Zijdepark 14
2935LB Ouderkerk aan den IJssel

Simon Lamme beoordeelde op 2019-04-05

Product heel snel in huis. Perfect!

Ad Kaashoek beoordeelde op 2019-03-15

Joep van de Laar beoordeelde op 2019-02-28

Jennifer Tas beoordeelde op 2019-02-11

Goede duidelijke website & snelle levering en verzending.

Sander Opdam beoordeelde op 2019-02-01

Snelle levering zoals beloofd. Mooie producten!

Peter Kolstein beoordeelde op 2019-01-31

Afgeleverd zoals besteld. Perfect.

Irene Eykelhoff beoordeelde op 2019-01-25

Bart Roelen beoordeelde op 2019-01-18

Zondag besteld, donderdag aangekomen. Product goed verpakt en mooi aangekomen

Michel Meyers beoordeelde op 2019-01-02

Edward Naber beoordeelde op 2019-01-01

Truus Bol beoordeelde op 2018-12-26

Echt een aanrader! Wat is dit kado leuk om te kopen en om te geven nog veel leuker. De mannen waren blij verrast!

Joan Dhaeyere beoordeelde op 2018-12-21

Ik heb nog niks ontvangen.

Reactie van Designed by Man:
Beste Joan,

Bedankt voor jouw feedback! De order heeft u geplaatst op 17 december. 18 december is de order bij ons uit Nederland verstuurd. Helaas is het bij PostNL topdrukte momenteel door de feestdagen. Wij hebben PostNL gebeld en gevraagd naar de status van de zending. De order is momenteel in het distributie centrum in Belgie. Hopelijk wordt deze snel bij u aangeboden. Onze excuses ook namens PostNL voor de langdurige levering

Mieke de Boer beoordeelde op 2018-12-17

Hele snelle levering. Waarvoor dank.

Hartelijke groet,

Stichting Kibō Medical Detection Dogs

Steven Steven Nijs beoordeelde op 2018-12-08

Anoniem beoordeelde op 2018-12-03

1e keer wat besteld met 2 dagen in huis, super. Later nog een vraag gemaild en een snelle reactie terug. Top.

Bjorn Erdmann beoordeelde op 2018-12-03

Donderdags in de nacht besteld en zaterdag al in huis. Dus zeer tevreden bestel hier zeker vaker.

Wim Luyten beoordeelde op 2018-12-01

Ik had eigenlijk het verkeerde artikel besteld, maar omwisselen was geen probleem. Nu wachten op het juiste spul !

Hans De Haan beoordeelde op 2018-11-27

inge vis kasbergen beoordeelde op 2018-11-26

Inge Bergers NOESIS beoordeelde op 2018-11-20

Helemaal zoals ik gehoopt had, de Gin Jerry Can !