Schelpweg 26

Anoniem beoordeelde op 2018-07-15

Marianne Wilms beoordeelde op 2018-07-11

Zeer snelle levering. Prachtige kleuren

Debbie beoordeelde op 2018-07-11

Altijd zeer tevreden over mijn bestellingen. Snelle levering en leuk dat er meestal een extraatje bij zit :-)

J de Vries beoordeelde op 2018-07-11

Prima service en goede bezorging

Naomi beoordeelde op 2018-04-19

Zo blij met mijn bestelde producten! Als ik een vraag heb krijg ik meteen antwoord en wordt ik altijd netjes en vriendelijk te woord gestaan. Ik bestel zeker vaker hier, niet alleen omdat ze mijn favoriete merk verkoop, maar omdat het ook een top webwinkel is!

Nagelstudio ‘t Naegelke beoordeelde op 2018-04-19

Top! Gisteren besteld en vandaag in huis. En ook nog een leuk presentje erbij. 😃

P van Dijkhuizen beoordeelde op 2018-04-07

Zeer mooie producten van uitstekende kwaliteit en een mooie prijs zeer tevreden over de leveringen dus in een woord super!!! Ben een groot fan

Alma beoordeelde op 2018-03-31

Snelle levering, goed verpakt, en fijne nagellak 👍

Hanny Hak beoordeelde op 2018-03-31

Er was iets niet op voorraad . Kreeg keurig een mail waarin werd gevraagd of ik wilde wachten of mijn geld of iets anders. Maar met een paar dagen was hetgeen ik had besteld toch al aangekomen.

Studio Avyra beoordeelde op 2018-03-04

Heel tevreden. Verzending duurde iets langer dan ik had gedacht maar was toch redelijk snel. Ik heb mn 2e bestelling ookal weer geplaatst.

Naomi beoordeelde op 2018-02-23

Goeie producten en een overzichtelijke webshop. Erg tevreden en ga zeker veel vaker bestellen.

Anschel van der Schoor beoordeelde op 2017-11-14

Om 15.50 mijn estelling geplaatst, de volgende dag al in huis!
Superrrr

Irene beoordeelde op 2017-10-20

Hele slechte ondernemer. Komt de afspraken en eigen opgestelde voorwaarden niet na. Leuk bedrijf als het allemaal goed gaat maar als er een conflict bestaat wordt dit niet naar behoren opgelost.

Reactie van Djasa:
We proberen klachten altijd naar tevredenheid op te lossen. Als een product echter abusievelijk voor € 0,00 in de webshop staat, zal iedereen begrijpen dat dit niet correct is en we in dat geval niet hoeven leveren. Desondanks hebben we een keurig aanbod gedaan, dat door u is afgewezen. Ons inziens hebben we ons uiterste best gedaan om de klacht op te lossen.

marga beoordeelde op 2017-10-09

super snelle nette levering en fijne mensen die je keurig helpen als je vragen hebt

Wendy laros beoordeelde op 2017-10-09

Top! Duidelijk en supersnel.

Petra beoordeelde op 2017-09-27

Producten snel in huis en prima, snelle communicatie!