Jozefisraelslaan 157
1318RK Almere

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,0

Lotte beoordeelde op 2019-02-06

Tijdens de masterclass airbrush makeup heb ik alle nodige informatie gekregen omtrent gebruik, onderhoud en producten van Dinair (airbrush). Djamila enthousiasmerende iedereen en nam ruim de tijd voor vragen tijdens de presentatie / demonstratie en tijdens het oefenen op onze eigen meegebrachte modellen. Tijdens de masterclass werden we goed verzorgd met lekkere hapjes, drankjes en een lunch. Aan het eind van de masterclass airbrush makeup vertrok ik naar huis met voldoende productkennis om in de praktijk mee aan de slag te gaan. Ik gebruik de airbrush regelmatig en zowel mijn klanten als fotografen met wie ik werk zijn enthousiast over het resultaat!

Elisa Nuzzolese beoordeelde op 2019-01-27

Such a good website, with a lot of products. Very good person

Djamila Smit beoordeelde op 2019-01-26

Ik werk al jaren met de producten van Dinair Airbrush. De kleuren zijn prachtig en zeer gepigmenteerd. Vooral de foundations zijn geweldig! Geven een mooie egale dekking en zorgen ervoor dat de huid er prachtig uitziet op foto’s! Mijn klanten zijn helemaal fan!

Aike Claassen beoordeelde op 2019-01-26

De kleuren zijn heel mooi! De flesjes zijn alleen zo ontzettend klein, 3x gebruiken en het is leeg.
Dat vond ik een beetje teleurstellend voor die prijs.

Reactie van Dinair Nederland:
Beste Aike,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat de kleuren naar wens zijn! Voor gebruik van de airbrush heb je in principe maar een paar druppels nodig. Voor foundation zijn 7 druppels voldoende en voor blush en oogschaduw heb je genoeg aan 2-3 druppels. Daarmee kun je langer met de flesjes mee. Heb je aan de hand hiervan nog vragen mag je altijd even contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet, Dinair Nederland