Dorpsstraat 27
2631CR Nootdorp

8,6

2015

Mandy beoordeelde op 2015-11-01

Super leuke producten! Erg blij met de mason jar glazen.
En snelle levertijd.

Van Wanrooij beoordeelde op 2015-10-19

Bij Drankgadgets.nl een Bostonshaker en shotglaasjes bestelt welke zeer goedkoop was. Uiteindelijk bleek de levertijd van de shaker anderhalve week te zijn wat men me heeft verteld nadat ik zelf enkele mailtjes heb moeten sturen, ze zijn namelijk telefonisch vrijwel niet bereikbaar.Uiteindelijk de shaker (goede kwaliteit) en shotglaasjes ontvangen maar toen bleek dat er 1 shotglas kapot was. Heb ze een whatsapp bericht met een foto gestuurd en ze zouden direct een nieuwe opsturen. Helaas is dit al anderhalve week geleden en heb nog altijd niets ontvangen, ook niet na zelf nog berichten en mailtjes gestuurd te hebben. Zeer slechte service dus!!! Goedkoop = duurkoop in deze. Ben nu dus nog altijd in afwachting van een nieuw shotglas.

Reactie van Drankgadgets.nl:
Beste heer van Wanrooij,

Erg jammer vinden wij uw beoordeling, we hebben u geïnformeerd over de langere levertijd, u ging hiermee akkoord. Ook hebben wij het shotglas opnieuw toegestuurd.

Michael Staf beoordeelde op 2015-03-22

Hele leuke website met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

nick de jong beoordeelde op 2014-12-29

snelle reactie op mijn email !

joey beoordeelde op 2014-11-14

snel geleverd

lini beauty beoordeelde op 2014-10-27

duidelijke site en perfecte service

nick de jong beoordeelde op 2014-10-22

snelle levering en goede service

Marvin Bal beoordeelde op 2014-09-05

Snelle bezorging, goed verpakt en van goede kwaliteit. Aanrader!

2014