Ondernemersweg 13C
7451PK HOLTEN

Zoë Vrolix beoordeelde op 2018-10-17

Heb het nog maar net maar ben heel tevreden over het produkt.

C.C.W. Rossius-Bogerd beoordeelde op 2018-10-17

Tevreden, verpakking oké en bezorgd volgens verwachting.

Conny Stoop beoordeelde op 2018-10-17

Eerste maal gebruikt bij mezemf en echtgenoot. Zelfs na 1 x voelt het beter aan. Zien binnen drie weken volgende behandeling.

Joanna Carla Blancaflor beoordeelde op 2018-10-17

Very satisfied with the delivery. Got my parcel on a Saturday. Products are great too. The derma roller is well packed and sterile. Loved it!

Jasmine Kapsalon Exphair beoordeelde op 2018-10-16

Mijn pakketje was zeer snel bij mij geleverd en niet beschadigd

Sita Raghoebir beoordeelde op 2018-10-16

Snelle levering en goedkope producten

Nico beoordeelde op 2018-10-16

Goed! Binnen 2 dagen was mijn pakket binnen. Goed verpakt en top producten zeer tevreden. Een aandachtspunt: sommige gellak kleuren komen niet helemaal overeen met de foto op de site. Als dit wel goed was zou ik de webwinkel met uitstekend hebben beoordeeld!

Nafeesa S Abdoelrahman beoordeelde op 2018-10-16

Er moet geen parfum in zitten de beste voor derest vind ik het wel een goed product bedankt

Weber beoordeelde op 2018-10-16

Super levering en leuke producten

Christiana beoordeelde op 2018-10-16

Zeer tevreden! Goede en snelle service. En heel veel om uit te kiezen. Ik ga zeker snel weer bestellen.

Hilde Helderweirt beoordeelde op 2018-10-16

Vlotte levering
Wel geen gebruiksaanwijzing bij de bestelling 🤔😣

Fatima Hauari beoordeelde op 2018-10-16

Snelle service👍

Paulina Kosicka beoordeelde op 2018-10-15

Very fast delivery.

wil stubbe beoordeelde op 2018-10-15

Uitstekend

RICH Juliana beoordeelde op 2018-10-15

Product netjes ingepakt en super snel ontvangen. Na 1ste keer gebruiken zie ik al resultaten. Super tevreden.

Elaine beoordeelde op 2018-10-15

Lof voor het product en de snelle levering, maar de abnormale grote verpakking voor zo'n klein product is ongehoord. Ten eerste door alle verkwisting van materialen en ten tweede voor de kosten die daar voor mij aan verbonden waren, terwijl het product heel gemakkelijk met de brievenbuspost gestuurd had kunnen worden.

Iris Breed beoordeelde op 2018-10-15

Duidelijke omschrijvingen op de mooie website,
Goede communicatie,
En snelle levering!

Roxanne Flak beoordeelde op 2018-10-15

Simone Bark beoordeelde op 2018-10-14

Cock Key beoordeelde op 2018-10-14

Snelheid van levering en geen plastic verpakkingsmateriaal gebruikt!