Roggestraat 137
7311CC Apeldoorn
+31683248559

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

O. Verhoef beoordeelde op 2017-12-12

Duidelijke informatie over het product op de website, goed bereikbare klantenservice. Bovendien denkt de klantenservice met je mee, heel plezierig.

T. van Houten beoordeelde op 2017-12-10

Besteld en binnen 36uur in huis. Prima kwaliteit,

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor uw bijdrage. Fijn te horen dat de kwaliteit goed is.

Zippora Wiese beoordeelde op 2017-11-25

Vriendelijk en behulpzaam. Top service. Snelle levering. Persoonlijk ben ik ontzettend blij met de geleverde producten

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor deze bijdrage. Het doet ons goed te horen dat alle producten naar tevredenheid zijn.

Michel Gerrits beoordeelde op 2017-11-16

Zondagavond een bestelling geplaatst en dinsdag was het in huis. Er was echter iets mis gegaan maar dat werd meteen netjes gecorrigeerd. Super. Ga hier zeker vaker bestellen.

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor uw bijdrage. Fijn te horen dat u tevreden bent.

E. de Zeeuw beoordeelde op 2017-11-15

Ok

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor uw bijdrage.

Cora Timmer beoordeelde op 2017-11-09

Goed, toen er een product niet op voorraad was werd ik netjes op de hoogte gebracht. Goede service

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service.

Marithe van Goethem beoordeelde op 2017-11-09

Super snelle levering van mooie vanillestokjes

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor uw bijdrage. Fijn te horen dat de vanillestokjes in de smaak vallen.

hm jansen beoordeelde op 2017-10-30

Snelle levering. Producten zoals beschreven en veilig verpakt. Alles helemaal top. Vanillestokjes waren van prima kwaliteit. Niet te vergelijken met die uitgedroogde supermarktdingen. Aanrader!

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te horen dat de bestelling zoals verwachting is verlopen en dat u de kwaliteit uitstekend vind.

Tessa Couperus beoordeelde op 2017-10-30

vlot geleverd en netjes ingepakt. Keurig verzorgd

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn te horen dat u zo tevreden bent.

Marianela Tseng-Jorquera beoordeelde op 2017-10-29

Goede producten en een spoedig zending. Zij hadden een product niet op voorraad, maar ik werd netjes gebeld om en vervangen te kiezen.

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te horen dat het alternatieve product in de smaak valt.

C Krijgsman beoordeelde op 2017-10-28

Heel snel en nauwkeurig. Ik had per ongeluk een verkeerde postcode opgegeven en dat is door delicious gezien en opgelost zonder vertraging!

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te horen dat alles naar wens is geweest.

Thea Roussen beoordeelde op 2017-10-28

Snelle levering, goede communicatie en prima product. 👍

Reactie van Delicious Vanilla:
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te horen dat alles naar wens is.

A Kievit beoordeelde op 2017-10-27

snelle levering, goed verpakt

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor uw bijdrage. Fijn te horen dat u tevreden bent.

Michel Verschoor beoordeelde op 2017-10-16

Aangenaam verrast door deze aanbieder! Ook de kwaliteit is echt goed.....

Reactie van Delicious Vanilla:
Hartelijk dank voor uw bijdrage. Fijn te horen dat de kwaliteit goed is.