Oslostraat 49
1334CB Almere
KvK NL856964803B01

Google Plus/Places - 9,2

Ben Mol beoordeelde op 2019-03-21

website is duidelijk snelle levering prima niks op aan te merken
]

Alles tip top.

Juana Martinez beoordeelde op 2019-03-07

Hans Veldkamp beoordeelde op 2019-03-04

Monique Lampaert beoordeelde op 2019-03-02

NETJES VERPAKT THUIS ONTVANGEN.

Danny De boer beoordeelde op 2019-02-28

Goeie service en snelle bezorging

erik pietrowitsch beoordeelde op 2019-02-19

Duidelijke shop, snelle levering, helemaal goed!

jp wouterse beoordeelde op 2019-02-14

Wiert Schaap beoordeelde op 2019-02-12

Supersnelle levering

Roy Smeijsters beoordeelde op 2019-02-10

Lennart De Wit beoordeelde op 2019-02-06

In 1 woord gewoon perfect

Rene Hosper beoordeelde op 2019-02-04

deskundige ig personeel snelle llevering en deskundig en gied bruikbaar advies op vragen.

Cees van Beers beoordeelde op 2019-02-03

Marjolein Vink beoordeelde op 2019-02-01

Bestelling kwam erg laat binnen. Gebeld met Rico die me goed te woord heeft gestaan en ook netjes teruggebeld heeft. Keurige Service.

Evelien Van Zanden beoordeelde op 2019-01-25

Bestellen lukte niet (blond). Gemaild en binnen 10 minuten hulp aan de telefoon. Volgende dag de bes5elling binnen.

P. van Dijk beoordeelde op 2019-01-20