Beekseweg 21 A

Martine Weenink beoordeelde op 2019-02-11

G.W. van Engen beoordeelde op 2019-02-10

R. Oosterbroek beoordeelde op 2019-02-09

Esther Brugman beoordeelde op 2019-02-09

Wordt geleverd binnen het termijn. Overleg over de bezorgdatum en prachtige spullen! Wij zijn zeer tevreden.

Corien Haenen beoordeelde op 2019-02-07

Mooie Kapstok, goede levering.Telefonisch contact gehad. Erg vriendelijk Super👍

Desley Hoornstra beoordeelde op 2019-02-07

Natalie beoordeelde op 2019-02-05

Hele stoere kapstok van mooi materiaal! Snel geleverd en keurig en compleet verpakt en voorzien van duidelijke montage beschrijving.

Adri Los beoordeelde op 2019-02-01

Snelle reactie, het kleding rek is prachtig. Nog mooier als op de afbeelding . Een aanrader.

Tanneke Dillingh beoordeelde op 2019-01-31

Hele snelle afhandeling van de order en het product is erg mooi. Een kleine wijziging in de bestelling werd meteen doorgevoerd en het verschil in bedrag binnen een uur administratief verwerkt.

Aria Kortlever beoordeelde op 2019-01-30

Prettige site, levertijd zoals gemeld, duidelijke beschrijving bij het in elkaar te zetten bureau. Achteraf ook nog een mail gekregen om te vragen of het in elkaar zetten gelukt is.

M.L. Middendorp beoordeelde op 2019-01-29

alles keurig en snel geregeld

Kevin Kruiswijk beoordeelde op 2019-01-27

Taco Vunderink beoordeelde op 2019-01-22

Christophe Boey beoordeelde op 2019-01-20

Klaas Terpstra beoordeelde op 2019-01-19

Product in goede orde ontvangen, snelle levering en goed op de hoogte gehouden.

Jacques Oosthoek beoordeelde op 2019-01-19

Super, prima webwinkel, zoals het hoort😊

Hanneke Hersbach beoordeelde op 2019-01-19

Sietske van Oogen-Visser beoordeelde op 2019-01-19

De mogelijkheid om het artikel aan te passen aan onze wensen, Super!

Bolink Bolink beoordeelde op 2019-01-18

Sandy van Diepen beoordeelde op 2019-01-15

Prima product, zeer goed verpakt waardoor alles er nog goed uit zag. we zijn heel blij met de kapstok in ons geval.