Nijenburg 12
3085KM Rotterdam

Ellis Vermeulen beoordeelde op 2018-07-01

Bestelling was snel in huis. Kwaliteit van de kleding erg goed.

Femke beoordeelde op 2018-06-24

Goede kwaliteit en snelle levering

Marina beoordeelde op 2018-04-29

Supersnelle levering.

Beau Elemans-Hessing beoordeelde op 2018-04-15

Snelle levering en mooi product!

Liesbeth Koot beoordeelde op 2018-04-10

Tevreden alleen wel beetje jammer dat de bestelling een dag later kwam maar het kwam misschien ook door de post. Maar voor de rest was het helemaal prima.

Petra van den Berg beoordeelde op 2018-03-14

Ik had een vraag gesteld, snel antwoord gekregen. Makkelijk om te bestellen en snelle levering.

Monique beoordeelde op 2018-03-05

Hele mooie sokken. Goede kwaliteit. Voldoet aan verwachting. Verzending prima binnen afgesproken termijn.

Tanja Jans-Rat beoordeelde op 2018-02-06

De bestelde kinderkleding werd erg onzorgvuldig geleverd. Het was slordig in een envelop gepropt en was volledig gekreukeld.

Elise beoordeelde op 2018-02-03

Mooie kleuren en materialen. De bestelde maten vielen prima.
Erg tevreden over alle aankopen. Super!

Isabel Hulst beoordeelde op 2018-01-07

Zeer goede en snelle levering. Producten deden volledig aan de verwachting!

Christine Airey beoordeelde op 2017-12-29

Snel service .
Kleding uitstekend.

Cathy De Bot beoordeelde op 2017-12-28

paul Schoeters beoordeelde op 2017-12-26

Ik heb enkele dagen moeten wachten op mijn bestelling maar deze werd uiteindelijk geleverd op zondagnamiddag. Dit vind ik zeer knap.

Reactie van Dream Kinderkleding:
Geachte heer Schoeters,
Wij vinden het vervelend dat u lang moest wachten op uw bestelling. Naar aanleiding van uw review hebben wij onderzocht hoe deze situatie tot stand is gekomen. Wij zien in ons systeem dat u op 21 december uw bestelling heeft afgerond. Volgens onze gegevens is uw bestelling op dezelfde dag verstuurd. PostNL geeft namelijk aan dat het pakketje op 21 december is ontvangen. Volgens de website van PostNL is uw pakketje op 22 december in distributiecentrum aangekomen en op de 27ste bezorgd. U geeft aan in uw review dat het pakketje zondag is bezorgd (24 december).

Het blijkt dat PostNL wat vertraging heeft opgelopen met het bezorgen van uw bestelling. Hoewel we ons best doen om de pakketten zo snel mogelijk op te sturen, zijn we helaas ook afhankelijk van het verzendpartij, in dit geval PostNL.

Onze excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door PostNL.

met vriendelijke groeten,
Betul Can

Carmen Hendriks-Iserief beoordeelde op 2017-12-20

Goede kwaliteit en snelle aflevering

Anita Lucassen beoordeelde op 2017-12-19

Ik ben heel tevreden. De kleding is leuk, van goede kwaliteit, snel en netjes bezorgd.

Henk Nijssen beoordeelde op 2017-12-19

Snelle levering en goed verpakt mijn kleinkind was er blij mee groetjes

anouk van dijck beoordeelde op 2017-12-13

Monique beoordeelde op 2017-12-06

Snel geleverd!
Website kan wel een zoekfunctie gebruiken.

Bart Sillen beoordeelde op 2017-12-06

Alles is correct en heel snel geleverd.

Angelique Sentobin beoordeelde op 2017-11-27

Gewoon perfect! Bestelling geplaatst en de volgende dag had ik het pakje al in huis!