Schaapmanstraat 5
0622044159

9,9

Google Plus/Places - 10,0

Gea Harkema-Simons beoordeelde op 2018-05-25

Ik ben superblij met mijn nieuwe denim handtasje. Precies het juiste formaat voor een avondje stappen.
En de service van Door Jolanda is uitstekend! Bedankt Jolanda!

Marjo beoordeelde op 2018-04-20

Helemaal naar wens gemaakt, snelle levering, fijn contact!!

Hallo Marjo,

Wat fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent met jouw op maat gemaakte tas.
Dank je wel voor de mooie woorden en vele plezier met de tas.

Marloes beoordeelde op 2018-02-12

Mooi en verzorgd product en voldoet zeker aan de verwachtingen. Fijne en snelle reactie op door mij gestelde vragen.

Hoi Marloes,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over je aankoop en ons prettige contact.

Graag tot ziens, Jolanda

Astrid van Kollenburg beoordeelde op 2018-02-04

Wat een prachtige tassen maak je Jolanda! Ik heb een mooie shopper en een mini-tasje en deze zijn na een jaar redelijk intensief gebruik nog altijd super mooi. Geen beschadigingen of slijtage aan het leer en de slim gekozen binnenvakken maakt de shopper tot een ideale tas voor zowel een dagje weg als voor naar het werk. Ik kan de tassen van Door Jolanda absoluut aanraden!

Hallo Astrid,

Wat een geweldig fijne reactie. Heel fijn om te horen hoe de tassen na een lange gebruiksperiode zich houden. Nog veel plezier met de tassen!

Martine beoordeelde op 2018-01-19

Jolanda ontwerpt en maakt prachtige unieke tassen van mooi materiaal. Ik heb al verschillende tassen bij haar gekocht, ze blijven mooi en zitten stevig in mekaar! Daar word je toch blij van?

Hallo Martine,

Dank je wel voor je mooie woorden, heel erg fijn om te horen.
Veel plezier met je tassen, en dank voor alle mooie aanbevelingen!

Aaltje beoordeelde op 2018-01-08

Heel netjes afgewerkt en bij ontvangst altijd een leuke attentie in het pakje. Ook snelle levering.

Reactie van Door Jolanda:
Hallo Aaltje, dank je wel voor de mooie woorden en graag tot ziens, Jolanda

Melanie beoordeelde op 2018-01-08

Erg tevreden! Producten staan duidelijk en mooi op de site! Tas inmiddels ontvangen en wat is hij mooi!

Reactie van Door Jolanda:
Hallo Melanie, dank je wel voor je fijne woorden. Je hebt een goede smaak, de tas zal je zeker het hele jaar door veel gebruiken. Graag tot ziens, Jolanda

Bea beoordeelde op 2017-11-22

Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail. Verder is de bestelling leuk ingepakt, in mijn geval al gezellig in Sinterklaas sfeer. Het geleverde artikel ziet er keurig uit.

Hallo Bea,

Wat fijn om te horen, dank voor je mooie woorden.

Groet en graag tot ziens, Jolanda

Betsy beoordeelde op 2017-10-19

Even langs geweest bij DoorJolanda Kwam daar om inspiratie op te doen voor een praktische kleine tas Ik werd goed en duidelijk geadviseerd Heel blij en tevreden met de aankoop 👍🌺

Esther beoordeelde op 2017-09-02

Voor de tweede keer een tas besteld. Deze keer niet op maat gemaakt, maar een kleine tas voor mijn telefoon en kleine extra's. Ideaal voor onderweg. Erg blij mee!

Jacqueline beoordeelde op 2017-08-30

Prima levering. Via mail word je goed op de hoogte gehouden wanneer de tas komt.

Anyta beoordeelde op 2017-07-27

Super leuke tassen! Stuk voor stuk uniek. Vlotte afhandeling. U wenst? Zij maakt!

Hennie beoordeelde op 2017-07-11

Ben erg tevreden

Chantal beoordeelde op 2017-07-11

Goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus en optijd gelevers. Leuk ingepakt ook!

Nanja beoordeelde op 2017-06-22

Via een collega kennisgemaakt met Jolanda. Ze maakt tassen op bestelling zo netjes en met oog voor detail. Mijn wens was deze keer een zwart spijkerstof festivaltasje, vandaag ontvangen en weer blij verrast.

Boksebeld beoordeelde op 2017-06-14

Erg tevreden ben ik met de bestelde tas!
Ik ben er erg blij mee en hij voldoet precies aan mijn verwachtingen zoals ik hem mij naar aanleiding van de foto's en toelichting op de website, voor had gesteld!

Mira beoordeelde op 2017-06-12

Heel blij met mijn shopper die helemaal naar Zuid-Frankrijk is gestuurd en er al na een paar dagen was. Ik gebruik hem iedere dag!

Emmelies beoordeelde op 2017-06-10

Erg tevreden. Bestelling Snel en keurig verpakt ontvangen.

Bea beoordeelde op 2017-06-09

Het bestellen is makkelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail. Verder snelle levering, keurig verzorgd ingepakt met een stukje waadering naar de klant toe.