De Wieken 10
7707DR Balkbrug

Cynthia beoordeelde op 2018-07-31

Zeer goed contact,zeer goede service en snelle levering.
De handgeschreven boodschap op de orderbrief maakt het helemaal top.
Tot de volgende keer.

H V beoordeelde op 2018-05-22

Bestelling werd keurig snel geleverd.achteraf betalen goed geregeld. Prima website

Dank je wel :)

Raymond Waninge beoordeelde op 2018-04-12

Een zeer goede service. En snelle levering van het knaaghokje

Dank je wel :) Leuk om te lezen

Sandy beoordeelde op 2018-04-12

Snel geleverd

Reactie van Diertastisch:
Dank je wel! Veel plezier van je bestelling!

jeanine beoordeelde op 2018-02-27

Top ervaring bij Diertastisch!
Voor de bestelling eerst contact met Esther en kreeg vrijwel direct antwoord!
Hier kunnen veel webshops van leren!
Bestelling ook snel verwerkt en geleverd.
ps: het koste wel wat zoekwerk om uit te vinden waar je op moet klikken om een beoordeling te geven)

Dank je wel Jeanine!
Ik ga kijken of ik of ik het proces kan verbeteren! Dank je wel dat je het aangeeft.

Debby beoordeelde op 2018-01-09

Snelle levering. Erg blij met de service!

Dank je wel Debby! :)

Kristin De Boeck beoordeelde op 2018-01-03

Super tevreden. Zeer vlugge en spontane opvolging van je bestelling. Er was een probleem met de beschikbaarheid, maar 2 dagen later hadden ze al een oplossing en werd het opgestuurd. Ze hebben persoonlijk contact met jou via mail met een uitmuntende service. Zeeeeeeeer tevreden

Dank je wel :) Tot de volgende bestelling <3

Marlies beoordeelde op 2017-04-25

Ik had nog een aantal vragen over de krabpaal die ik wou bestellen, daar kreeg ik snel en keurig antwoord op! De bestelling zelf verliep ook vlot en mijn katten zijn erg blij met hun nieuwe krabpaal :)

Hoi Marlies,
Dank je wel voor je mooie beoordeling!

Groetjes Esther