Wegtersweg 20a

Fatima El-Farah beoordeelde op 2019-04-20

Perfect

Marcel Zoomers beoordeelde op 2019-04-19

Alles goed verlopen
Levering ok zoals afgesproken.

Nathalie beoordeelde op 2019-04-18

Goede service.

Klaas beoordeelde op 2019-04-17

ik wilde kussen bestellen van stoelen die al behoorlijk oud waren. Na enkele mails heen en weer de juiste kussens gevonden en besteld.

Joost Gijsbers beoordeelde op 2019-04-17

Prima. Afspraken nagekomen, geen klachten.

Mieke Vosmer-van Leeuwen beoordeelde op 2019-04-16

De bestelling van een kapstok liep enigszins verwarrend. In eerste instantie zou het pas in juni geleverd kunnen worden, maar na een telefoontje met de klantenservice bleek het toch nog op voorraad in het magazijn. Na nog wat heen en weer bellen en mailen, de kapstok toch binnen een week ontvangen. De kapstok ziet er mooi uit en mijn moeder is er blij mee.

Jae Moinet beoordeelde op 2019-04-16

Sandra alblas beoordeelde op 2019-04-15

Super geholpen, ze hebben echt heel erg hun best voor ons gedaan
Super service!!!

liesbeth korthals altes beoordeelde op 2019-04-15

prima stevige stoel, op zich. maar de kleur 'crème' (zou roomkleurig moeten zijn, toch?) was een stuk meer richting zalmkleur dan ik op de site kon zien. Dat viel tegen!
Verder prima levering.

Jan Bakkers beoordeelde op 2019-04-15

Na een wat stroeve start t.a.v. communicatie en levering bleek er ook nog een kapotte stoel bij onze bestelling te zitten. Nu verliep het contact en de levering van een nieuwe stoel prima! Goed en snel opgelost door Designstoel4U!

M Jansen beoordeelde op 2019-04-14

Zou binnen 3 a 4 dagen geleverd worden, na 5 dagen maar eens gebeld waar mijn bestelling bleef. Ik kreeg te horen dat het wel eens een week later zou kunnen worden en dat ze me net een mail wilde sturen jaja tuurlijk

Tonny Cottaar beoordeelde op 2019-04-14

Prima verlopen

Kk Drost beoordeelde op 2019-04-14

Goed beschermend ingepakt.

Theo Taekema beoordeelde op 2019-04-14

Mooie stoelen, snelle levering en correcte afhandeling

Shana Bijenhof beoordeelde op 2019-04-13

Tafel was netjes afgeleverd binnen de levertijd werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling

Miranda beoordeelde op 2019-04-13

Nadat DHL mijn zending zonder reden retour heeft gestuurd en ik pas ruim een week later mijn complete bestelling binnen had (één bestelling, verstuurd in verschillende pakketten) ben ik goed geholpen door de klantenservice.

Davy beoordeelde op 2019-04-12

Na het bespreking over eventuele retour van mijn tuinstoellen, heeft men mij een mooi voorstel aangeboden. Zeer klantvriendelijk!

Milton Tan beoordeelde op 2019-04-12

Ik vond het minder dat jullie niet aangeven dat een product niet op voorraad is!! Als klant heb ik dan de keus om het product dan niet te bestellen!! Nu was mijn bestelling en betaling geaccepteerd, maar kreeg daarna pas een mail dat het bestelde product niet op voorraad was en pas in juni weer beschikbaar was.

Mevr. Rigtering beoordeelde op 2019-04-11

Helaas hebben wij de tafel terug gebracht maar we werden zeer netjes geholpen. De retour is goed en correct verwerkt.

Nicolas Decruynaere beoordeelde op 2019-04-11

De tulip tafel vlot geleverd en in prima staat ontvangen. De leverancier waw heel vriendelijk