Beekseweg 21 A
7031 AT Wehl
KvK 577779420000

Annemarie van Diepenbeek beoordeelde op 2019-09-13

Al het 2e bureau dat we hebben besteld bij Design85. Het bureau ziet er mooi uit, incl. goede handleiding, eenvoudige montage en de verzending loopt goed georganiseerd!

Fashion Destination beoordeelde op 2019-09-05

Bedankt voor de goede Service !!!

Peter Blom beoordeelde op 2019-09-05

Guy Dumoulin beoordeelde op 2019-09-03

Mooi product en snelle levering

Brechtje Vogel beoordeelde op 2019-09-03

Goed en snel contact, uitstekende service. Prachtig bureau. Zou zo weer bestellen. Aanrader

Danny Hanssen beoordeelde op 2019-09-02

Elise Coenen beoordeelde op 2019-08-28

Kledingrek zat binnen 10 min in elkaar. Goed verpakt en staat super!

Nancy van Arendonk beoordeelde op 2019-08-27

Sandra Woerde beoordeelde op 2019-08-27

Chris10dehaan@gmail.com de Haan beoordeelde op 2019-08-25

Joyce le Comte beoordeelde op 2019-08-25

Mooi bureau. Hele snelle, accurate en fijne service.

Ronald Huigen beoordeelde op 2019-08-24

Heel tevreden, er wordt goed meegedacht, zo hebben wij voor eikenhouten planken gekozen. De levering is keurig op tijd. Alles is zeer goed ingepakt en de instructie is uitstekend. De kapstok is in een mum van tijd inelkaar gezet. Wij zijn zeer tevreden en bevelen Design85 dan ook van harte aan.

M.G.L. Horvat beoordeelde op 2019-08-23

Heel tevreden.
Goed contact.

R. Nieuwendijk beoordeelde op 2019-08-23

Snelle levering, mooie kapstok!

John Knops beoordeelde op 2019-08-22

Janneke Wouters beoordeelde op 2019-08-15

Op tijd geleverd, super mooi bureau goede kwaliteit. We zijn er erg blij mee. Klantenservice goed bereikbaar voor vragen en mail werd snel beantwoord.

Monique van Dongen beoordeelde op 2019-08-12

De kapstok is snel geleverd. Duidelijke beschrijving. Hij staat erg mooi !

xander weterings beoordeelde op 2019-08-11

Snelle levering duidelijke uitleg

Dirk Jan Lassing beoordeelde op 2019-08-04

Deze twee mannen, Kevin en Mark, snappen het helemaal. Superenthousiast over de dingen die ze maken. De communicatie met hen is zeer prettig. Ze denken goed mee en leveren snel. Erg blij met het resultaat!

Rico en Sanne beoordeelde op 2019-07-20