Schoenerweg 1B
8042PJ Zwolle

B. beoordeelde op 2019-03-10

Uitstekende service, goede kwaliteit, behulpzaam.

ViewRon beoordeelde op 2019-02-05

Ik heb Roxy nu bijna 2 maanden in huis en ben zeer tevreden met deze doll van eigen bodem
De kwaliteit is wat je mag verwachten van een TPE doll met inwendig skelet. Het onderhoud is makkelijk want door het Premium TPE hoef je de doll niet telkens te poederen na het wassen, Het tpe zelf zorgt voor een baby zachte huid zonder te plakken zoals dat bij de andere merken wel het geval is en ik spreek hier uit ervaring.

Dutchdoll heeft echt goed werk afgeleverd met de dolls uit eigen huis, en ze zijn direct uit voorraad leverbaar wat ook een pluspunt is want bij de andere merken moet je vaak weken wachten voordat je de doll in huis hebt.
Ik heb Roxy aangeschaft vanwege meerdere redenen, omdat ik al een doll had wilde ik er graag een 2e doll bij hebben. Omdat ik graag fotoshoots maak met mijn 1e doll leek het mij leuk om een 2e doll erbij te hebben voor meer variatie.

Tot slot: De service van dutchdoll en alles erom heen is prima in orde en ik beveel dutchdoll dan ook aan als je op het punt staat een doll te kopen, de kwaliteit van de doll zelf is goed evenals de prijs en het totaal pakket dat er als service geboden wordt.