Wegtersweg 20a

Mystery shopper

Lees
waarom

Bettina beoordeelde op 2019-06-17

Zeer tevreden, tijdens het vervoer een breuk in de kuipstoel. Slechts één telefoontje met Hengelo en een paar foto’s doorgestuurd en een nieuwe stoel gekregen. Alleen jammer van de bezorgdienst DHL . Geen Mail ontvangen en gaan erg grof met de goederen om. Verder alles goed geregeld!

said Ahmitach beoordeelde op 2019-06-17

Snelle levering goed kwaliteit product

DS beoordeelde op 2019-06-16

Ik was op zoek naar deze specifieke hocker - fijn dat ik hem hier kon bestellen. Had hem binnen een week in huis. Hij bevalt goed, precies zoals verwacht, afgezien van de kleur. Hij neigt veel meer naar turquoise dan petrol. Dat is wel jammer, want dat past iets minder goed in mijn woonkamer. Verder prima.

Ada Neeteson beoordeelde op 2019-06-16

Prima product, voldoet geheel aan de verwachtingen

Sebastiaan van de Pol beoordeelde op 2019-06-14

Alles volgens verwachting verlopen. Helaas kon de pakketdienst niet van te voren bellen over het exacte levermoment, dat vind ik anno 2019 een ernstige tekortkoming van de bezorger. Ik zou Designstoel4u daarom adviseren om met een andere pakketdienst te gaan werken. Er heeft nu toch een dure bureaustoel een dag lang buiten voor de deur gestaan.

Danny Voermans beoordeelde op 2019-06-13

Snelle levering en correcte prijs voor prachtige plafondlamp

Mieke Jansen beoordeelde op 2019-06-13

Wij zijn in de showroom geweest en hebben daar besteld. Factuur werd direct gemaild en we kregen bericht toen de stoelen binnen waren. Je kunt dan zelf kiezen of je ze wilt ophalen of thuis wil laten bezorgen.

John Oostveen beoordeelde op 2019-06-12

Bestelling was een week te vroeg..😁

wouter van leeuwen beoordeelde op 2019-06-12

top winkel,,ook na aanschaf ,prima winkel om te kopen,zeker als je mailt,,snel antwoord 6 ****** waard, wouter uit oegstgeest

Marc Van Roy beoordeelde op 2019-06-12

Goede producten
Uitstekende service van klantendienst , binnen 5 min antwoord op vraag via e-mail.
Gewoon top

Jan Bergman beoordeelde op 2019-06-12

Product (2 Hanglampen) goed verpakt, en alles is verder goed, zoals we gehoopt hadden.
Netjes bij ons aan huis afgeleverd, alles ok.

Leanne beoordeelde op 2019-06-12

Fantastische service en bij vragen direct reactie.

Cris beoordeelde op 2019-06-11

Onze levering laat heel erg lang op zich wachten, maar de communicatie daarover vanuit het bedrijf is open en duidelijk. We houden nog even vol :-/

Natasja beoordeelde op 2019-06-10

Designstoel4u is uitermate klantvriendelijk. Er ging 2x wat mis vanwege de levering door DHL (eerste keer waren de stoelen zwaar beschadigd en 2e keer leverde DHL niet uit, terwijl ze wel registreerden dat ze hadden geleverd). Beiden keren werden zeer snel en vriendelijke opgelost door Designstoel4u. En we uiteraard ook blij met de mooie tuinstoelen die we hadden besteld.

Wilfried Peeters beoordeelde op 2019-06-09

Zitten goed en ogen mooi

Paul Hoornweg beoordeelde op 2019-06-09

Fantastisch,prachtig ontwerp en prima bezorgd

Busra Karatas beoordeelde op 2019-06-08

Mooie industriële kapstok met 9 haken. Is niet de eerste keer dat ik wat bestel ook niet de laatste.

Jeffrey de Vries beoordeelde op 2019-06-08

Dik tevreden, naar mijn mening vriendelijke bediening, mooie meubels en goede prijs/kwaliteitverhouding

leon Bouwman beoordeelde op 2019-06-08

✔️

Ekelmans beoordeelde op 2019-06-08

Goede service. Mooie stoelen. Wij zijn tevreden klanten.