Olympiadelaan 32
1183WP Amstelveen
+31208225110

9,0

Chris de Haan beoordeelde op 2019-01-07

Snelle bezorging van mijn tweede snurkbitje, dat 20% gedkoper was dan vijf jaar geleden!

p van selm beoordeelde op 2018-12-21

Snelle levering en snel besteld. Was doorgelinkt vanaf sleeppro site. Geen probleem voor mij. Is in ieder geval goedkoper dan via BOL.com
Ervaring met de webwinikel is goed.

Sleeppro ervaring is ook goed! Vanaf nacht 1 niet meer snurken. Wat wil j enog meer. Oke, oke, spierpijn in de morgen, maar dat is normaal voor nu.

Rosine bouckhout beoordeelde op 2018-12-01

Vlotte bestelling deze goed kunnen volgen via mail.

Andre Germers beoordeelde op 2018-11-15

Nadat ik zelf een fout had gemaskt hebben zij het probleem snel gevonden en contact met mij gezocht. Met de extra info vsn mih werd het pakketje de volgende dag alsnog afgeleverd in Hamburg. Top!!!

Corine de Schutter beoordeelde op 2018-11-09

Tevreden, in t weekend besteld, dinsdag in huis, bij buurman geleverd!

Gerrit Niclaes beoordeelde op 2018-10-29

Geleverd binnen 2 dagen ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

marieke kraaijenbrink beoordeelde op 2018-10-28

Dental Store heeft erg zijn best gedaan om e.e.a. vlot te laten verlopen en daarover te communiceren.

Maryse Pauwels beoordeelde op 2018-10-25

Bestelling goed aangekomen en bij problemen goed te bereiken en correcte oplossingen

Mireille Rozestraten beoordeelde op 2018-10-25

Levering duurde lang, 1 week terwijl produkten wel op voorraad waren . Vetder had ik een 150 ml fles mondspoelwater besteld voor in mijn tas en er werd 500 ml fles geleverd.

Hilde Knapen beoordeelde op 2018-10-19

Ben telefonisch heel goed en vriendelijk geholpen plus vlotte levering.

Daniel Shine beoordeelde op 2018-10-19

Bestilling is goed verlopen.

Jorovi beoordeelde op 2018-10-11

Alles is uitstekend geleverd, het duurde alleen vrij lang tot het bestelde kwam en ik werd daar niet over geinformeerd. Ik moest zelf bellen en daarna duurde het nog een volle week.

Reactie van Dentalstore:
Beste Jorovi, Dank voor uw feedback, maar excuses nogmaals voor de verlate levering. We waren door de voorraad heen en levering let op zich wachten. We zullen de volgende keer beter ons best doen.
Team Knarsbitje

Renate Bruinsma beoordeelde op 2018-08-17

Snelle service

Ben van Leur beoordeelde op 2018-08-17

Eenvoudig besteld en snel geleverd.

C Tonnaer beoordeelde op 2018-08-17

Correcte en snelle leverantie.

MTA Dekker beoordeelde op 2018-08-03

Heel tevreden. De bestelling kwam op tijd volgends afspraak binnen.

pieter beoordeelde op 2018-08-03

snelle levering, goede prijs

D Dirksen-van Diggelen beoordeelde op 2018-06-30

Snelle levering, goede communicatie

Eltjo Benedick beoordeelde op 2018-06-21

ik vind de tijd nog te kort, twee dagen, voor een goed oordeel. Daar heb ik toch wel iets meer tijd voor nodig. Wordt eventueel vervolgd ?

Maryse Pauwels beoordeelde op 2018-06-09

Ben tevreden over de leveringstijd , binnen de tijd dat beloofd was