de Huufkes 3

Bol.com 37 8,5

Paul Spee beoordeelde op 2019-09-19

Marcel van Bree beoordeelde op 2019-09-17

Jan Samyn beoordeelde op 2019-09-16

Zo'n snelle, correcte levering.. weinig gezien

rene barning beoordeelde op 2019-09-15

Ron van Weert beoordeelde op 2019-09-13

Antonie Merks beoordeelde op 2019-09-11

Alles prima in orde!

Frans Moonen beoordeelde op 2019-09-10

De materialen die geleverd waren zijn standaard componenten welke zij op voorraad hebben voor een aantrekkelijke prijs. De verzending maakt een onderscheid. De goederen werden dezelfde dag netjes ingepakt in een passende kartonnen verpakking en verzonden. Hierover enige duidelijke mails. De levering de volgende dag was dus zeer snel. En ook weer een mail dat het was geleverd. Ik had het zelf nog niet gemerkt dat het er al was want het pakje lag buiten in de brievenbus.

Robin Oosterom beoordeelde op 2019-09-06

F. Beerkens beoordeelde op 2019-09-05

Jan beoordeelde op 2019-09-03

Eerst gebeld voor info, perfect geholpen.
Daarna de juiste bestelling gedaan, pakket volgende dag binnen

Prima!

Warner Hartsuiker beoordeelde op 2019-09-02

de bestelling is veel sneller dan verwacht afgeleverd. Netjes verzorgd. Eerste klas dus.
Ik kom zeker vaker terug, omdat zij wel konden leveren wat in mijn regio (nog) niet te krijgen was.

moniek van Doorn beoordeelde op 2019-09-01

Roland Vancaeneghem beoordeelde op 2019-08-31

Goede on line info omtrent wat ik nodig heb.( on line chat zeer goed)

Jos Meijer beoordeelde op 2019-08-31

Rob Timman beoordeelde op 2019-08-31

Snelle levering, goedkoper dan concurrent

Jan Kok beoordeelde op 2019-08-30

Bij vragen over product, goede chat. Vandaag besteld morgen geleverd. Waar je wil. Prima zo.

Rick beoordeelde op 2019-08-30

Snelle en correcte levering, kijk wel goed naar de prijzen en vergelijk ze met andere webwinkels. Achteraf gezien heb ik teveel betaald. Doet niets af aan de kwaliteit van de webwinkel, is mijn eigen onoplettendheid geweest.

Reactie van Domoticahouse:
Tja, er zal altijd wel ergens een plek zijn waar een module of set goedkoper is. Dat is niet te voorkomen. Bij ons vind je echter wel het volledige assortiment en ook nog eens de kennis. Je kunt gewoon bellen bij vragen of problemen. En het maakt in dat geval ook nog eens gemakkelijker als alles op één plek gekocht is.

Walter Laureyns beoordeelde op 2019-08-30

Chris van der Velde beoordeelde op 2019-08-30

Niet mijn keuze van de bezorger opgevolgd.
Laat dan de optie kunnen kiezen weg.

Reactie van Domoticahouse:
Normaal versturen wij met PostNL en eventueel met DPD als het naar een servicepunt gaat (van DPD). Waarom jouw zending met DPD is geleverd, is ons nog niet duidelijk. We gaan er achteraan om te kijken wat er mis is gegaan. In ieder geval mijn excuses voor de vergissing.

Met vriendelijke groeten,

Willem-Jan Verberne

A de Roode beoordeelde op 2019-08-27

goed verpakt en precies op tijd bezorgd netjes geregeld.