Kruidenlaan 145

Brandsen beoordeelde op 2018-08-13

Nette levering, goede communicatie

Sammy Luchie beoordeelde op 2018-08-09

Jiske beoordeelde op 2018-08-07

Heel tevreden met de zeer snelle en vrienselijke service!

Thiemo de Lange beoordeelde op 2018-07-30

Super tevreden! Levering volgens afspraak, compleet, goed verpakt en producten zien er supermooi uit!

Noella De Clerck beoordeelde op 2018-07-28

Joost Govaarts beoordeelde op 2018-07-27

Tijdige levering, keurig verpakt. Voldeed volledig aan onze verwachtingen.

Anja Atsma beoordeelde op 2018-07-13

Deborah Vandamme beoordeelde op 2018-07-09

Fabiënne Robben beoordeelde op 2018-07-04

Super service, snel geleverd en mooi materiaal dat makkelijk in elkaar te zetten is!

Simone beoordeelde op 2018-06-27

Werkelijk in heel mijn leven nog niet zo blij geweest met een kledingrek als nu!! Altijd van die goedkope gammele rekken gehad en me er altijd aan gestoord. Nu ietsje meer geld uitgegeven, maar enorm gelukkig! Zeer stevig, robuust en erg mooi! Er kan veel kleding aan gehangen worden en de maat is prima. Nu is mijn kledingkamer een ware lust voor het oog. Een echte aanrader !

Maarten Kuiper beoordeelde op 2018-06-17

Giancarlo Barbato beoordeelde op 2018-06-14

Sylvia IJff beoordeelde op 2018-06-09

J. Mulder beoordeelde op 2018-06-09

Snelle levering, ziet er keurig uit!

Ruud van den Doel beoordeelde op 2018-06-09

Levering van product ging prima, netjes volgens verwachting, alleen wordt er niet geleverd wat er in de winkel wordt aangeboden. Van steigerhouten planken is geen sprake, het zijn gewoon nieuwe grenen planken (voor zover mijn kennis van hout gaat). Dus twijfel een beetje tussen Goed en Matig, voordeel van de twijfel dan maar........

B. van Rooij beoordeelde op 2018-06-08

Hele traject uitstekend verlopen, direct contact en ook via mail altijd binnen een dag (paar uur eerder) antwoord.
Het product zelf (steigerbuis kapstok) ook helemaal naar tevredenheid!

Ans beoordeelde op 2018-06-08

Op zoek naar een op maat gemaakte tuintafel kwamen we terecht bij Design85. Uitstekend , vriendelijk en vakkundig advies gekregen en een tafel besteld naar onze wensen. Zeer snelle levering ook. Heel blij met deze aankoop. En niet onbelangrijk: een prima prijs/kwaliteit verhouding . Van harte aanbevolen dus!

Emma de Jong beoordeelde op 2018-06-07

Hans de Vries beoordeelde op 2018-06-04

Tevreden over mijn bestelling en binnen de termijn bezorgd. Via de mail verliep alles naar wens.