Schaapmanstraat 5
0622044159

9,9

Google Plus/Places - 10,0

Wendy beoordeelde op 2019-01-13

Ze heeft mooie producten. De levering was heel snel en ook nog mooi ingepakt. De tas is van mooi materiaal . Ik overweeg om nog een of meerdere produckten bij haar te gaan kopen of vragen voor mijn verjaardag.

Sanne beoordeelde op 2019-01-11

Heel tevreden

Jacqueline beoordeelde op 2018-12-20

Ik heb al meerdere tassen bij Jolanda besteld. Mooie tassen, snel geleverd, mooi ingepakt en wat ook leuk is altijd nog een persoonlijk kaartjes erbij! Top!

Reactie van Door Jolanda:
Hallo Jacqueline, zo fijn om te horen! Dit is voor mij een kerst cadeau ;-) Geniet van de tassen en de dagen en alvast een prachtig 2019 toegewenst.
Warme groet, Jolanda

Thessa beoordeelde op 2018-12-19

Een heel mooi tasje besteld bij Door Jolanda.
Mooi verpakt. En snel geleverd. Erg mooie afwerking.

Reactie van Door Jolanda:
Hallo Thessa, Dank voor je recensie, dat waardeer ik enorm.
Geniet van je tasje en fijne dagen!
Warme groet, Jolanda

Marian beoordeelde op 2018-12-19

Snelle levering, gezellig ingepakt en vooral: super mooie tas.

Reactie van Door Jolanda:
Hallo Marian, Fijn dat je helemaal tevreden bent met het tasje uit de jeans collectie.
De topper van 2018. Fijne dagen en een warme groet, Jolanda

Heidi beoordeelde op 2018-12-19

Snel geleverd met persoonlijke boodschap, daarbij duidelijk oog voor terugkerende klanten ๐Ÿ‘๐Ÿป

Reactie van Door Jolanda:
Hallo Heidi, wat leuk dat je dit opvalt. Dank voor je mooie recensie!
Geniet van de dagen en alvast een prachtig 2019 toegewenst, Jolanda

R op \'t Hof beoordeelde op 2018-10-26

Heel tevreden, bestelling snel binnen en prachtig tasje. Voldoet aan verwachting.

Hallo,

Dank voor je mooie woorden,
veel plezier met je tasje.

Simone beoordeelde op 2018-09-10

Goede ervaringen! Prachtige handgemaakte tassen. Ook naar eigen ontwerp.

Hallo Simone,

Dank je wel voor je mooie woorden.
Genieten van je tas!
Groetjes, Jolanda

Mevr. E beoordeelde op 2018-09-10

Goed artikel voor redelijke prijs. Origineel en door Jolanda zelf geproduceerd. Snelle levering, netjes verpakt en leuk kaartje erbij, wat het persoonlijk maakt.

Reactie van Door Jolanda:
Hallo, wat fijn om te lezen dat je op alle punten tevreden bent.
Veel plezier met je tas en een hartelijk groet, Jolanda

Anouk beoordeelde op 2018-09-09

Het is een hele mooie tas en hij is prima thuisbezorgd.

Hallo Anouk,

Dank voor je reactie en fijn dat je tevreden bent.

Gea Harkema-Simons beoordeelde op 2018-05-25

Ik ben superblij met mijn nieuwe denim handtasje. Precies het juiste formaat voor een avondje stappen.
En de service van Door Jolanda is uitstekend! Bedankt Jolanda!

Hallo Gea,

Super om te horen dat je het denim tasje graag gebruikt.
Dank voor je mooie woorden.

Groet en graag tot ziens, Jolanda

Marjo beoordeelde op 2018-04-20

Helemaal naar wens gemaakt, snelle levering, fijn contact!!

Hallo Marjo,

Wat fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent met jouw op maat gemaakte tas.
Dank je wel voor de mooie woorden en vele plezier met de tas.

Marloes beoordeelde op 2018-02-12

Mooi en verzorgd product en voldoet zeker aan de verwachtingen. Fijne en snelle reactie op door mij gestelde vragen.

Hoi Marloes,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over je aankoop en ons prettige contact.

Graag tot ziens, Jolanda

Astrid van Kollenburg beoordeelde op 2018-02-04

Wat een prachtige tassen maak je Jolanda! Ik heb een mooie shopper en een mini-tasje en deze zijn na een jaar redelijk intensief gebruik nog altijd super mooi. Geen beschadigingen of slijtage aan het leer en de slim gekozen binnenvakken maakt de shopper tot een ideale tas voor zowel een dagje weg als voor naar het werk. Ik kan de tassen van Door Jolanda absoluut aanraden!

Hallo Astrid,

Wat een geweldig fijne reactie. Heel fijn om te horen hoe de tassen na een lange gebruiksperiode zich houden. Nog veel plezier met de tassen!

Martine beoordeelde op 2018-01-19

Jolanda ontwerpt en maakt prachtige unieke tassen van mooi materiaal. Ik heb al verschillende tassen bij haar gekocht, ze blijven mooi en zitten stevig in mekaar! Daar word je toch blij van?

Hallo Martine,

Dank je wel voor je mooie woorden, heel erg fijn om te horen.
Veel plezier met je tassen, en dank voor alle mooie aanbevelingen!

Aaltje beoordeelde op 2018-01-08

Heel netjes afgewerkt en bij ontvangst altijd een leuke attentie in het pakje. Ook snelle levering.

Reactie van Door Jolanda:
Hallo Aaltje, dank je wel voor de mooie woorden en graag tot ziens, Jolanda

Melanie beoordeelde op 2018-01-08

Erg tevreden! Producten staan duidelijk en mooi op de site! Tas inmiddels ontvangen en wat is hij mooi!

Reactie van Door Jolanda:
Hallo Melanie, dank je wel voor je fijne woorden. Je hebt een goede smaak, de tas zal je zeker het hele jaar door veel gebruiken. Graag tot ziens, Jolanda

Bea beoordeelde op 2017-11-22

Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail. Verder is de bestelling leuk ingepakt, in mijn geval al gezellig in Sinterklaas sfeer. Het geleverde artikel ziet er keurig uit.

Hallo Bea,

Wat fijn om te horen, dank voor je mooie woorden.

Groet en graag tot ziens, Jolanda

Betsy beoordeelde op 2017-10-19

Even langs geweest bij DoorJolanda Kwam daar om inspiratie op te doen voor een praktische kleine tas Ik werd goed en duidelijk geadviseerd Heel blij en tevreden met de aankoop ๐Ÿ‘๐ŸŒบ

Esther beoordeelde op 2017-09-02

Voor de tweede keer een tas besteld. Deze keer niet op maat gemaakt, maar een kleine tas voor mijn telefoon en kleine extra's. Ideaal voor onderweg. Erg blij mee!