Keizersweg 44
7451PG HOLTEN
KvK 59122013

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Juliette Martina beoordeelde op 2017-08-20

Woesdag ik heb gebesteld donderdag binnen , heel goed

M. de Bodt beoordeelde op 2017-08-19

Makkelijk betalen via ideal en snelle levering

Renee beoordeelde op 2017-08-19

Mooie producten voor scherpe prijzen en snelle levering.
Ik had o.a. een diffuser van Radha besteld. Omdat het apparaat een amerikaanse stekker heeft, zit er standaard een europese verloopstekker bij. Deze kon echter totaal niet worden vastgeklikt en viel zelfs spontaan van de originele stekker af.
Naar Dermarolling gebeld; hele aardige man aan de lijn (zo vervelend dat ik zijn naam niet meer weet) die gelijk in actie kwam. Paar dagen later een nieuw stekkertje EN een mooie Dermarolling-balpen in de brievenbus.
Alles perfect opgelost, ik ben zeer tevreden.

Choumissa EL BALLOUTI beoordeelde op 2017-08-19

had niet gedacht dat ik mijn pakketje de volgende dag al thuis kreeg! super snelle service. zulke service krijgen we niet in belgie. top!

Jeanine Van dijk beoordeelde op 2017-08-19

Tevreden merk !! Besteld en volgende dag al in huis heb het gelijk uitgeprobeerd en was echt een goed apparaat werkt perfect ik zou het echt iedereen aanraden !! Het is ook pijnloos en gelijk goed resultaat!!

Sharifa Faqay beoordeelde op 2017-08-19

Zo snel geleverd en ik dacht dat ik helemaal geen bijn zou krijgen maar doet t wel, maar dat is niet zo erg , rest is prime

serena van breukelen beoordeelde op 2017-08-19

Snelle levering en het product werkt echt! Ik zag gelijk verschil! Ik ben er heel blij mee.

Shar beoordeelde op 2017-08-18

Ik heb alle producten goed verpakt ontvangen. Behalve 1 artikel die was uitverkocht maar waar ik wel voor had betaald. Er stond op de pakbon uitverkocht en dan het aantal credit. Ik had dit liever eerder geweten en dat bedrag op mijn rekening terug gestort willen krijgen.

Jacqueline Willems beoordeelde op 2017-08-18

Bestelling werd snel verwerkt en aangeboden aan de bezorger, alleen 2 dagen later pas bezorgd. Jammer maar aan Dermarolling niets te verwijten.

Annemieke Sluis beoordeelde op 2017-08-18

Goed produkt en goede levering!

Elisabeth Hunyadi beoordeelde op 2017-08-18

Super! Aanbod, snelheid verzending, klantgerichtheid. Ik ben een zeer tevreden maandelijks terugkerende klant.

Melinda Vlijter beoordeelde op 2017-08-18

Heel tevreden ! Ik kan er zoveel goede producten vinden en het word heel snel geleverd. Ook als er een probleem is word er snel gereageerd en gehandeld.

Miranda van de Wetering-Alberto beoordeelde op 2017-08-17

Goede adviezen en goeie prijzen voor goeie kwaliteit producten

Jade Celikten beoordeelde op 2017-08-17

Snel in huis, tevreden over aankoop

Seya M.A. Dalderup beoordeelde op 2017-08-17

Overzichtelijke website, snelle afhandeling en bezorging. Vriendelijke personeel aan de telefoon.

Opm. Bij kleine/ platte objecten is er niet een relatief groot doosje nodig, met papiervulling. Oogpotloden ofzo lijken mij ook door de brievenbus te kunnen.

SNvS beoordeelde op 2017-08-16

1 dag later binnen dan verwacht,maar dit vond ik eerlijk gezegd geen probleem. Verder keurig met track & trace. Kwam per toeval op deze website terecht vanwege het lash serum dat ik graag wou hebben, vind t ook erg leuk dat ze wat Koreaanse cosemtica merken hebben. (Ben zelf van Koreaanse afkomst) ik ga hier zeker nog meer bestellen!

Trudy De Kleer beoordeelde op 2017-08-16

Via mail bevestiging ontvangen van mijn betaling en dat mijn bestelling onderweg is. Daarna mijn bestelling snel en in in goede orde ontvangen.

M Busselaar beoordeelde op 2017-08-16

Deksel van Mn wax apparaat is kapot uit de verpakking gekomen. Gister avond direct uitgeprobeerd en wax restjes heb ik eraf moeten boenen en Mn haar zit nog op Mn been (misschien haar te kort, maar die restjes zijn erg vervelend)

Henny Kroeze beoordeelde op 2017-08-16

Kwam er na het bestellen achter dat ik net de verkeerde dermaroller had besteld. Even een mailtje en werd direct aangepast. Kreeg keurig dezelfde avond nog een mailtje terug. Top !

Conny Post beoordeelde op 2017-08-15

Snelle levering, ik zal zeker weer hier bestellen