Molendijk 41
3255AL Oude-Tonge

Ellis Croezen beoordeelde op 2019-04-21

Keurig geleverd, helaas te klein. Snelle retour service.

Martine Biemans beoordeelde op 2019-04-16

Ingrid ter Pelle beoordeelde op 2019-04-14

Stephanie Helder beoordeelde op 2019-04-14

Joke Westerveld beoordeelde op 2019-04-14

Snelle bezorging en het artikel zag er uit zoals op de foto's stond afgebeeld !

thijs geurts beoordeelde op 2019-04-08

N. beoordeelde op 2019-03-20

Snelle levering en netjes verpakt. Product zoals aangeboden, heel mooi ben er blij mee.

Sanne van Bussel beoordeelde op 2019-03-14

Snel in huis en een heel attent kaartje!

Rita Kirkels beoordeelde op 2019-03-13

Tessa van den elzen beoordeelde op 2019-03-11

VeraW beoordeelde op 2019-03-05

Zeer snel geleverd, keurig en zorgvuldig verpakt. Mooie kwaliteit kleding, zeker voor die prijs.

Deborah Van Rooijen beoordeelde op 2019-03-03

Heel fijn geholpen!
Maat van het ene artikel was niet goed, binnen een paar dagen omgeruild..snelle service, helemaal top !

Weidy van de Mheen beoordeelde op 2019-02-24

Céline Van Haaften beoordeelde op 2019-02-21

Karin Bergwerff beoordeelde op 2019-02-19

Behalve de snelle levering is de persoonlijke benadering opmerkelijk en wordt gewaardeerd. Overleg, alternatieven voor een ui t verkocht kledingstuk is ASN de orde. Er wordt meegedacht.

G F Heinen- van Gelder beoordeelde op 2019-02-17

Keurig verpakt !

Bianca Droste beoordeelde op 2019-02-17

Daria De Bruijn beoordeelde op 2019-02-13

Snelle levering na wens in stevige verpakking! Top kan het iedereen aanraden en het product was als op de foto, blij mee 😊

Kelly Geurts beoordeelde op 2019-02-10

Joy van der Wilk beoordeelde op 2019-02-07