Richard Burtonstraat 2
1325 KL Almere

Albertha Moerman beoordeelde op 2019-06-19

veel keuze, mooie site, prima artikelen en een vlotte nette levering

H.D.L. Gesser beoordeelde op 2019-06-16

Ik ben zeer tevreden en blij met mijn Labradorieten hangers, je krijgt echt de steen van de foto, dat vind ik heel belangrijk.
Ook ben ik zeer tevreden over de communicatie en overleg.
Goede service.

Nb beoordeelde op 2019-06-10

Bedankt voor de goede en snelle levering. Toffe verrassing dat er nog een cadeautje bij zat. Super tof!

Diny Werensteijn beoordeelde op 2019-06-09

Goed en tevreden.

An Dirkx beoordeelde op 2019-06-03

Bedankt voor de keurig verzonden bestelling.Maar vooral ook voor de
bijgesloten kleine erg leuke attentie.

Bram Beuse beoordeelde op 2019-06-02

Zeer tevreden. Zaterdag avond besteld maandag meteen verzonden en dinsdag in huis. Ook de bevestigingsmail zeer duidelijk.

Sylvia vd Does beoordeelde op 2019-05-30

De mooiste kristallen, ook de moeilijk aan te komen zoals de Amazez. Mijn bestelde kristallen hebben de goede trilling en het is voelbaar dat ze met respect behandeld zijn. Heel erg blij mee

J vd Meijs beoordeelde op 2019-05-30

Heleaal prima.

sieglinde schoofs beoordeelde op 2019-05-23

Snelle service
Goed beschermd

RLF beoordeelde op 2019-05-20

Snelle verzending. Prachtige sieraden en edelstenen ontvangen. Product omruilen was geen probleem en snel vervangend product gekregen. Zeer tevreden en zal er vaker gaan bestellen.

karl kampermann beoordeelde op 2019-05-20

correcte service en aflevering!

Alma Driessen beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering. Gewoon prima.

Irene de Graaff beoordeelde op 2019-05-19

Mooi produkt, snelle levering

Brigitte Kloostermann beoordeelde op 2019-05-15

Super blij met m'n nieuwe aanwinst...snelle verzending goed verpakt... en een heerlijk wierook stokje erbij 😃👌

Tamara Van Ryne beoordeelde op 2019-05-13

Kan niet beter! Ik hou je kaartje dicht bij de hand en nogmaals bedankt voor de rozenkwartshanger!

Floor Stoop beoordeelde op 2019-05-07

marlies bemelmans-lukassen beoordeelde op 2019-05-05

snelle levering
goeie kwaliteit

M. Kes beoordeelde op 2019-05-01

Snelle afwikkeling en tevreden met het juist en correct beschreven product. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Karsten beoordeelde op 2019-04-30

Vlot en netjes mijn bestelling geleverd. Was goed ingepakt en volledig naar wens.

Hommersen beoordeelde op 2019-04-22

Mooie steen (altijd afwachten omdat je het niet vantevoren in je handen kunt houden. Maar zeker tevreden.