Wegtersweg 20a

Mystery shopper

Lees
waarom

Joshua Muilenburg beoordeelde op 2019-08-17

Op website bol.com staat bij bestellen 1 dat je 2stuks krijgt 2. 4. Enz .
Echter hun willen de fout niet toegeven en zeggen dat het fout staat op de bol.com site .
Ik betaal voor wat il bestel .
Verder zitten de sjoelen niet echt gemakkelijk

Peter Hendriks beoordeelde op 2019-08-17

Uitstekend snelle en adequate levering. Hadden 4 stoelen besteld. We hadden er echter 3 nodig. Bestelling werd zeer snel aangepast en het te veel betaalde stond per omgaande op onze rekening.

W Eggers beoordeelde op 2019-08-15

Bestelling werd na een paar dagen geleverd. Mooi product. Tevreden.

B Mooi beoordeelde op 2019-08-14

Leuke betaalbare meubels en lampen. Er zouden meer gedetailleerde foto’s geplaatst mogen worden. Meer informatie over producten. Niet gratis te retourneren. Kwaliteit van bestelde lamp was zeer matig.

Boy Van den Brink beoordeelde op 2019-08-14

Snelle levering en een goede klacht afhandeling

Chiel de Koningh beoordeelde op 2019-08-13

Zeer behulpzaam en snelle reactie!

Jeanne Jacobs beoordeelde op 2019-08-13

Het product was super stevig en netjes verpakt

Guido Moes beoordeelde op 2019-08-13

Na bestelling twee stoelen bleken deze niet voorradig. Op reclameren van mijn zijde kreeg ik snel een mail en kon men mij een alternatief aanbieden. Het oorspronkelijke bedrag werd direct teruggeboekt en ik heb een nieuwe bestelling gedaan van stoelen welke wel snel geleverd kunnen worden. Uiteraard kan ik nog niets over de stoelen zeggen want deze komen overmorgen maar de manier hoe e.e.a. opgepakt werd door de service / verkoop afdeling vind ik heel erg correct. Contact verloopt snel, professioneel en uiterst correct.
Voor wat dit betreft geef ik vijf sterren. Als de stoelen nou ook nog 5 sterren zitten ben ik een zeer tevreden klant en raad ik deze webshop zeker aan.

Annelies beoordeelde op 2019-08-13

Heb al eerder bij Designstoel4u besteld. Netjes afgehandeld, tijdig geleverd, prima kwaliteit.

Dennis Steenhuis beoordeelde op 2019-08-11

product was binnen 3 dagen geleverd. miste montagemateriaal. binnen 2 dagen was het ontbrekende montagemateriaal geleverd.
Top service.

Jeroen Rathe beoordeelde op 2019-08-11

Vlot geleverd, goede kwaliteit, scherpe prijs. Perfecte score.

Jeroen de Visser beoordeelde op 2019-08-10

Snelle en keurige levering, bezorgmoment in overleg gekozen. Prachtige kwaliteit stoelen.

Arnold beoordeelde op 2019-08-09

4 wit leren eetstoelen gekocht voor een hele goede prijs, waren de laatste blijkbaar. Goed en vriendelijk contact, komen hun afspraken na. Ook vragen via mail snel en netjes beantwoord. Goed bedrijf, aan te bevelen.

Cathelijne De Graaff beoordeelde op 2019-08-08

Goede communicatie, maar helaas wordt niet waargemaakt wat gecommuniceerd wordt.
- aanmelden nieuwsbrief levert geen 12,50 euro korting op maar ‘slechts’ 10 euro
- levering in 2-4 werkdagen is uiteindelijk levering in 9 werkdagen
- 3 stoelen besteld, ik krijg er 2 geleverd. De derde stoel komt pas 3 dagen later
De stoelen zijn wel erg mooi en prettig dat er ook tweedekansjes te koop zijn.

Mieke Lammerink beoordeelde op 2019-08-07

goed contact. verder is er snel gereageerd op de email .

Carlijn beoordeelde op 2019-08-07

Snel makkelijk en duidelijk

Vervaeke Philip beoordeelde op 2019-08-07

Vlotte levering

Gamze Tan beoordeelde op 2019-08-07

Heel tevreden van de aankoop. Tafel ziet er prachtig uit moet ik zeggen! Kwaliteit en prijsverhouding perfect.

Rik Peeters beoordeelde op 2019-08-06

Ik had een tafellamp gekocht. Deze bleek beschadigd. Op initiatief van de zeer vriendelijke klantendienst werd ze echter zeer snel vervangen. Prima service! De algemene kwaliteit van het product voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen.

Henny Smink-Kuijer beoordeelde op 2019-08-06

Prettig telefonisch contact nadat ik twijfelde of de betaling wel goed gegaan was. Overigens terecht dat ik belde, het bedrijf had die dag problemen met internet.