Anthony Fokkerweg 21
1059CN Amsterdam

Cor Quint beoordeelde op 2018-07-25

Irritante pop-up reclame dat in werking komt als je op de video of andere knop bij LifeTech drukt voor een kleine cooler.
Om dan elke keer geconfronteerd te worden met dit bedrijf vind ik irritant.

Tanja van Loenen beoordeelde op 2018-04-10

Goede service, bereid mee te denken en ik kreeg ook direct een oplossende reactie op mijn verzoek!

Louise beoordeelde op 2018-04-09

Na een maand 5,5 geen resultaat. Gezien je het binnen 2 weken terug kon sturen en geld terug, dacht ik weg ermee. Maar op facebook waren er verschillende ook het bedrijf zelf om het een maandje af te wachten. Gedaan resultaat 0,0. Dag geld! Voor mij nooit meer, dus!

Erik beoordeelde op 2018-04-09

Snelle service en een product wat goed werkt

Karel Claessens beoordeelde op 2018-02-12

Levering duurde iets langer dan vorige keer.

Hetty Tigchelaar beoordeelde op 2018-02-09

Hele goede ervaring! Snelle service! Gelijk antwoord op je vragen

Jacqueline Andela Burgersdijk beoordeelde op 2018-02-09

Ze doen wat ze beloven,snelle levering en goed verpakt.