Etudestraat 47
5802ER Venray

9,0

Bol.com 272 9,1

Agnes Van Heteren beoordeelde op 2018-09-24

Ik vind de verzendkosten te duur. Een gewone simpele envelop, daar kan een gewone postzegel op toch?.

M Isik beoordeelde op 2018-09-24

Karin Vijge beoordeelde op 2018-09-24

M. Jekel beoordeelde op 2018-09-24

Ozlem Sonmez beoordeelde op 2018-09-24

Walter Klaasen beoordeelde op 2018-09-24

alles volgens afspraak, voor herhaling vatbaar dus.

Jacqueline VERMEER beoordeelde op 2018-09-24

Ria Stoltenborg beoordeelde op 2018-09-24

Anna Michalska beoordeelde op 2018-09-23

Door de staking bij PostNl moest ik wat langer op mijn bestelling wachten. Ik heb DutchPlaza hierover gebeld en een duidelijke uitleg gekregen. Ik heb mijn bestelling ontvangen, alles in orde.

Frederik deCockBuning beoordeelde op 2018-09-23

snel en precies zoals besteld

Alfons Verbiest beoordeelde op 2018-09-23

Evelien van Katwijk beoordeelde op 2018-09-23

Esther van Wijk beoordeelde op 2018-09-23

Han Mulder beoordeelde op 2018-09-23

Ineke Van Dokkum-Kempes beoordeelde op 2018-09-23

Besteld en op tijd gekregen. 👍

Regina Lievense beoordeelde op 2018-09-23