Olympiadelaan 32
+31208225110

D Dirksen-van Diggelen beoordeelde op 2018-06-30

Snelle levering, goede communicatie

Eltjo Benedick beoordeelde op 2018-06-21

ik vind de tijd nog te kort, twee dagen, voor een goed oordeel. Daar heb ik toch wel iets meer tijd voor nodig. Wordt eventueel vervolgd ?

Maryse Pauwels beoordeelde op 2018-06-09

Ben tevreden over de leveringstijd , binnen de tijd dat beloofd was

dolf van der post beoordeelde op 2018-06-02

snelle levering

Frida beoordeelde op 2018-05-31

Snelle levering , correct afhandeling

Jennifer beoordeelde op 2018-04-13

Alles goed verlopen

Joppa van den Houten beoordeelde op 2018-03-10

Hoe kan ik een beoordeling geven, als mijn bestelling nog niet eens binnen is,
had woensdag 7-3 een mail dat mijn verzending verzonden maar tot op
heden is er nog niets binnen

Reactie van Dentalstore:
Mevrouw van den Houten, we gaan er direct achter aan en zullen u zo snel mogelijk laten weten wat er aan de hand is. U hoort vandaag nog van ons. Groet, Josephien.

David Mougin beoordeelde op 2018-02-28

Heel rap besteld en geleverd, David

Rosalie beoordeelde op 2017-12-05

Een voorbeeld voor vele.
Snel geleverd en de goedkoopste online.

Youssra El Aidi beoordeelde op 2017-11-23

Hele snelle verzending, en goed product