Zambesidreef 11
085 060 7335

Daan Heuvel van den beoordeelde op 2018-09-19

Super service!

Ferry Bol beoordeelde op 2018-09-15

Altijd goede updates over de verzending en altijd zsm. En topproducten uiteraard!

Eli van Rijswijk beoordeelde op 2018-08-26

Alles was goed

Jesse esser beoordeelde op 2018-08-25

Goede webshop met coed contact via verschillende social media...!

Erwin beoordeelde op 2018-07-17

Ondanks een foutje op de pagina. Heeft een medewerker geprobeerd om het shirt bij een andere leverancier te bestellen. Netjes laten weten dat het niet kon en de keuze mogen maken voor een ander shirt of geld terug

Siri Kreukniet beoordeelde op 2018-07-14

Hele fijne service

Michael Close beoordeelde op 2018-07-03

levertijden zijn een beetje lang.
XXL-maten zijn een beetje klein, het is geen echte xxl.
Voor een eerste bestelling ben ik blij

Reactie van Dirtees:
Goedendag Michael.

Dankjewel voor je beoordeling.
Jammer dat je T-shirt iets te klein uitvalt. Als je me je bestellingsnummer doorgeeft kan ik kijken of dit T-shirt eventueel groter leverbaar is.
We doen zaken met zo’n 12-15 leveranciers, en hebben minstens evenveel soorten modellen op voorraad. Verschillen in maatvoering kunnen er daarom zijn.
Groet,
Melvin

bill beoordeelde op 2018-07-02

De levering voor een enkel t-shirt duurt wel heel lang en niet alles wat er op de site staat hebben ze op vooraad. Qualiteit van de t-shirts zijn wel heel goed

Reactie van Dirtees:
Goedendag Bill.
Dankjewel voor je beoordeling. Zou je mij het nummer van je bestelling kunnen sturen? Ik ben benieuwd waR de vertraging in je bestelling uit voortkomt. Alvast bedankt.
Groet,
Melvin

Robert hoekstra beoordeelde op 2018-06-11

Donderdag besteld, vrijdag middag in huis. Goede kwaliteit shirts en perfecte prijs 10 uit 10

Dirk Leenart beoordeelde op 2018-06-08

Altijd leuke prijsjes en uitstekende service!

Ferry Bol beoordeelde op 2018-06-04

Duidelijke communicatie en netjes bezorgd!

Vincent Dubois beoordeelde op 2018-06-04

ok!

Ruben Halberstadt beoordeelde op 2018-06-01

Besteld en super snel geleverd! Beste service die ik ooit bij een winkel heb gehad!

Cynthia Vis beoordeelde op 2018-05-03

Kwaliteit is uitstekend en een snelle levering.

Andrea Zweers beoordeelde op 2018-04-29

Heel fijn geholpen met het uitzoeken van een shirt! Er werd voor mij gekeken of er t-shirts waren met een bepaald personage er op, dit werd keurig aan mij doorgegeven. Ik mocht uitzoeken welke ik wilde en die werd dan voor mij besteld. De levering daarna was ook snel. Ik ben dik tevreden!

Bernardo Lendore beoordeelde op 2018-04-29

Thirt zelf is goed. Maar het print is te paars naar mijn smaak

Bas Witteveen beoordeelde op 2018-04-02

Heel tevreden

Marian Velzeboer beoordeelde op 2018-03-27

Goede overzichtelijke site. Leuke producten.
Snelle levering.

Dirk Leenart beoordeelde op 2018-02-06

Mooie shirts en altijd goede service, snel en correct en ook goede communicatie! Dikke aanrader!

Ewoud Valk beoordeelde op 2017-12-12

Mijn bestelling bij Dirtees gaan altijd goed, uitstekende service! Ik bestel er graag!