Zambesidreef 11
3564 CA Utrecht
085 060 7335

9,9

Ewoud Valk beoordeelde op 2017-12-12

Mijn bestelling bij Dirtees gaan altijd goed, uitstekende service! Ik bestel er graag!

Menno de Koning beoordeelde op 2017-12-11

altijd goede service en snelle levering

Chris Kullberg beoordeelde op 2017-12-11

Gave webshop, perfecte service! Zeker een aanrader!

Jim Kruiver beoordeelde op 2017-12-11

Hele snelle levering, op Facebook vraagje gesteld over bepaald product was geen probleem. Volgende dag in huis.

rishi thakoerdat beoordeelde op 2017-12-11

Dirtees is met stipt de beste shirtsupplier van Nederland, hou van kleine ondernemers, ben er zelf een en tis een kwestie van gunnen, waarom naar een keten als het direct naar Melvin kan? Hou van elkaar en bestel bij Dirtees!

Joella Chitanie beoordeelde op 2017-11-26

Love the t-shirt and service.

Jermaine Cordua beoordeelde op 2017-11-08

Top service!

Els Niemegeers beoordeelde op 2017-11-01

TOP!

Robby Hoesenie beoordeelde op 2017-10-27

Perfect

Paul Stellingwerf beoordeelde op 2017-09-20

Prachtig shirt, excellent service.

Menno de Koning beoordeelde op 2017-08-01

Heel tevreden, goede klantenservice en ruilvoorwaarden. Altijd tevreden.

Barry Tummers beoordeelde op 2017-07-21

Top kwaliteit shirts en altijd een goede service!

Noel beoordeelde op 2017-06-23

Top website met leuke shirts. Snelle en goede levering.

Johan van der linden beoordeelde op 2017-06-20

Ondanks dat mijn shirts nog niet leverbaar waren. Kreeg ik gelijk bericht zodat ik wist dat het langer ging duren.. alles is daarna netjes bezorgd
Nog bedankt voor de goede zorgen en snelle en goed oplossing

Robby Hoesenie beoordeelde op 2017-06-17

Uitstekende service die bij mij een heel goed gevoel ahterlaat, met name door de persoonlijke approach en er wordt op een heel vriendelijke manier met je meegedacht om tot een oplossing te komen

Twan beoordeelde op 2017-06-17

Leuke shirts, goede service

Raymond Dumee beoordeelde op 2017-06-04

Heel tevreden, bij toeval werd het precies bezorgd op de verjaardag van mijn zoontje. Tevens hebben ze het gevraagde kaartje met tekst toegevoegd en deze was handgeschreven, vind ik koel. Wederom bij toeval leek het zo op mijn handschrift, dat mijn vrouw dacht dat ik het zelf geschreven had!

Kortom fantastische service!

rishi thakoerdat beoordeelde op 2017-06-02

Communicatie is super, ken ze van een beurs, ben sindsdien vaste klant, supershop, snel geleverd en je hoort gewoon hier te bestellen, bij de kleine ondernemer die je je centen gunt! Ga zo door!

Sjefke derksen beoordeelde op 2017-06-02

altijd goed netjes en snel.. en blijkt het om een reden niet volgens plan te kenne gaan laten ze netjes weten wat je wilt en zo.. dus kort om een dikke 10

Carlijn Stedehouder beoordeelde op 2017-05-27

Prettige snelle levering en goede klanten service