Kruidenlaan 145
7006 SW Doetinchem
KvK 577779420000

Werner Stilmant beoordeelde op 2018-05-06

snelle reactie en deze keer vlotte logistiek (het was wel 1 klein pakket)

Dineke Verpaalen-Hermans beoordeelde op 2018-05-03

Het ziet er goed uit. Waarschijnlijk mijn fout. Ik verwachtte dat het hout steigerhout zou zijn.

Werner Stilmant beoordeelde op 2018-05-01

enkel het transport viel sterk tegen. De partnerkeuze voor het transport lijkt me niet de beste keuze op lange termijn.
Chauffeurs zijn ver van professioneel en customer service is niet in staat om fouten asap recht te zetten. Ze hebben geen enkele manier om zaken te bespoedigen in hun netwerk.

Stefano beoordeelde op 2018-04-17

Super kwaliteit en geweldige service. Echt een aanrader.

Hans Gootjes beoordeelde op 2018-04-12

Alles klopte. Duidelijke beschrijving en keurige afhandeling.

Meubelshop Emmen beoordeelde op 2018-04-09

Super aangeleverd.
Goede omschrijving

Diny Vincent beoordeelde op 2018-02-23

Leuk bedrijf!!! Sympathiek eigenaar. Tafel was snel geleverd wat zeker een pluspunt is.
Ik zou familie, vrienden, kennissen zeker aanraden om daar is een bezoek te brengen.

Aad de Vries beoordeelde op 2018-02-10

Top service 👍

Kristel Van Kollenburg beoordeelde op 2018-01-06

Snel geleverd mooie kapstok
Precies zoals op de website!

Mandy Van Kesteren beoordeelde op 2017-12-22

Zeer tevreden! Vragen werden direct beantwoordt. Daarnaast werd er goed meegedacht en werd het onze kapstok aangepast aan onze wensen. De levering was snel. Tussendoor werden we goed geïnformeerd over de status van onze bestelling.

Nan beoordeelde op 2017-12-13

Ik ben heel tevreden, we kregen goed advies. De poten van de tafel konden ook in het wit gespoten worden. Het past erg goed in ons interieur en de service was erg snel en fijn.

Astrid De Kok beoordeelde op 2017-11-14

Top! Snel geleverd. Contact via mail en telefoon was prima.

Brenda Schaaper beoordeelde op 2017-11-11

De mannen van Design85 zijn professioneel, ze denken met je mee en leveren snel uit. Ik ben zeer tevreden over onze samenwerking.

Maarten van Eck beoordeelde op 2017-11-08

prima product, conform beschrijving.

Rinse Maat beoordeelde op 2017-11-05

prima bedrijf

Kole beoordeelde op 2017-08-29

Mooie potenset bij de heren van Design85 besteld.
Goede en duidelijke en fijne communicatie en afhandeling.
Kortom zeer positieve ervaring.

Noor Amsterdam beoordeelde op 2017-08-22

Top service!

Jvb beoordeelde op 2017-08-21

snelle levering, kledingrek was prima verpakt en er zat een goede handleiding bij. Merci!

Rinse Maat beoordeelde op 2017-07-13

Super mooi en goed en netjes afgewerkt. Kundig personeel, dat zie je meteen als het meubel bezorgd wordt.

Geert Schoon beoordeelde op 2017-05-16

Zeer snel geleverd. Mooie kwaliteit kapstok en makkelijk te monteren.