Badweg 48
8401BL Gorredijk

Laurens Odding beoordeelde op 2019-05-10

Heel erg tevreden met de hulp die mij geboden werd. Enige tijd geleden via vakantieveilingen een waardebon gewonnen, maar bij een door mij gemaakte fout kon ik die bon niet meer gebruiken. Contact opgenomen met Drankenoutlet en kreeg na één minuut al antwoord en alles werd snel geregeld. super! Regelden alle webwinkels zaken als deze maar zo snel en goed!

Aad beoordeelde op 2018-12-07

Zeer tevreden over de bestelling!! Goed op de hoogte gehouden over het verloop van de order en netjes volgens afspraak afgeleverd. Uitstekend!

George GB Antennes beoordeelde op 2018-12-03

Wij hebben een aantal dozen besteld, zijn goed ontvangen en hebben er ook één al opgemaakt, deze zijn erg lekker, een aanrader.
Van een bekende bierkenner informatie gehad deze nog weg te leggen voor 3 jaar ( donker en koel) dan zijn deze nog beter en lekkerder van smaak omdat deze nog narijpen in de fles.

Ellen beoordeelde op 2018-12-03

Goede en snelle service. Biermix van Saint Soissons is echt een aanrader voor speciaalbierliefhebbers en snel geleverd.Ellen

Ard beoordeelde op 2018-12-01

Goede service! De eerste zending had de voordeur niet heelhuids gehaald. Binnen een dag een nieuw pakket van drakenoutlet.nl in huis.