Keizersweg 44

1998 beoordelingen

E.A. Sirobokov beoordeelde op 2017-10-18

Top!

Teddy Bodewes beoordeelde op 2017-10-17

Prima service. Goed verpakt en snel geleverd.

El Batoul Boukrach beoordeelde op 2017-10-17

De dermaroller was snel geleverd na bestelling en er zat een cadeautje bij super leuk!

Rianne Van der kruk beoordeelde op 2017-10-15

Snelle levering en goede producten

joan kromosetiko beoordeelde op 2017-10-14

snelle levering van mijn produkt

Serpil Yildirim beoordeelde op 2017-10-14

De bestelling was op tijd bezorgd.

Mt Westerhoff beoordeelde op 2017-10-14

goed e ervaring

Nancy de Koning beoordeelde op 2017-10-14

Een bestelling geplaatst en super snel geleverd. Top service

Nena Vercruyssen beoordeelde op 2017-10-11

Ik had vorige week vrijdag grief besteld had het dinsdag pas verwacht maar was er zaterdag al. Heel goed en snelle service ik ben content

Yvette Horn beoordeelde op 2017-10-11

Vlotte service.
Keurig verpakt

Sylke van Kampen beoordeelde op 2017-10-10

Zeker tevreden, alles kwam binnen zoals en wanneer ik verwachtte.

Sarah Vercauteren beoordeelde op 2017-10-10

Dermaroller pakket besteld, super snel ontvangen en zeer tevreden over de kwaliteit vd artikelen.
Reeds gebruikt en niet volledig pijnloos op sommige zones zoals lippen en voorhoofd. Bij de lippen hielp het bij mij meteen dus benieuwd naar de volgende behandeling....

Jeanine Alkemade beoordeelde op 2017-10-10

Snelle levering, keurig afgeleverd !

Laura Molenaar beoordeelde op 2017-10-09

Snelle levering!

Ellen van camp beoordeelde op 2017-10-09

Snelle levering en uitstekende producten tegen een scherpe prijs. Een site die ik nog veel ga bezoeken...

judith beoordeelde op 2017-10-09

snelle levering

Monica Ghiurca beoordeelde op 2017-10-09

very fast and serious

Ell vd Molen beoordeelde op 2017-10-09

Vond jullie service echt top!! Ben ook super blij met het product wat ik heb besteld!!
Helaas ging het bij post.nl mis (iets waar jullie absoluut niks aan konden doen) pakketje werd helaas pas drie dagen later geleverd.

Anouk Adams beoordeelde op 2017-10-09

Snelle levering en nieuw product gekregen omdat de 1e levering niet in orde was. Topservice!

Natalia Wolniak beoordeelde op 2017-10-09

Alles naar wens! Scherpe prijzen en snelle levering!