Cederlaan 11
6721 CM Bennekom
KvK 62620622

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Martine de Bruin beoordeelde op 2017-10-14

Mijn draagzak is snel bezorgd en het was zorgvuldig ingepakt.

Reactie van DraagGrietje:
Goed om te horen. Veel plezier ermee!

Jelita beoordeelde op 2017-09-26

Erg tevreden! Ik heb de Tula FTG een maand lang gehuurd en mij was even onduidelijk wanneer ik het precies moest terugsturen, dus hierover gemaild en direct een duidelijk antwoord gegeven. Erg tevreden met de service en het contact.

Fijn om te horen!

Sebastiaan Luijten beoordeelde op 2017-08-12

Heel tevreden, in vakantieperiode de draagzak besteld met de wetenschap dat dmv vakantie de draagzak vanaf de leverancier nog moest worden verzonden en dat de levertijd wat langer kon zijn dan normaal. Maar toch binnen 3 dagen de draagzak ontvangen.

Reactie van DraagGrietje:
Bedankt voor de beoordeling!

Sidenote: dit betrof een draagzak die vanuit de leverancier nog moest worden verzonden.

Sebastiaan Luijten beoordeelde op 2017-08-06

Ik werd in alle rust goed geholpen en geinformeerd. Ik heb diverse draagzakken kunnen proberen, met poppen op gewicht, om een goede indruk te krijgen van de verschillen en conform tussen de draagzakken. Ik heb een goed gevoel gekregen bij het aanschaf van een voor mij geschikte draagzak.

Reactie van DraagGrietje:
Bedankt voor de beoordeling!

Desiree beoordeelde op 2017-08-01

Tula besteld, was ip tijd verzonden, tracking Etc allemaal netjes ontvangen. Alleen jammer dat ik de Tula in een doos van een andere drager gekregen heb. Wilde graag de orginele doos hebben ivm wederverkoop als de zak te klein geworden is voor onze zoon.

Reactie van DraagGrietje:
Bedankt voor de beoordeling. Er is een periode geweest waarin tula's niet met een doos werden aangeleverd. Bij deze was dat ook het geval. Veel plezier ermee!

Marscha Brunia beoordeelde op 2017-07-28

Draagconsult bij Grietje gedaan. Erg goed bevallen, rustige uitleg en alle tijd om te oefenen.

Reactie van DraagGrietje:
Bedankt voor je beoordeling.

Martijn Hendriks beoordeelde op 2017-07-20

Prachtige draagdoek, prima verzorgde levering

Reactie van DraagGrietje:
Bedankt voor de beoordeling.