Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Achterdijk 30
1441DH Purmerend
KvK 36050044 0000

Mystery shopper

Lees
waarom

Twahied Nurmohamed beoordeelde op 2018-04-03

Wat er is toegezegd hebben ze ook nagekomen. Geen uitstekend omdat het altijd voor verbetering vatbaar is. Betekent dus ook niet dat t niet uitstekend is/was!

Hans de Jonge beoordeelde op 2018-04-02

Prima afhandeling.

Mevr. C. van der Heijden beoordeelde op 2018-03-11

Goede site, makkelijk vindbaar. Zeer goede kwaliteit schoenen, gunstige prijs. Zeer snelle levering.

klant naam niet vermelden beoordeelde op 2018-03-11

Goede ervaring van bestellen tot levering schoen en volgen van pakket.
Dank je wel

Els van Wieringen beoordeelde op 2018-03-07

heel tevreden! Meteen de volgende dag pakje ontvangen!

Anne beoordeelde op 2018-02-24

Wij zijn heel tevreden, vrijdag om vier uur besteld, op zaterdag rond tien uur in huis. Super!

Henk beoordeelde op 2018-02-09

Op 8 februari Fluchos 8610 schoenen besteld en 2 setjes elastische veters. Was maar 1 setje van betr. kleur in voorraad en kreeg 's-middags al email met de vraag of ik 1 setje wilde of andere kleur. Bestelling al op 9 februari geleverd. Prachtige lederen schoenen voor een mooie prijs en een zeer snelle levering.

CL Korpel beoordeelde op 2018-02-08

Zeer snelle bezorging

Matthy beoordeelde op 2018-01-17

Goede service
Snelle levering.
Klasse !!!

Henk Weidema beoordeelde op 2018-01-06

Netjes verzorgd afgeleverd, de levering via Post nl is 2 dagen verschoven waarschijnlijk in verband met nieuwjaar . De pantoffels zijn perfect voor het doel met dikke voeten.

Christina Quaaden beoordeelde op 2018-01-05

Bestelgemak, volgende dag in huis.

Lene beoordeelde op 2017-12-22

Snelle levering en service daags na bestelling.goede communicatie: stuurden mail dat pakket pas dag later ging verstuurd worden.ontvingen het dag van verzending s avonds ondanks kerstdrukte!

Seppenwoolde beoordeelde op 2017-12-16

Goede en snelle levering

Charlotte D beoordeelde op 2017-12-13

heel tevreden over prijs & levertijd. binnen 24 uur geleverd en veruit het goedkoopst op deze website!

M. Scholten beoordeelde op 2017-12-11

Prima verzorgd!!

Heb alleen geen facebook

Gf Mulder beoordeelde op 2017-12-07

Snelle afhandeling en goed geinformeerd worden

Imre Driehuis beoordeelde op 2017-12-02

Super tevreden. Donderdag 30/11 besteld, en ondanks de Sinterklaas drukte vrijdag 1/12 in huis. Daar kan menig webwinkel een voorbeeld aan nemen.

Sis beoordeelde op 2017-11-22

Heel tevreden, zondag besteld - dinsdagmiddag liep ik al rond op mijn nieuwe schoenen!

K.Hekker beoordeelde op 2017-11-18

Bestelling snel en uitstekend verzorgd!

Frans Speetjens beoordeelde op 2017-10-31

Bestelling verliep vlot.
Omtrent levering goede informatie.
Levering precies conform berichtgeving.