Roggestraat 137
7311CC Apeldoorn
+31683248559

Yvonne Thomassen beoordeelde op 2019-06-14

Ik twijfelde eerst om vanille online te bestellen, had eerst gebeld en het gesprek was zo positief dat het de doorslag gaf om toch te bestellen. Ik heb er absoluut geen spijt van zeer te vreden met de vanille scheuten

Miriam Ruiten van beoordeelde op 2019-06-13

Snelle levering, de goed produkten geleverd, en honing is erg lekker!

Amp beoordeelde op 2019-06-11

snelle levering en goede kwaliteit

A. van Omme beoordeelde op 2019-06-10

Erika beoordeelde op 2019-06-08

Heel hoge kwaliteit producten en een fantastische klantenservice. Ik heb goed contact gehad met Oscar, de eigenaar, die telkens met veel plezier en expertise antwoord op mijn vragen gaf. Er is niets fijners dan met mensen zaken doen die passie hebben voor wat ze doen, dat is zeker het geval bij Delicious Vanilla.
Alleen al om die reden, zal ik hier zeker weer bestellen in de toekomst.

De stokjes zijn prachtig vet en groot en ik heb zelf nergens een hoger percentage vanilline gezien. Ik kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan!

Ali Ali beoordeelde op 2019-06-08

Reinier Folkerts beoordeelde op 2019-06-08

Peter Romgens beoordeelde op 2019-06-06

Snelle levering, de smaak is geweldig en ze hebben zelfs ietsje meer geleverd met een handgeschreven briefje om het uit te leggen.

Top bedrijf.

Iris Smulders beoordeelde op 2019-06-04

Madlen Azaroglu beoordeelde op 2019-06-02

Femke Faelens beoordeelde op 2019-05-30

sos beoordeelde op 2019-05-30

Snelle reactie, snelle levering. Ik heb de vanillestokjes nog niet gebruikt maar ze zagen er heel goed uit

M. van Campen beoordeelde op 2019-05-26

Josephina Claes-Ekelmans beoordeelde op 2019-05-25

mooie vanille peulen snel in huis goed service

P Brenk van beoordeelde op 2019-05-24

Snel en goed

Sam Warmer beoordeelde op 2019-05-23

Vanille van uitstekende kwaliteit en goed op de hoogte gehouden over de levering.

Henry Dijkhoff beoordeelde op 2019-05-20

Snel geleverd en zo als altijd van prima kwaliteit.

bBenoit Vercaemst beoordeelde op 2019-05-20

Perfect! Bedankt voor de levering van jullie topproduct

Arjen Klatter beoordeelde op 2019-05-12

Souad Bounja beoordeelde op 2019-05-10