IJmeerstraat 44
8226JS LELYSTAD

Bol.com 26 9,3

Jacqueline Vos beoordeelde op 2019-02-04

Ik had een mok met een afbeelding van een roodborstje besteld(via Bol.Com) ,helaas kwam ie gebroken aan. Ik had om een nieuwe gevraagd. Helaas was deze niet meer verkrijgbaar. Ik kreeg netjes m'n geld terug. Heb net haar website bekeken) in de hoop dat daar nog mokken, kopjes of mokjes met afbeeldingen van tuinvogels waren. Dat was hélaas níet het geval. Misschien idee voor de toekomst?

Reactie van Dytah:
Hartelijk dank voor deze review. We zijn nog bezig om de website uit te breiden met nieuwe artikelen en daar zijn inmiddels ook mokken met vogels bij gekomen. In de rubriek 'overige mokken' staan er inmiddels zes. Naar verwachting komen daar deze maand nog meer bij.

Wilma beoordeelde op 2018-12-13

Er wordt van alles gedaan om je tevreden te stellen, ge-weldig. Een echte aanrader om hier iets te bestellen. Ben meer dan tevreden! Zeer vriendelijke dame aan de telefoon gehad.

Reactie van Dytah:
Hartelijk dank voor deze mooie review. We kregen er rode oortjes van :D
Als onze klanten blij zijn dan zijn wij het ook.

Hugo Dijkers beoordeelde op 2018-01-17

Bestelling snel in huis, netjes verpakt

Elly Brunia beoordeelde op 2018-01-13

leuke artikelen, goede levering

Reactie van Dytah:
Hartelijk dank voor deze review :D, We zijn blij dat u tevreden bent.
Graag tot ziens!