Overtocht 23
2411BS Bodegraven

Jfi wigman beoordeelde op 2018-11-16

prima vriendelijk goede service !

gerrie groeneveld beoordeelde op 2018-11-16

Dit jaar een iets ruimere keuze in japonnen. De juiste zaten er bij voor mijn moeder. Perfecte service!

A.P. Overgaag beoordeelde op 2018-11-16

Voor mijn vader kleding besteld, de volgende dag al in huis. Alle tijd om te passen voordat het evt. retour moet.
Er was een probleempje waarvoor ik telefonisch contact heb opgenomen en dit is ook naar alle tevredenheid geregeld. Een vriendelijke dame aan de telefoon die met mij meedacht, heel fijn!

Lena Van de Kar beoordeelde op 2018-11-14

Een donker blauwe rolstoelcape besteld voor mijn vader. Heel handig door de knoopsluiting aan de mouwen. Mooie donkerblauwe kleur, geruite voering met een bijpassende shawl. Mijn vader kreeg veel complimenten over zijn mooie jas. Bedankt ook voor de snelle levering

Ilse Mattheus beoordeelde op 2018-11-14

Eerste kennismaking is heel goed mee gevallen. Ruime keuze, vlot betalingssysteem en snelle levering.

P.l.m. Dirkx-Vogelzangs beoordeelde op 2018-11-14

Maten komen niet altijd overeen

hilde beoordeelde op 2018-11-14

Makkelijk bestellen, corecte en snelle levering

Corina de Visser beoordeelde op 2018-11-14

snelle en nette levering

Ad Breedveld beoordeelde op 2018-11-13

Snelle aflevering, geen port bij retour.
Vriendelijke verkoopster bij vragen via de winkel.

J.J. Verkroost beoordeelde op 2018-11-13

GOEDE EN SNELLE SERVICE,OOK DE RETOURPROCEDURE IS SNEL EN ADEQUAAT AFGEHANDELD.

DE COMMUNICATIE VERLOOPT ALTIJD SNEL EN GOED!

Saskia Thijsse beoordeelde op 2018-11-13

Snelle levering, mooi verpakt, overzichtelijke bijsluiters, snelle reactie op retourneren. Adreslabel met plak kant. Kortom: uitstekend !

Rita Wiersum beoordeelde op 2018-11-13

Heb deze jurk voor mijn moeder besteld. Ben heel blij dat jullie dit model japon in jullie colectie hebben. Prima pasvorm en uitstekende kwaliteit.
Super blij mee.

J. Terlouw beoordeelde op 2018-11-13

Deze pantalon is op zich prima. Wij hadden er al zo een. Precies dezelfde, maar we houden hem maar. De bedoeling was een dikkere. Er stond nu bij "Winter" dus we dachten dat hij dikker en zwaarder zou zijn, maar dat is hij niet. De beschrijving klopt dus niet met het artikel, maar wij kunnen deze wel goed gebruiken. Dus houden we hem.

Sjef Lohman beoordeelde op 2018-11-13

Levering vd bestelde broeken was prima. De kwaliteit was ook goed.

Liz Van lier beoordeelde op 2018-11-12

Heel tevreden...een paar moeten wachten maar is geen probleem...

R van der Tol beoordeelde op 2018-11-12

Snel,prima in orde.

lia Lindenberg beoordeelde op 2018-11-10

goed

Lucy van Hemmen beoordeelde op 2018-11-09

Ontzettend mooie kleding en snel geleverd

P.h. Sok- Stolle beoordeelde op 2018-11-09

Heel tevreden. Binnen een paar dagen al in huis.

Theo en Jeanne de Vries beoordeelde op 2018-11-09

Keurige artikelen. Snelle levering