Zijdepark 14
2935LB Ouderkerk aan den IJssel

9,1

Wim Luyten beoordeelde op 2018-12-01

Ik had eigenlijk het verkeerde artikel besteld, maar omwisselen was geen probleem. Nu wachten op het juiste spul !

Hans De Haan beoordeelde op 2018-11-27

inge vis kasbergen beoordeelde op 2018-11-26

Inge Bergers NOESIS beoordeelde op 2018-11-20

Helemaal zoals ik gehoopt had, de Gin Jerry Can !

Dennis Meijer beoordeelde op 2018-11-19

Snel geleverd, mooi product! Ook snelle reactie via mail! :)

A. Anit beoordeelde op 2018-11-17

Snelle levering. Keurig verpakt.

Peter Kolstein beoordeelde op 2018-11-16

Dominique De Maesschalck beoordeelde op 2018-11-15

Perfect zoals op de website, snelle leveing

Natascha Hofland beoordeelde op 2018-11-15

Kort krachtig en op tijd gewoon super

Jm Temmen beoordeelde op 2018-11-12

Nick Hillenius beoordeelde op 2018-11-05

Product bestellen was het probleem niet.
De advertentie was mooier dan het product zelf.
Persoonlijk had ik de opdruk beter verwacht.

Reactie van Designed by Man:
Beste Nick,

Vervelend zeg dat het product niet helemaal naar wens is! Graag kijk ik persoonlijk samen met jou naar een passende oplossing! Zou je mij een mailtje (info@designedbyman.nl) willen sturen met wat foto's? Je kan eventueel ook via WhatsApp (+31 6 10 28 14 65) de foto's doorsturen als je dat makkelijker vindt.

Ik hoor het graag :)

Groetjes Jacquin