Nijenburg 12
3085KM Rotterdam

Bianca Frank beoordeelde op 2018-11-10

Bestellen gaat makkelijk maar als het dan niet past word terug sturen al lastiger nergens wat te vinden over ruilen/retourneren nergens een email adres te vinden

Henry Paez beoordeelde op 2018-11-10

erg goed en snel

linda Ritz beoordeelde op 2018-11-04

Goede service. Maandag besteld, woensdag in huis

Debby Coehoorn beoordeelde op 2018-11-03

Snel ontvangen en het product ziet er goed uit.

J.G. Schuszler beoordeelde op 2018-10-23

Heel tevreden product voldoet helemaal aan onze verwachtingen, kleindochter zal er erg blij mee zijn.

Mary Lagarde beoordeelde op 2018-10-15

Snelle levering.

Nick De Bruijn beoordeelde op 2018-09-26

1 trui had ik graag een maat groter willen hebben. Door het retourbeleid is het echter zinloos om te ruilen, dan wordt de prijs van de trui verdubbeld.
Kortom: gratis retourneren zou een groot pluspunt zijn. Ik zal nu zeker niet weer bestellen bij Dream Kinderkleding.

Maaike Neggers beoordeelde op 2018-09-04

Ik was bang omdat ik mijn bestelling laat had doorgevoerd dat het niet op tijd zou zijn. Maar het was ruim op tijd.

Elise Seibert beoordeelde op 2018-09-03

Patricia van van Meelis beoordeelde op 2018-08-19

Goed.

Marieke beoordeelde op 2018-08-13

een Blaze vest besteld. Super snel geleverd en perfekt verpakt.
Goede communicatie, een super bedrijf! Heel attent zijn ze!

Anita de Lepper beoordeelde op 2018-07-18

eerste bestelling, alles goed ontvangen en keurig verpakt en per mail op de hoogte gehouden. Daarom vind ik Dream Kinderkleding uitstekend. Ook de bestelde vestjes waren van prima kwaliteit en mooi aan een hangertje verzonden

Ellis Vermeulen beoordeelde op 2018-07-01

Bestelling was snel in huis. Kwaliteit van de kleding erg goed.

Femke beoordeelde op 2018-06-24

Goede kwaliteit en snelle levering

Marina beoordeelde op 2018-04-29

Supersnelle levering.

Beau Elemans-Hessing beoordeelde op 2018-04-15

Snelle levering en mooi product!

Liesbeth Koot beoordeelde op 2018-04-10

Tevreden alleen wel beetje jammer dat de bestelling een dag later kwam maar het kwam misschien ook door de post. Maar voor de rest was het helemaal prima.

Petra van den Berg beoordeelde op 2018-03-14

Ik had een vraag gesteld, snel antwoord gekregen. Makkelijk om te bestellen en snelle levering.

Monique beoordeelde op 2018-03-05

Hele mooie sokken. Goede kwaliteit. Voldoet aan verwachting. Verzending prima binnen afgesproken termijn.

Tanja Jans-Rat beoordeelde op 2018-02-06

De bestelde kinderkleding werd erg onzorgvuldig geleverd. Het was slordig in een envelop gepropt en was volledig gekreukeld.