Beekseweg 21 A

Frank Cornelissen beoordeelde op 2019-06-17

G. Meuleman beoordeelde op 2019-06-17

Andersche van der Poel beoordeelde op 2019-06-17

Monique Baartse beoordeelde op 2019-06-14

Zo blij met mijn stoere steigerbuis kledingrek (zwart) echt een aanwinst!

Annelies Van Westing beoordeelde op 2019-06-12

Mooie kapstok in prima kwaliteit. En makkelijk zelf te monteren.
Zat goed verpakt bij verzending.

J.K. Mulder beoordeelde op 2019-06-10

Chantal Christiaans beoordeelde op 2019-06-09

Erg blij met mijn kapstok, Vintage. Duidelijke handleiding om 'm op te hangen, stevig materiaal, goede kwaliteit. Kortom helemaal tevreden!

Caroline van der Gaag-Elshof beoordeelde op 2019-06-08

Ragna van Kesteren-Martens beoordeelde op 2019-06-03

Anno Van der Horst beoordeelde op 2019-05-30

Antonella Feenema beoordeelde op 2019-05-26

Snel geleverd. Bureau voldoet aan de beschrijving. Erg blij mee

J.H.C Arends beoordeelde op 2019-05-16

Zeer tevreden, snelle offerte, snelle bezorging en goede service m.b.t vragen vastzetten onderdelen.

Egbert Johan Rink beoordeelde op 2019-05-16

Elise Beerens beoordeelde op 2019-05-15

Steef / Sanne beoordeelde op 2019-05-11

Mies van der leest beoordeelde op 2019-05-10

Daniella Schaeks beoordeelde op 2019-05-09

Super blij met onze nieuwe kapstok. Heel makkelijk zelf in elkaar te zetten. Zeer tevreden over de service.

Erik Boes beoordeelde op 2019-05-06

Javier de Dios beoordeelde op 2019-05-03