de Huufkes 3
5674TL Nuenen

8,9

Bol.com 37 8,5

Brouwers beoordeelde op 2019-01-06

Snelle en complete levering.

Weeland beoordeelde op 2018-11-30

vermoedelijk door vertraging bij postNl kwam de bestelling niet op zaterdag, maar pas op maandag aan.

Jocker beoordeelde op 2018-11-16

Goed product en snel geleverd.

Eilering beoordeelde op 2018-11-12

Prima

Bergmans beoordeelde op 2018-11-07

Prima shop, overzichtelijke website, goede status updates, en snelle verzending en dat alles voor een nette prijs.

Roolker beoordeelde op 2018-10-29

Snelle levering. Prima.

Borkent beoordeelde op 2018-09-19

Klik aan Klik uit dimmers besteld, kreeg een dag later bericht dat het bestelde type niet meer leverbaar was en is na goed overleg vervangen door duurder type tegen de oude prijs. Prima service en zeer snel geleverd.

Kennis beoordeelde op 2018-09-16

Gewoon niets meer of m8nder dan ik had verwacht

Woudstra beoordeelde op 2018-08-07

Geen

Gonzalez beoordeelde op 2018-08-02

Alles volgens afspraak

van Vliet beoordeelde op 2018-07-25

We hebben meerdere malen producten aangekocht waarbij we 1 product retour hebben gezonden omdat we toch liever een andere uitvoering wilde. Het geheel is allemaal snel en netjes afgehandeld.
Zeer tevreden

Van Setten beoordeelde op 2018-07-15

Prima product voor een scherpe prijs en nog deskundig advies ook

van Kessel beoordeelde op 2018-07-05

Top

Meeuwsen beoordeelde op 2018-05-19

Top service

Creusen beoordeelde op 2018-05-13

Snelle levering tegen concurrerende prijzen.

Meeuwsen beoordeelde op 2018-05-12

Super snelle levering

Bakker beoordeelde op 2018-05-02

Prima product en op tijd afgeleverd

Kuipers beoordeelde op 2018-04-22

Snelle levering en prijs goed