Roggestraat 137

Rigtje Jongstra beoordeelde op 2018-10-21

Antoinette Mullekes beoordeelde op 2018-10-20

Super snelle levering!

B.J. van der Veen beoordeelde op 2018-10-19

Dik tevreden. Duidelijke site, gemakkelijk kiezen daardoor. Levering zorgvuldig en prompt. Een positieve ervaring rijker.

Iris Visser beoordeelde op 2018-10-19

Frank beoordeelde op 2018-10-18

Top product! Kan ook vanuit het buitenland besteld worden via delicious-vanilla.eu. Is zeker de moeite!

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling. Fijn elkaar even gesproken te hebben over een buitenlandse bestelling. Heel veel plezier met uw producten!

Gracy willaerts beoordeelde op 2018-10-18

Karen Messchendorp beoordeelde op 2018-10-18

Anneke beoordeelde op 2018-10-11

Er was een product niet op voorraad en de persoonlijke aanpak die daarop volgde is me heel goed bevallen. Er is telefonisch overleg geweest over de mogelijkheden (bijvoorbeeld een paar dagen wachten tot de voorraad weer was aangevuld) maar ik heb gekozen voor een vervangend product. Verder kreeg ik de vraag of ik geïnteresseerd zou zijn in het proberen van een andere variëteit van vanillestokjes. Natuurlijk wil ik graag iets proberen en kreeg een sample met mijn bestelling meegestuurd.
Kom maar eens om deze aandacht bij een webwinkel. Ik ben er blij mee!

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Heel fijn om te horen dat onze service zo in de smaak valt. We zijn een online winkel met producten die soms persoonlijke aandacht nodig hebben. We geven met alle plezier uitleg over onze producten. Fijn te horen dat wij een mooi advies hebben kunnen geven en dat dit zo gewaardeerd word. Heel veel plezier met de producten en wij zien u graag weer terug in onze webshop.

Evelien Catto beoordeelde op 2018-10-11

Super snelle levering! Zeer goede kwaliteit

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat de levering en de producten naar wens zijn. Heel veel plezier met uw producten!

Brian Lewis beoordeelde op 2018-10-08

Snel en top!

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn te horen dat alles naar wens is. Heel veel plezier met uw producten.

Janwillem van Boven beoordeelde op 2018-10-08

Prima levering. Goed verpakt. Contact was prima.

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te horen dat u zo'n goede ervaring met ons heeft gehad. Heel veel plezier gewenst met uw bestelde producten!

Jos Dumont beoordeelde op 2018-10-06

Fanny van Aalsburg beoordeelde op 2018-10-05

ad van Dorst beoordeelde op 2018-10-05

souad danoun beoordeelde op 2018-10-05

Volgende dag geleverd en ik woon in belgie ! Uitstekend !

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Hier worden wij zo blij van dat de pakketjes naar Belgiƫ door PostNL ook binnen een dag geleverd worden. Heel veel plezier met uw producten!!

toos pleijsier beoordeelde op 2018-10-04

Edwin Ghysebrechts beoordeelde op 2018-10-04

goede communicatie en opvolging. uitstekend product. wat spijtig alleen van de mindere levering door postNL, maar daar kan de winkel weinig aan doen natuurlijk

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te horen dat u over ons tevreden bent. Ook goed dat u de ervaring met PostNL met ons deelt zodat wij weten hoe vaak het fout gaat. Wij hebben voor PostNL gekozen na veelvuldig meerdere aanbieders getest te hebben. Gelukkig is PostNL voor ons in veel gevallen uitstekend. Jammer dat er soms toch iets mis gaat. Wij wensen u heel veel plezier met de producten.

Mir Waltmans beoordeelde op 2018-10-01

Prima! Mooie vanillestokjes en snel geleverd!

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Heel fijn te horen dat de stokjes in de smaak vallen en dat PostNL onze pakketten weer snel bezorgd heeft. Veel plezier gewenst met de vanillestokjes!

J.E.J. Ligtvoet beoordeelde op 2018-10-01

Tijdens mijn aankoop werd het artikel in mijn winkelwagen ineens veel duurder toen ik wilde afrekenen. Ik heb hierover voor ik tot de koop overging contact gehad met Oscar en hij heeft het tot volle tevredenheid opgelost, al met al toch een zeer positieve eerste ervaring met Delicious Vanilla. Ik kom zeker terug voor meer!

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor deze mooie positieve beoordeling. Ik ben blij dat u even contact met mij heeft opgenomen en uw opgeslagen winkelmand direct hebt doorgestuurd. Blij te vernemen dat u hierover zo tevreden bent. Wij zien u ook graag weer terug als klant. Heel veel plezier met uw producten!

Corina Andone beoordeelde op 2018-10-01