Ondernemersweg 13C
7451PK HOLTEN
KvK 59122013

Anna beoordeelde op 2018-08-18

Na het plaatsen van mijn bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden door dermarolling over de voortgang en had ik snel het bestelde product in huis. Prima service!

Malou Croonen beoordeelde op 2018-08-15

De nagellakken die ik bestelde zijn prima alleen de levering door PostNL was niet zo goed. Ik had aangegeven dat er niemand thuis was op het moment van levering en gezegd dat ik het zelf op het postkantoor wilde ophalen maar toen ik thuis kwam stond het doosje op het muurtje naast de voordeur! Dus dat had iedereen zo mee kunnen nemen!

Peter Schiks beoordeelde op 2018-08-15

Goed product snelle levering

Angélica van Polen beoordeelde op 2018-08-15

product was snel binnen ben er heel blij mee!

Greet Inden Haak beoordeelde op 2018-08-15

Ik had er nog nooit van gehoord, en ik ben blij met deze website, ik zal er ook volgende keer weer gebruik van maken.

Carlo Poos beoordeelde op 2018-08-15

goede prijs en snel geleverd!

Shane beoordeelde op 2018-08-14

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit (neem)olie, toppie!

Carina Peters beoordeelde op 2018-08-14

Besteld dag erna in huis

Katherine Huiskamp beoordeelde op 2018-08-14

ik ben zeer tevreden! ik heb het besteld in de ochtend en de volgende dag was het al in huis. de doos was niet te groot voor wat ik heb besteld en alles is duidelijk aangegeven. ik ga zeker vaker spullen aanschaffen bij dermarolling. nl

Naodia Herryjanto beoordeelde op 2018-08-13

On time and super fast. I will definitely shop with Dermarolling. They have good selections and variety.

Janet Lew beoordeelde op 2018-08-13

Ben heel tevreden met de klantenservice. Er was een product verkeerd ingepakt maar na een korte mailtje is alles opgelost. De volgende dag lag die al in de bus. Top!

Daisy Van Hauwaert beoordeelde op 2018-08-13

Pakje snel geleverd. Geen problemen

Monique Steenbergen beoordeelde op 2018-08-12

Kubra Sagir beoordeelde op 2018-08-12

superfijn je hebt je bestelling gewoon volgende dag thuis topservice !! track en trace krijg je gelijk ook via de postnl app kan niet beter

Jana beoordeelde op 2018-08-12

Snelle service en goede producten

Jpm Been beoordeelde op 2018-08-12

Snel en keurig verzorgd

Marjo Bellen beoordeelde op 2018-08-12

Heel erg tevreden , super service na 24 uur dr bestelling al in huis. Top👍👍👍

Sterre De Boer beoordeelde op 2018-08-11

Duidelijk en overzichtelijke website snelle levering.

Jose Rooyakkers beoordeelde op 2018-08-11

Snelle levering moet alleen nog afwachten of het product daadwerkelijk werkt

Mahin Kamaljoo beoordeelde op 2018-08-11

Heb heel snel ontvangen .dank je wel