Domoticahouse
Domotica House is de plek voor het vinden van alles op het gebied van huis automatisering, zowel in uw bestaande woning als in een nieuwe woning. We hebben oplossingen op basis van draadloze systemen zoals Klikaanklikuit, Xcomfort, Easyclick, Fibaro maar ook bedrade oplossingen zoals KNX.
U kunt bij ons terecht voor onderdelen, maar ook voor totaaloplossingen.
Domoticahouse is onderdeel van Geodox. Binnen Geodox vallen ook de volgende shops: Geocachingshop.nl, Maxpeditionshop.eu, Geodox-Outdoor.nl, Mijneigenstempel.nl en Gira-Kopen.nl

De zekerheden van https://www.domoticahouse.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016