Olympiadelaan 32
1183WP Amstelveen
+31208225110

9,0

GC beoordeelde op 2019-07-06

Twee beugels waren besteld en betaald, maar slechts één werd geleverd. Na mijn klacht, werd ik zelfs persoonlijk opgebeld om te melden dat er vermoedelijk een “raapfout” was gemaakt en er van zodra ze opnieuw binnen waren eentje zou worden nagestuurd, wat ook effectief zo gebeurde. Zeer correcte nazorg!

Robert Essenstam beoordeelde op 2019-06-23

Twee jaar geleden heb ik mijn eerste snurkbeugel van SleepPro besteld. Een standaard-beugel om eerst eens te ervaren of het bij mij goed werkte. Die ervaring was zo overtuigend dat ik voor meer draagcomfort wel durfde investeren in een snurkbeugel op maat van SleepPro. Geweldig! De beugel went heel snel en het effect is krachtig. Mijn vrouw en ik worden veel uitgeruster wakker sinds ik de beugel draag. Na twee jaar wilde ik de maatbeugel vanuit het oogpunt van hygiëne vervangen. Mijn bestelling viel samen met wat veranderingen in de logistiek bij SleepPro, waardoor de verzending vertraging opliep. Dan merk je dat de mensen van Dentalstore goed bereikbaar zijn en het perfect oplossen. Zonder meer een aanrader voor iedereen met een snurkprobleem!

corrie roedoe beoordeelde op 2019-06-20

Harstike goed bedankt

Frans van Helvoort beoordeelde op 2019-05-31

Snelle levering, scherpe prijs en groot assortiment

Saban Kaya beoordeelde op 2019-05-30

Ik heb 5-6 dagen geleden een product besteld bij dentalstore maar heb het nog niet.

Reactie van Dentalstore:
We hebben contact gehad met klant en transporteur en bleek dat daar het probleem lag van de laten aflevering. Nogmaals onze excuses hiervoor. Team Dentalstore

Carla van Dijk beoordeelde op 2019-05-16

Prima bestelling en bezorging

Kees Windgassen beoordeelde op 2019-05-10

Groot bedrijf en toch de aandacht zoals je die bij een klein bedrijfje eerder verwacht. De producten zijn dan ook goed en professioneel. Men weet van de hoed en de rand en denkt mee. Kortom, zo moet het zijn, maar is niet altijd zo. Fijne mensen en zeer nuttige producten.

FA Klaassen beoordeelde op 2019-05-10

Speciale tandpasta besteld. Helaas was de levering wat vertraagd, maar hebben mij tijdig geïnformeerd hierover. Uiteindelijk netjes geleverd op de gewijzigde datum.

S. beoordeelde op 2019-04-01

Heel tevreden. De afspraken zijn zorgvuldig nagekomen.

Peppe Klamer beoordeelde op 2019-03-22

Top! Snel en goed geleverd

Joan Schlahmilch beoordeelde op 2019-03-21

Mireille BENNE beoordeelde op 2019-03-18

levering zoal afgesproken en kon in de brievenbus - heel handig

D.E Gaari beoordeelde op 2019-03-04

Super Goed

Monique Beerens-Spilt beoordeelde op 2019-02-28

Goede communicatie en snelle levering!

D Dirksen-van Diggelen beoordeelde op 2019-02-07

Uitstekend binnen een paar dagen in huis. Goede verpakking

CW beoordeelde op 2019-02-01

een dag na te hebben besteld, had ik het in huis. Prima

F. Hosper beoordeelde op 2019-01-31

Makkelijk bestellen, betalen en afronden. Jammer dat er maar twee keer per week wordt verzonden, anders was het uitstekend geweest.

Reactie van Dentalstore:
Dank voor de mooie review en graag gedaan, we zijn er erg blij mee.
Wij zullen ons best voor u blijven doen!

Josephien

Jasper Van den Heuvel beoordeelde op 2019-01-27

Snel en duidelijke informatie

Vincent Kuijpers beoordeelde op 2019-01-22

super

Albert Klone beoordeelde op 2019-01-21

dental store doet het goed, echter de bezorgdienst GLS, laat de pakjes voor de deur staan als je niet thuis bent, ipv afleveren bij de buren. (geen incident,gebeurde al eerder.

Reactie van Dentalstore:
Dank voor de mooie review en graag gedaan, we zijn er erg blij mee. Wij gaan met GLS de leveringsprocedure nog eens afstemmen. Wij zullen ons best voor u blijven doen!

Josephien