Jozefisraelslaan 157
1318RK Almere

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,9

Linda Voortman beoordeelde op 2019-03-18

Superfijn en snel contact.
Erg hulpvaardig, zeer tevreden.

Cynthia Carati beoordeelde op 2019-03-15

Very happy with these products :)

Mariska Sas beoordeelde op 2019-03-05

Ik ben wel uitstekend geholpen door de persoon in kwestie die de website beheert,alleen het product is tog anders dat jet lijkt voor het geld en kwa tijd ik bezig ben met de airbrush is dit niet voor dagelijks gebruik ..ik ben altijd een uurtje klaar met make up op te doen dit is meer voor feestjes of partijen als je er echt spectaculair eruit wilt zien en anders heb ik echt wat meer tijd nodig om de airbrush dagelijks te gaan gebruiken en dat was mijn idee van dinair maar al voor al is het natuurlijk voor mijn litteken een uitstekent ding maar wat ik zeg als je dat ding elke dag moet schoon houden en de flesjes had ik iets groter verwacht voor 400,- euro

Reactie van Dinair Nederland:
Beste Mariska,
Fijn om te horen dat je klantenservice ervaring die verleent is door ons naar wens is geweest en dat je goed je litteken kan wegwerken met de Airbrush.
Over de snelheid dat je de make-up met de Airbrush aan brengt verijst wat oefening en tijd, je zal merken dat je naar mate het meer zal gebruiken steeds sneller de make-up kan aanbrengen.
De grootte (aantal ML) van de flesjes staat duidelijk vermeld bij de producten. Je hebt maar maximaal 6 druppeltjes nodig voor een foundation en 2 of 3 druppels voor de oogschaduw , blush e.d.
Je zal merken dat je dan veel langer met de flesjes mee kan gaan.
We wensen je desondanks veel Airbrush plezier.
Team Dinair Nederland

Lotte beoordeelde op 2019-02-06

Tijdens de masterclass airbrush makeup heb ik alle nodige informatie gekregen omtrent gebruik, onderhoud en producten van Dinair (airbrush). Djamila enthousiasmerende iedereen en nam ruim de tijd voor vragen tijdens de presentatie / demonstratie en tijdens het oefenen op onze eigen meegebrachte modellen. Tijdens de masterclass werden we goed verzorgd met lekkere hapjes, drankjes en een lunch. Aan het eind van de masterclass airbrush makeup vertrok ik naar huis met voldoende productkennis om in de praktijk mee aan de slag te gaan. Ik gebruik de airbrush regelmatig en zowel mijn klanten als fotografen met wie ik werk zijn enthousiast over het resultaat!

Elisa Nuzzolese beoordeelde op 2019-01-27

Such a good website, with a lot of products. Very good person

Djamila Smit beoordeelde op 2019-01-26

Ik werk al jaren met de producten van Dinair Airbrush. De kleuren zijn prachtig en zeer gepigmenteerd. Vooral de foundations zijn geweldig! Geven een mooie egale dekking en zorgen ervoor dat de huid er prachtig uitziet op foto’s! Mijn klanten zijn helemaal fan!

Aike Claassen beoordeelde op 2019-01-26

De kleuren zijn heel mooi! De flesjes zijn alleen zo ontzettend klein, 3x gebruiken en het is leeg.
Dat vond ik een beetje teleurstellend voor die prijs.

Reactie van Dinair Nederland:
Beste Aike,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat de kleuren naar wens zijn! Voor gebruik van de airbrush heb je in principe maar een paar druppels nodig. Voor foundation zijn 7 druppels voldoende en voor blush en oogschaduw heb je genoeg aan 2-3 druppels. Daarmee kun je langer met de flesjes mee. Heb je aan de hand hiervan nog vragen mag je altijd even contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet, Dinair Nederland