Wegtersweg 20a

Mystery shopper

Lees
waarom

Matthijs beoordeelde op 2019-02-15

Erg tevreden. Het meubel was niet direct leverbaar, maar dat werd keurig binnen een dan al aangegeven.

yvonne beoordeelde op 2019-02-14

Duidelijjke email, vriendelijk geholpen, goede ervaring met de klantenservice.

Website is duidelijk en overzichtelijk. Informatie omtrent leveringsvoorwaarden is goed terug te vinden.

Marijke gaasbeek beoordeelde op 2019-02-14

Fijn en snel geholpen met een super uitleg...
In een woord top.

Ellen beoordeelde op 2019-02-11

Correcte mail ivm met het misgaan van aangegeven levertijd.

Saskia beoordeelde op 2019-02-10

Tot zover erg tevreden! Ik heb besteld met levertijd, maar het belangrijkste is dat de klantenservice ontzettend snel en duidelijk reageert. Precies wat ik veracht bij een internetbestelling. Fijn!

Ramon beoordeelde op 2019-02-09

Levering in geode staat! Verbeterpunt is levertijdindicatie.

Goormans Marc beoordeelde op 2019-02-09

Na een eettafel en 4 stoelen nog een marmeren salontafel en 2 stoelen gekocht.
Alles goed in orde, wij zijn tevreden.

Annette beoordeelde op 2019-02-06

Gevraagd of het nu in februari besteld kan worden en pas in april geleverd. Heel snel een reactie op mijn mail en dit is mogelijk.

Marti van der Steen beoordeelde op 2019-02-06

Zeer tevreden over de communicatie en klantenservice. In eerste instantie besteld met thuislevering, maar aangezien we toch erg nieuwsgierig waren zijn we in de showroom gaan kijken. Toen bleek dat de tafel toch nog net in de auto zou passen, hebben we met hulp van de vriendelijke verkoper de bestelling alsnog meegenomen.

Csokai Szilvia beoordeelde op 2019-02-01

After 3 times promises and almost 2 months, we still didn't get our lamp. Even though we had to pay already! I do not recommend for anybody!!!

Arnout beoordeelde op 2019-02-01

Op verschillende manieren contact gehad, ik werd altijd netjes geholpen. 1 lamp zou 6 week vertraging hebben, maar had ik binnen 4 dagen

Manon beoordeelde op 2019-01-31

Een paar keer in de winkel geweest om ideeën op te doen. Ik mocht lekker rondkijken en werd iedere keer goed geholpen. Inmiddels een kast, lamp en 5 stoelen besteld. Ik kan niet wachten om ze in ons huis te plaatsen.

K. Phaff beoordeelde op 2019-01-30

Heel erg tevreden. Zowel met informatie, als aflevering van onze lamp. Top.

Simone beoordeelde op 2019-01-29

Zeer tevreden, drie van de vier bestelde stoelen gelijk mogen ontvangen na het maken van de bestelling. De vierde stoel was niet op voorraad, maar hier werd ik gelijk over geïnformeerd en kreeg ik de keuze op de levering te wachten of de stoel te annuleren.

Dijkhuizen beoordeelde op 2019-01-27

Heel tevreden tot nu toe!

bunk beoordeelde op 2019-01-26

twee lampjes besteld, door een fout intern, werden ze niet geleverd. ook op de mail naar de klantenservice werd niet gereageerd. na het bellen welgemeende excuses gehad en belofte het binnen de week op te sturen. foutje kan gebeuren, dus als de lampjes gewoon komen, nog best tevreden.

Elvira Noordberger-Ki beoordeelde op 2019-01-24

Super service

Anemoon Sikken beoordeelde op 2019-01-24

We hebben gisteren 6 stoelen opgehaald, de Albert, Ambra en Hanneke. Goed geholpen en stoelen zitten heerlijk!

D. Nibbelink beoordeelde op 2019-01-22

1 hanglamp en 2 cube tafellampen besteld hier kwam er helaas maar 1 van. Mail gestuurd en het komt goed er komt er nog 1 aan. Er was iets fout gegaan, kan iedereen over komen.

Eline beoordeelde op 2019-01-21

Erg tevreden. Designstoel4u had een foutje gemaakt met de levering maar dit netjes opgelost en compensatie gegeven. De klantenservice was ook uitstekend, goed bereikbaar per telefoon en aardige en behulpzame medewerkers.