Schelpweg 26
3291EL Strijen

Anschel van der Schoor beoordeelde op 2017-11-14

Om 15.50 mijn estelling geplaatst, de volgende dag al in huis!
Superrrr

Irene beoordeelde op 2017-10-20

Hele slechte ondernemer. Komt de afspraken en eigen opgestelde voorwaarden niet na. Leuk bedrijf als het allemaal goed gaat maar als er een conflict bestaat wordt dit niet naar behoren opgelost.

Reactie van Djasa:
We proberen klachten altijd naar tevredenheid op te lossen. Als een product echter abusievelijk voor € 0,00 in de webshop staat, zal iedereen begrijpen dat dit niet correct is en we in dat geval niet hoeven leveren. Desondanks hebben we een keurig aanbod gedaan, dat door u is afgewezen. Ons inziens hebben we ons uiterste best gedaan om de klacht op te lossen.

marga beoordeelde op 2017-10-09

super snelle nette levering en fijne mensen die je keurig helpen als je vragen hebt

Wendy laros beoordeelde op 2017-10-09

Top! Duidelijk en supersnel.

Petra beoordeelde op 2017-09-27

Producten snel in huis en prima, snelle communicatie!

MP van Dijkhuizen beoordeelde op 2017-09-27

Heb gelpolish besteld en moet zeggen het is boven verwachting zo mooi en zeer goede kwaliteit voor een hele leuke prijs ben helemaal om qua product top hoor

Melanie beoordeelde op 2017-09-26

Fijne communicatie en snelle verzending. Aanrader!

Roxana Bedeaux beoordeelde op 2017-09-26

Super snelle levering en antwoord op je vragen

marga beoordeelde op 2017-09-26

Snelle levering en goed product

Sascha beoordeelde op 2017-09-14

Heel goed! Levert snel en vaak ook een extraatje! Heel fijn en lief. Ik bestel voortaan bij Djasa!

R. Moreno beoordeelde op 2017-09-07

Echt super

Saskia beoordeelde op 2017-08-23

snelle levering goede communicatie

Anita beoordeelde op 2017-08-22

Altijd super geweest snelle levering goede kwaliteit

Simone beoordeelde op 2017-08-09

Snelle en efficiente afhandeling en ontving mails om mij te informeren in welk stadium mijn bestelling was. Top!

Melanie beoordeelde op 2017-08-07

Heel tevreden, snelle bezorging, service en geen bezorgkosten.

Janny beoordeelde op 2017-08-03

Fijne service !!!! HAD IETS NIET GEKREGEN NA CONTACT WERD HET DIRECT NAGESTUURD !!!

natasja beoordeelde op 2017-08-02

altijd uitstekende snelle service