Schuytstraat 73
3195SM Pernis Rotterdam
KvK 62032941

9,9

K Snoek beoordeelde op 2018-11-10

Ik had een fantastische blouse gezien in de winkel, helaas in mijn maat niet in de kleuren die ik mooi vind. Uitgebreid geholpen door Anita en Debora, dachten goed mee en heb uiteindelijk het hele kleurenschema zelf mogen bepalen! Ook nog een extra knoopje bijgezet en thuis afgeleverd op de afgesproken datum onder het mom van "is toch op de route". Heel tevreden, goede kwaliteit.

Odette van Verk-Nolen beoordeelde op 2018-10-30

Top winkel. Top locatie. Fijn dat Gouda een winkel als Dinkra aan te bieden heeft!

MJ Wolff beoordeelde op 2017-12-22

Snelle bezorging, mooi ingepakt en een persoonlijk handgeschreven briefje erbij. Uitstekende website en voor iedereen aan te raden! Dit is service zoals het bedoeld is.

Dirk van Norren beoordeelde op 2017-12-07

Op tijd en leuk verpakt.

bep beoordeelde op 2017-08-15

mijn ervaring met Deborha is dat ik in het verleden haar nagestyliste was in hoogvliet wen jou en je zus heel veel succes toe toppie

Amanda Thijssen beoordeelde op 2017-03-20

Mooie kwaliteit, snel bezorgd en een leuke, persoonlijke noot erbij. In één woord: super!

Irene Van Lopik beoordeelde op 2016-08-03

Uitstekend geregeld! En snel.

Christiane Bastiaensens beoordeelde op 2016-07-14

Binnen de voorgestelde termijn geleverd en zorgvuldig verpakt . De kwaliteit was perfect . 100% tevreden .

Jeanine nolen beoordeelde op 2016-04-27

Super snelle levering, heel mooi verpakt.
Tot volgende keer maar weer.

Palmira Lieuw-Hie beoordeelde op 2016-04-13

Mooie produkten en snel, dankewel, www.verenigingaaneen.nl

Jeanine nolen beoordeelde op 2016-04-06

Snelle levering en keurige verpakking.
Ga deze tassen vaak gebruiken. TOP

Chantal Müller beoordeelde op 2016-03-21

Mooi verpakt, persoonlijke boodschap. Super!

Hans beoordeelde op 2016-01-04

Ik ben tevreden over get gelverde product en over de geleverde diensten.
Ik bevel dit bedrijf aan als leverancier.

Mariana beoordeelde op 2015-10-04

Leuke webshop.
Duidelijk en overzichtelijk!!
Geen verzendkosten, dus dat scheelt weer.

Henriette Lentze beoordeelde op 2015-08-05

Dinkra heeft een buitengewoon assortiment aan prachtige tassen. De service en snelle levering is perfect. Dinkra is een verfrissend bedrijf met een mooi eigen stijl. Kortom een aanrader!

Andrea beoordeelde op 2015-03-31

Helemaal blij met mijn CLUTCH LOVE tas!! Bedankt voor de snelle levering.

Anita beoordeelde op 2015-02-02

Heb hobobag inspiration cadeau gegeven. De jarige was blij verrast door de prachtige kleur en het symbool dat eraan hing.

Odette beoordeelde op 2015-01-21

Prachtige tas, overzichtelijke webshop, mooie foto's en een concept dat aanspreekt.

2015