Kruidenlaan 145
KvK 577779420000

Diana beoordeelde op 2018-12-12

pascal nouwen beoordeelde op 2018-12-09

Nicoline Van der Windt beoordeelde op 2018-12-07

Op tijd geleverd en goed alles verpakt

Sarah Feenstra beoordeelde op 2018-12-03

Helga Polman beoordeelde op 2018-12-02

2 huisnummers besteld, levering was al volgende dag. Helaas was een nummer verticaal en het andere nummer horizontaal geborsteld. Telefonisch contact opgenomen en volgende dag kreeg ik het nieuwe huisnummer al. Hoefde niets terug te sturen en er werden netjes excuses aangeboden.

Jessie Steeghs beoordeelde op 2018-12-02

We zijn trots op onze kapstok van Desing85. Hij is alleen aan de prijzige kant.

Ilona Ebeli beoordeelde op 2018-11-25

Annemie Hendrikx beoordeelde op 2018-11-25

Ron Snaauw beoordeelde op 2018-11-24

Renske Laroo beoordeelde op 2018-11-23

M Roest beoordeelde op 2018-11-21

Jantine van Bergen beoordeelde op 2018-11-19

Snelle service, spullen worden goed verpakt zodat ze absoluut niet kunnen beschadigen tijdens het transport. Ook wordt er achteraf een mail verstuurd of alles naar wens is. Top!

Peter Lanting beoordeelde op 2018-11-19

Snelle levering en makkelijk zelf te monteren

Marianne Veen beoordeelde op 2018-11-18

Willem Best beoordeelde op 2018-11-10

Sneller geleverd dan de planning. Alles was uitstekend verpakt en het produkt ziet er perfect uit. Ben er erg blij mee.

jeffrey van uffelen beoordeelde op 2018-11-08

Sandra Schriek beoordeelde op 2018-11-04

Hele mooie kapstok. Als je de montagehandleiding volgt, onstaat schade aan de buizen !!

Annet Mulder beoordeelde op 2018-11-03

B beoordeelde op 2018-11-02

Joke Quist beoordeelde op 2018-11-02

Prima communicatie! Prachtig product. Snelle levering.