Molendijk 41
3255AL Oude-Tonge

Sylvia van Geemert beoordeelde op 2019-06-11

mary van Rijn beoordeelde op 2019-06-10

Goede afwikkeling van het retourneren van de kleding Kleding wat ik gehouden heb was prima .

Xandra Kwinten beoordeelde op 2019-06-09

Antoinette van Loon beoordeelde op 2019-06-09

Sylvia Schraven beoordeelde op 2019-06-06

Fijne mooie site. Leuke kleding!

Maaike van den Hurk beoordeelde op 2019-06-04

Liana van Berk beoordeelde op 2019-06-01

Super mooie broek voor een leuk prijsje. Snelle verzending, goede communicatie.

E Burgman beoordeelde op 2019-05-30

Kerstin Vogel beoordeelde op 2019-05-29

Céline Haaften beoordeelde op 2019-05-23

Heel leuk dat er moeite wordt gedaan voor het inpakken. Dit geeft het gevoel dat je een cadeau ontvangt. Ook is de service erg goed!

Caroline Cals beoordeelde op 2019-05-20

Nadat ik de bestelling had gedaan kreeg ik na 2 dagen een mail,
Het bestelde artikel bleek uit een maat 36 en 42 te bestaan.
Als suggestie werd me een ander model aangeboden in maat 42.
Ook dat bleek er niet te zijn alleen nog maat 36.
Verder alleen een sorry, advertentie niet goed op orde, als je iets verkoopt check je vooraf toch de maten.
Geld wel snel retour ontvangen.

Reactie van DesignerFashion.nl:
Hallo Caroline.

Bij het inpakken bleek inderdaad het topje van de bikini die je had besteld mt 38 te zijn ipv mt 42, onze fout inderdaad nogmaals excuses, hij is compleet online gezet maar we hebben blijkbaar niet gezien dat we deze bikini in verschillende maten retour hebben ontvangen.
Als evt. vervanging hadden we dezelfde bikini in hetzelfde model maar met een iets ander printje in maat 40, een maatje kleiner dan je had besteld en met een lagere korting (30% ipv 50%) maar dat hoefde je uiteraard niet bij te betalen.
Iets anders ter vervanging konden we je inderdaad helaas niet aanbieden aangezien we nog maar enkele bikini's voorradig hebben in onze outlet sale.
Je wilde graag het volledige bedrag retour en alleen het bikini broekje ontvangen. Het volledige bedrag hebben we direct teruggestort naar je waardoor de gehele bestelling geannuleerd was en we ook niet alleen een broekje op kunnen sturen naar je.
We vinden het erg jammer dat we het niet naar tevredenheid op hebben kunnen lossen voor je, nogmaals excuus daarvoor!

Team DesignerFashion.nl

An beoordeelde op 2019-05-19

Vlotte levering, mooi product!

Marion Wennekes beoordeelde op 2019-05-19

Ik heb de producten snel ontvangen. Het leukste jurkje gehouden en de rest teruggestuurd. Ik kreeg de volgende dag al een mailtje dat de retourzending goed was aangekomen.

Riny Grinwis beoordeelde op 2019-05-17

Snel geleverd en van goede kwaliteit 👍👍

Annemiek Roovers beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering en de kleding zit mooi verpakt!

Diane vd Berg beoordeelde op 2019-05-16

Moniek Van Gennip beoordeelde op 2019-05-08