Flamingohoek 26
3201HC Spijkenisse

2016

Nicolle beoordeelde op 2016-03-15

Blij met mijn trui en zit heerlijk warm.

Dieneke beoordeelde op 2015-11-05

Geweldige service, erg tevreden met mijn nieuwe aankopen :) Een klantvriendelijke webwinkel, zeker een favoriet!

Hettie beoordeelde op 2015-08-14

snelle levering, prachtige kwaliteit

Rogier Alberding beoordeelde op 2015-05-31

Na lang zoeken in Nederland naar goede Cashmere Kleding kwam ik bij Dulaan uit .
Mijn bestelling werd snel geleverd en de kwaliteit is buiten mijn verwachting om super goed dit smaakt naar meer top web winkel.

Ari beoordeelde op 2015-05-21

Overzichtelijke heldere en bondige site. Bestelling verliep probleemloos en werd vlot geleverd. Kwaliteit van het geleverde is zoals beloofd: helemaal top, zacht, glanzend en 'royaal'. Vooral gecharmeerd van hun 'Organic Cashmere': fijn dat er ook mooie kleding wordt gemaakt zonder kleurstoffen. Collecties mogen wat mij betreft nog wat uitgebreider want dit smaakt naar meer.

2015