Ploegvoorde 10
3204ED Spijkenisse

8,0

F. Rooms beoordeelde op 2017-03-26

Nog steeds niks ontvangen !

Reactie van Domoticaspul.nl:
Geachte heer Rooms,

Jammer om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen.
Wij hebben nogmaals uw bestelling naar u toe gestuurd.

Ik verzoek u wel iets langer geduld te hebben aangezien bestellingen naar Belgie over het algemeen een iets langere levertijd hebben.

Mijn excuses voor dit ongemak.

Rene Bakker

M Reniers beoordeelde op 2017-01-21

netjes op tijd geleverd. keurig verpakt.

Arno beoordeelde op 2016-12-12

Op de site stond het product op voorraad en zou dus de volgende dag geleverd worden. Dit werd echter 4 dagen later.
Zonder bericht dat het vertraagd was of zelf dat het verstuurd was. Na 3 dagen ging ik bellen. Netjes te woord gestaan. Het was de dag ervoor verstuurd. Er werd mij alsnog een track & trace beloofd. De volgende dat ontving ik de producten, maar de track & trace heb ik nooit meer ontvangen. Goede prijs, uiteindelijk betrouwbaar maar aan de communicatie moet nog gewerkt worden.

RtW beoordeelde op 2016-07-06

Bezorging duurde iets langer dan verwacht. Dit bleek een uitzondering. Tevreden over communicatie en reactietijden.

Burt beoordeelde op 2016-06-19

prima prijzen, netjes verstuurd

Fred Hogerheide beoordeelde op 2016-04-01

Was snel en netjes bezorgd

2016