Lucienne Veldhuijzen beoordeelde op 2018-04-15

Heel snelle levering, goede service. En waar het om draait natuurlijk: heerlijke vanille!

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit van de vanille. Heel veel plezier met het gebruiken van de stokjes.

Huib Schröder beoordeelde op 2018-04-05

Ongelooflijk maar de bestelling is dezelfde dag nog persoonlijk bezorgd na een telefoontje. Hoe mooi wil je het hebben. Producten waren boven verwachting.

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u tevreden bent met de oplossing die wij konden bieden. Wij zien u graag weer terug in onze webshop.

Sjoukje Bouma beoordeelde op 2018-04-02

Heel tevreden. Vanillepeulen zaten mooi luchtdicht verpakt en ook het proefpakketje met de verschillende soorten peulen in aparte buisjes waren goed verpakt in bubbeltjes-plastic en het hele pakket paste door de brievenbus. Snelle verzending top!

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u zo tevreden bent met de producten en de wijze van verzending. Wij wensen u veel plezier met het gebruik van de producten.

L Penning beoordeelde op 2018-03-26

snelle levering, juiste product, zeer tevreden

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u heel veel plezier met de producten.

Johan Vyls beoordeelde op 2018-03-26

correcte afhandeling

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de producten.

J. Groen- de Hooge beoordeelde op 2018-03-25

Snelle levering, prima producten!

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat onze producten in de smaak vallen. Wij wensen u dan ook veel plezier met de producten.

Henry Dijkhoff beoordeelde op 2018-03-24

Kwaliteit goed. Levering super snel!

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij vinden het fijn om feedback te krijgen. Heel veel plezier met de producten.

Bas de Wissel beoordeelde op 2018-03-23

Keurig site duidelijk alles netjes verpakt, doet wat t beloofd!

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat alles naar wens is gegaan. Heel veel plezier gewenst met de producten.

Yvonne De kruyk beoordeelde op 2018-03-22

Prima, goed op de hoogte gehouden over de verzending, goed verpakt en netjes geleverd.

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de producten.

Onnapha Vogelaar beoordeelde op 2018-03-21

snelle levering en goede waren

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank dat u even de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen met ons. Blij te horen dat alles naar wens is. Heel veel plezier met de producten.

Marissa van Miert beoordeelde op 2018-03-19

Super snel! Hele goede service.

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen.

Gabriella Maria Esmaralda Gonzales beoordeelde op 2018-03-19

~Gewoon prima, alles netjes verpakt, en het is heerlijk.
Een tevreden klant

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling mevrouw Gonzales. Fijn te horen dat de producten u goed bevallen. Heel veel plezier met de producten!

d kinebanian beoordeelde op 2018-03-17

Verrast deze webwinkel te vinden! Doet zijn best het de klant naar de zin te maken. Werd zeer invoelend behandeld. Prima assortiment en ook eersteklas grondstoffen. Blij ze gevonden te hebben.

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service en producten. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

Han Winand beoordeelde op 2018-03-12

Donderdag middag besteld en zaterdag in de voormiddag geleverd, prima producten zeer goede kwaliteit echte aanrader

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review. Uw feedback is voor ons zeer belangrijk. Fijn te horen dat het pakketje zo snel bij u is aangekomen. Heel veel plezier met uw producten!

Ellen van der Donk beoordeelde op 2018-03-11

Goed geadviseerd, vriendelijk bejegend, snelle en correcte bezorging.

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn te horen dat we u zo goed hebben kunnen helpen bij de juiste keuze te maken. Heel veel plezier gewenst met de producten.

Besteller beoordeelde op 2018-03-05

Duidelijk site zonder overbodige stappen in het bestelproces. Erg snelle levering, heel fijn.

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor dit mooie compliment. Fijn te horen dat onze webshop eenvoudig is. Heel veel plezier gewenst met de producten.

Lydia Krijger beoordeelde op 2018-02-28

Prima webwinkel, snelle verzending! En nog belangrijker een schitterend product!

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie review mevrouw Krijger. We zijn blij te horen dat de service goed bevallen is en dat de producten u bevallen. Veel plezier ermee!

Martijn Stins beoordeelde op 2018-02-26

Bestelling netjes op tijd ontvangen. Prima afgehandeld

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Heel veel plezier met uw bestelling.

Miranda Goossens beoordeelde op 2018-02-22

Super goede service. Met hele vriendelijke mensen.

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat uw winkel ervaring zo goed is geweest.

Gracy Willaerts beoordeelde op 2018-02-09

mijn bestelling is correct verlopen , en werd zeer snel geleverd , top !!!

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie review mevrouw Willaerts. We vinden het fijn te horen dat alles naar tevredenheid is. Wij zien u graag terug als klant. Veel plezier met uw producten.