Dentalstore

Dentalstore is groothandel in artikelen voor alle mondverzorging voor consumenten en tandartsen in België en Nederland. Het assortiment bestaat uit zeer verschillende producten van bijna alle bekende merken.

Plezier in ondernemen is bij ons dé drijfveer. Wij worden vrolijk van tevreden en gezellige klanten. Een vriendelijke klantenservice en altijd een directe oplossing voor elke situatie zorgen ervoor dat u bij Dentalstore altijd in goede handen bent.

Knarsbitje.nl en Sportbitje.nl zijn ook websites van Dentalstore.

Dentalstore is gevestigd in Nederland en Duitsland.

Dentalstore | Voor uw gulste lach.

De zekerheden van http://www.Dentalstore.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017