IJmeerstraat 44
8226 JS Lelystad

2016

Arjen van der Houwen beoordeelde op 2016-01-14

Vaak levend voer gehaald. Werd altijd uitstekend geholpen en warm onthaalt. Was er iets niet, dan werd er iets anders voor in de plaats geleverd of naar een andere oplossing gezocht.

Marie Ijzinga beoordeelde op 2015-10-03

de door mij bestelde halsband bleek niet te passen, mocht zonder problemen geruild en nu past hij Neewa wel. helemaal top!

Monique Pijnacker Hordijk beoordeelde op 2015-10-03

snel
scherpe prijzen
goede kwaliteit
Goede en vriendelijke se4rvice

Raymond Brettschneider beoordeelde op 2015-09-06

Snel geholpen en goed meegedacht in de keuze qua producten

2015