Zonstraat 22
7521HH Enschede

Google Plus/Places - 9,2

Elicia Morel beoordeelde op 2019-04-06

Heel tevreden! Donderdag besteld en zaterdag al geleverd in België..

Annemiek beoordeelde op 2019-04-05

Snel in huis,heel lief twee koeken erbij voor de hond

Denise Zoetebier beoordeelde op 2019-04-04

Heel tevreden goed product snelle levering

Harr beoordeelde op 2019-03-06

Netjes geholpen aan de telefoon en bij bezorging uitvoerig info gekregen ben daarom zeer tevreden.

heiko heese beoordeelde op 2019-02-16

simpelweg geweldig

Anke Arentz beoordeelde op 2019-01-17

Uitstekende service. In de bevestigingsmail stond de bezorgtijd al vermeld en die kwam mij niet zo goed uit, dus contact opgenomen of ze rekening konden houden met mijn wensen en dat hebben ze ook gedaan. Ik kreeg er zelfs een koekje voor mijn honden bij!

Linda Pluk beoordeelde op 2019-01-15

Snelle levering, keurige afhandeling en ook nog een kadootje bij elke bestelling. Zeer tevreden!

Liz Bolsius beoordeelde op 2018-12-04

Mijn bestelling is correct en heel snel afgehandeld en geleverd.

Serena beoordeelde op 2018-10-23

Snel en goed geleverd

Kim beoordeelde op 2018-10-23

Snel en netjes geleverd en mijn honden krijgen er ook wat lekkers bij. Toppie

Shirley van der Loo beoordeelde op 2018-07-26

Prima levering

GeJo beoordeelde op 2018-06-27

Ik kan iedereen TopPets aanbevelen. Zeer vriendelijk en een uitstekende service.

Lonneke de winter beoordeelde op 2018-06-12

Zeer goede service ook fijn dat we even over voer voor alle andere dieren konden spreken en het lekkers voor de katten wat we kregen doen ze een moord voor 😀dat zal ik zeker kopen bij de volgende bestelling of even ophalen bij jullie . De snelle Service ben ik heel blij mee. Op jullie Facebook site heb ik ook een beoordeling gegeven x groetjes keesjan en lonneke de winter

Krassenburg beoordeelde op 2018-06-10

Heel tevreden, dag na bestelling artikelen al in huis. Was een product niet voldoende aantal op voorraad, ze hebben via de mail netjes gevraagd of ik daar een soortgelijk artikel voor wilde ontvangen. Super!

Reactie van Dierspecialist TopPets:
Hartelijk dank voor uw recensie.
Gezien u heel tevreden bent heeft u wellicht per ongeluk maar op 1 ster geklikt waardoor de beoordeling negatief is.
Misschien wilt u dit nog even aanpassen?
Hartelijk dank!

Dorien beoordeelde op 2018-06-06

De bestelling was er op de afgesproken dag. Goeie snelle service

NellyM van der Graaf beoordeelde op 2018-05-27

Alles keurig op tijd afgeleverd. Was ,eerlijk gezegd, bij een andere webwinkel, maar blijf zeker bij jullie. Ontdekte jullie adres, omdat ik voor onze hond een nieuw speelvarken zocht. Ook zij is blij. mvg. NellyM

Bert beoordeelde op 2018-05-13

Tevreden, goede communicatie over de artikelen vooraf. En een extraatje bij de bestelling.

Wim in Assen beoordeelde op 2018-04-05

3 hondeknuffels besteld die niet meer voorradig bleken en niet meer te bestellen bleken. Toppets achterhaalde dat een collega in Noord Holland nog twee op voorraad had. Naar zich liet aanzien de laatste twee lievelingsknuffels van mijn hond in Nederland. Via toppets zijn de twee knuffels vanmiddag bezorgd. Moede namens mijn hond: alle waardering en hartelijk dank!

R.M. Hoolwerf beoordeelde op 2018-04-02

Zeer tevreden. Was heel erg geholpen bij het instaleren van de onderdelen in de vogelkooi. Temeer omdat er geen beschrijving bij de kooi was meegeleverd.
De medewerker van Dierenspecialist Top Pets heeft mij later teruggebeld en geholpen met het plaatsen van de onderdelen. In één woord; FANTASTISCH !!!

Marlou beoordeelde op 2018-03-07

Maandag besteld, woensdagavond gekregen. ( door verkeerde voorsortering een dag later ontvangen )
Mooi Hondentuig!