Keizersweg 44
7451PG HOLTEN
KvK 59122013

Yagmur Karabulut beoordeelde op 2017-12-13

ik vond het wel fijn. Ze hebben mij ook geholpen omdat ik iets fout had gedaan hebben ze mij gewoon heel lief gemaild.

Charlanne M. Songna beoordeelde op 2017-12-13

Fast delivery. Good product! Very recommended!

Albert Hendriks beoordeelde op 2017-12-13

Je wordt er snel geholpen, volgende dag had ik mijn bestelling al binnen. Uistekende service!

Danneke beoordeelde op 2017-12-12

Eerste keer dat ik wat via Dermarolling heb besteld. Maar zeer tevreden over snelle service, ik had het product de volgende dag al keurig verpakt in huis!

Jessica Theeten beoordeelde op 2017-12-11

het produckt is zoals het beschreven staat dat vind ik eerlijk tegen over de klant SUPPER

b beoordeelde op 2017-12-11

Goede service, erg klantvriendelijk ook erg tevreden met de producten + snelle levering!

S.J. Plaizier beoordeelde op 2017-12-11

Marjan Küppers beoordeelde op 2017-12-11

Ik ben heel tevreden. De Dermastamp was de dag erna al bezorgd. De website biedt veel informatie over het gebruik ervan.

Ariane Demaret beoordeelde op 2017-12-11

Super rapide!

charlotte pichel beoordeelde op 2017-12-10

goede producten snelle levering. top

Arkadiusz Kmita beoordeelde op 2017-12-10

Everything is super.

Pieternel beoordeelde op 2017-12-10

Prima service en duidelijke uitleg bij producten.

Britt Van Poppel beoordeelde op 2017-12-10

Heel tevreden ik heb maandag besteld en het was er woensdag.

J. Vader beoordeelde op 2017-12-10

Niet prettig was dat ik 4.95 euro aan bezorgkosten moest betalen en de bestelling in een enveloppe kreeg toegestuurd met 1.95 euro portokosten. Versturing in enveloppe is op zich plezieriger omdat je dan niet thuis op de bezorgdienst hoeft te wachten, maar de kosten daarvan zijn te voorzien en zouden dus correct in rekening moeten worden gebracht.

Angela van den Enden beoordeelde op 2017-12-10

leuke site, snelle levering

Badiha Aoulad beoordeelde op 2017-12-09

Ze help je heel goed en zijn zijn goed

Annet Va Ee beoordeelde op 2017-12-08

Leuke shop , bestselling snel geleverd , had de nanolash besteld en Zie nu al na week al resultaat

Ginny beoordeelde op 2017-12-08

Tevreden door de snelle service.

L van Donderen beoordeelde op 2017-12-06

Heel tevreden snelle levering duidelijke site en goede informatie over de producten.

Peggy Vd steen beoordeelde op 2017-12-06

Super tevreden, via de site besteld en snel in huis. Handig in drukke tijden.