Beekseweg 21 A
7031 AT Wehl
KvK 577779420000

Gerben beoordeelde op 2019-04-24

Prachtige eikentafel geleverd gekregen met zwarte stalen poten. Erg tevreden mee. Service uitstekend!

S. Akmaz beoordeelde op 2019-04-23

Zeer vlotte en eerlijke communicatie gepaard met het nakomen van alle gemaakte afspraken.

Evelien Moorman beoordeelde op 2019-04-22

Prachtig meubel geleverd ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Ria van Wijk beoordeelde op 2019-04-22

Hele mooie kapstok. Staat super. Was erg goed ingepakt maar ondanks dat een beschadiging aan een plank. Inmiddels foto van gestuurd. Wat ik wel een nadeel vind dat je niet weet in welk dagdeel ze komen. Je moet dan thuis blijven en dat is niet handig op paaszaterdag.

rene nelemans beoordeelde op 2019-04-22

Dorien Huiskens beoordeelde op 2019-04-14

Albertha Hoekstra beoordeelde op 2019-04-14

MAARTEN HOUTERMANS beoordeelde op 2019-04-12

Heel blij met mijn kledingrek. Oerdegelijk en oersterk. Makkelijk in elkaar te zetten. Mooie houten plank erop. Stoer produkt !

Dovile Molyte beoordeelde op 2019-04-12

Claudia Straver beoordeelde op 2019-04-08

Tim Sulman beoordeelde op 2019-04-06

Snelle bestelling snelle verzending goede kwaliteit

Marius en Gardien beoordeelde op 2019-04-06

Via goed mail contact hebben we onze persoonlijke wensen kenbaar gemaakt. Het wandrek was goed ingepakt en onbeschadigd is alles binnen de aangegeven termijn geleverd. We zijn zeer tevreden.

Simone Looije beoordeelde op 2019-04-01

Mooie kapstok gekregen. In elkaar zetten ging goed. Hij voldoet aan onze verwachtingen.

Sandra Xhofleer beoordeelde op 2019-03-31

Zeer snelle service en goede kwaliteit.

Gideon Latupeirissa beoordeelde op 2019-03-30

Judith de Roos beoordeelde op 2019-03-24

Ben heel erg tevreden over de service. Er was een kleine beschadiging aan een plank en deze werd derict terug opgestuurd voor te vervangen.

Florence Van Mulken beoordeelde op 2019-03-24

Bestellen ging vlot en het geleverde product was robuust verpakt en voldoet aan de verwachting die we n.a.v. de online presentatie hadden.

Robert Klok beoordeelde op 2019-03-18

Sarah Seynaeve beoordeelde op 2019-03-16

M.I. Boesten beoordeelde op 2019-03-15

Ik heb kapstok Vintage besteld.Heel mooi , compact meubel en ook een pronkstuk in mijn gang.Ben zeer tevreden met de aankoop en de kwaliteit is zeer goed.