Markkant 10
KvK 20126826

pim rozendaal beoordeelde op 2019-09-13

Snelle en goede levering

sanda negrea beoordeelde op 2019-09-11

snelle service en top kwaliteit producten

Jos Meester beoordeelde op 2019-09-08

Dirks Lichtadvies is erg behulpzaam bij vragen en reageert snel. Bestellen gaat ook makkelijk en snel.

S Pronk beoordeelde op 2019-09-07

Uitstekende service verleend ondanks dat bestelde artikel niet voldoende op voorraad was.

E. Stadhouders / EMS Risico Veiligheidscentrum beoordeelde op 2019-08-23

Een van de vele Led lampen die Dirks lichtadvies geplaatst heeft werkte niet meer. Binnen twee dagen nieuwe ontvangen. Uitstekende service dus. Aanbeveling.

Tom beoordeelde op 2019-08-03

Product komt meteen uit de fabriek. Niet uit een webwinkel. Op zich geen ramp tot nu toe.
Levering was eerst wat onduidelijk maar kreeg netjes een mail van verkoper dat ze het in de gaten hielden en zouden versnellen indien mogelijk. Maandag besteld. Maandag erna geleverd. Dus ook dat was prima.

Ventilator motor is top. Erg stil en lijkt stabiel te draaien. Unit is wel groter dan verwacht en behoorlijk zwaar. Maar verder top. Sensor werkt ook prima. Bijgeleverde afstandbediening ook.
Rotor bladen zijn hout dus daar zitten wat natuurlijke afwijkingen in onderling maar dat heeft ook zijn charme.

Verder prima product.
En goede communicatie van verkoper omtrent levering.

R. Kenbeek beoordeelde op 2019-07-08

Geleverde spullen zijn snel en compleet geleverd.

Dennis Koedijk beoordeelde op 2019-07-07

Contact verloopt goed. Desgewenst krijg je advies. Na bestelling vlot verstuurd en ontvangen.

Henk Buijs beoordeelde op 2019-06-21

Kundig advies.
Goede communicatie over levering. Goede service

Saskia van Dijk beoordeelde op 2019-06-15

Snelle en duidelijke reactie op vragen.

Leo Klaver beoordeelde op 2019-05-19

Eerst goed advies, er werd gelijk een link doorgestuurd en bij 2 bestellingen de volgende dag in huis, prima bedrijf.

H. Kerstens beoordeelde op 2019-03-28

artikelen komen niet; bericht hierover wordt ( te ) laat beantwoordt. Goed lichtplan, maar u schiet te kort in afleveren en bericht hierover.

Reactie van Dirks Lichtadvies:
Dank voor uw beoordeling, we gaan dit in de toekomst zeker verbeteren !

Audrey de Graaf beoordeelde op 2019-02-03

levering binnen een 7 werkdagen zoals op de site vermeld stond. Inbouwlamp ziet er goed en professioneel uit, ben zeer tevreden.

Marco de Vries beoordeelde op 2019-01-31

Goede en persoonlijke service!

Leon Mooijer beoordeelde op 2019-01-20

Persoonlijk contact en goed advies.

Rob Buis beoordeelde op 2019-01-06

We hebben een ventilator besteld met als extra een lamp (LED ) en afstandsbediening.
De lamp hebben we nu als eerste ontvangen en wachten nog op de ventilator met afstandsbediening.
De levering van de lamp is goed en deze is ook goed ingepakt.
In afwachting van de rest van de bestelling is deze bestelling goed geleverd en is gewoon GOED.
Zodra alles bij ons is afgeleverd en er zijn geen problemen dan gaan wij er vanuit dat het UITSTEKEND wordt.

Yvonne Franken beoordeelde op 2019-01-06

Goede uitleg via chat. Snelle levering, goede service. Top.

Kevin Boon beoordeelde op 2018-12-21

De service van Dirks is altijd dik in orde, ook leveringen zijn altijd goed op tijd

Leo van Houwelingen beoordeelde op 2018-11-12

Super geregeld en snel in huis. Een echte aanrader

J.G. Ponjee beoordeelde op 2018-11-11

Sinds vele jaren klant en altijd professioneel en correct geholpen, zelfs nadat de garantieperiode was verlopen