Ondernemersweg 13C
7451PK HOLTEN

9,1

Marc Verhaeghe beoordeelde op 2019-05-19

Bestelling in winkelmand van 360 Care hyaluronzuur (29,99 €) en VPH collageencreme 100ml x2 (19,98 €), totaal 49,97 €.
Er wordt echter toch een verzendingskost gerekend twv 7,20 €.
Verder beschik ik over een coupon code TYP2JRIL5 DIE IK BLIJKBAAR NERGENS KAN INBRENGEN BIJ DE AFREKENING;

Daarom heb ik de bestelling geannuleerd, sorry, maar afspraken en bijkomende kosten moeten duidelijk bij de stite-pagina

Gracia Behareea beoordeelde op 2019-05-17

Top service . Ga zo door.

Megi Petrova beoordeelde op 2019-05-15

snelle levering , netjes verpakt.
Geen Nederlandse gebruiksaanwijzing , maar niet zo een probleem.

Tom Uil beoordeelde op 2019-05-15

Snelle service zeer tevreden

Karin beoordeelde op 2019-05-15

Top! Voor de eerste keer besteld, snel in huis. Alleen 1 verkeerd artikel ontvangen, hier over gemaild en de volgende dag had ik t juiste artikel al in huis, prima service!

Birgit Flipsen beoordeelde op 2019-05-14

Werkt perfect

Maria Van den brande beoordeelde op 2019-05-14

Super materiaal heel prossioneel.

Adrianna Kurzawa beoordeelde op 2019-05-14

Heel tevreden

Monica Kaddouri beoordeelde op 2019-05-14

Gewoon top!!

Ans Van Aarle beoordeelde op 2019-05-14

Ik heb een electrische nagefrees besteld...de volgende ochtend al in huis . Super fijn en prima kwaliteit.

Anita Kaptein-Harteveld beoordeelde op 2019-05-14

Makkelijk te bestellen en ideaal na levering pas betalen...

Janneke van de Groenendaal beoordeelde op 2019-05-14

Snel geleverd!
Wel middels een pakketje, had mogelijk ook via brievenbus gekunnen wat kosten zou besparen.

Gemma Naus beoordeelde op 2019-05-14

Goed en snel

Michelle Abrantes beoordeelde op 2019-05-14

Bestelling snel ontvangen en in goede staat Top. Dankje

Maria Isabella Broekmeulen beoordeelde op 2019-05-14

Snel en goed

Linda Brokking-Staats beoordeelde op 2019-05-13

Eerst bericht gestuurd met een vraag over product, waar ik snel en duidelijk antwoord op heb gekregen. Na bestelling product snel geleverd. Ik had al eerder een keer iets besteld en ben tevreden.

Iris Lebbe beoordeelde op 2019-05-13

Heel tevreden. Werd mooi afgeleverd. Het pakje is ook goed traceerbaar.

mayada sameh beoordeelde op 2019-05-13

The delivery comes very fast and in a good condtion I am glad

leyla akbas beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering en goede service. Ook een goed assortiment, kon de cream van holika holika nergens anders vinden binnen nederland!

Agnieszka Mysliwiec beoordeelde op 2019-05-13

UitstekendšŸ‘