Schelpweg 26
3291EL Strijen

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Simone beoordeelde op 2017-08-09

Snelle en efficiente afhandeling en ontving mails om mij te informeren in welk stadium mijn bestelling was. Top!

Melanie beoordeelde op 2017-08-07

Heel tevreden, snelle bezorging, service en geen bezorgkosten.

Janny beoordeelde op 2017-08-03

Fijne service !!!! HAD IETS NIET GEKREGEN NA CONTACT WERD HET DIRECT NAGESTUURD !!!

natasja beoordeelde op 2017-08-02

altijd uitstekende snelle service

Dawna Johnsen beoordeelde op 2017-08-02

👍

Maud beoordeelde op 2017-07-31

Fijne webshop met heerlijke kleuren nagellak, teveel om uit te kiezen!

De verzending is altijd netjes en snel geregeld! En zonder verzendkosten!!!

Saar beoordeelde op 2017-03-19

Karin beoordeelde op 2017-03-18

Snel ontvangen, keurig verpakt, met leuke stickers (kadootje). Aanrader!

Lo beoordeelde op 2017-03-08

Snelle persoonlijke service! Prima lakjes ;)

Aimée POIREL beoordeelde op 2016-10-27

You made my daughter's day

Wijnands beoordeelde op 2016-09-05

Snelle levering. De nagellak is van zeer goede kwaliteit. Het gratis presentje was een leuke verassing. Deze website ga ik zeker aanraden bij anderen

Esba beoordeelde op 2016-07-25

Snelle levering en goede prijs. Nagellak blijft super zitten!

Laura van Wijk beoordeelde op 2016-07-25

Lakjes zijn gewoon geweldig ;)

loura beoordeelde op 2016-07-18

Erg tevreden. Duidelijke Site, producten in 2 dagen geleverd. Goed product. Veel plezier van.

Maureen beoordeelde op 2016-07-18

Super snelle levering betaling achteraf en bij je bestelling een presentje top!!! Ga hier gauw weer iets bestellen!!!

Shirley beoordeelde op 2016-07-17

Goed product en zeker niet te duur.

Danielle beoordeelde op 2016-06-27

Super snelle levering...en was hele mooie nagellak...zat nog een cadeautje bij mijn bestelling ook....helemaal top

Maud beoordeelde op 2016-06-26

Fijne site met heel veel mooie lakjes. Als je besteld? Krijg je meteen mailtjes alles te bevestigen. Je wordt op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.
Past allemaal door de brievenbus dus leuk cadeautje als je thuis komt :)

Alma beoordeelde op 2016-06-23

Snelle levering ,goed verpakt ,zeer tevreden !

Kathelijne beoordeelde op 2016-06-23

Snelle levering, netjes verpakt en nog een extra verrassing!