Oslostraat 49
KvK NL856964803B01

Google Plus/Places - 9,2

Elena Kuijl beoordeelde op 2019-01-19

Brigitte beoordeelde op 2019-01-14

In een woord geweldig wat een super mooie zaak echt top je kunt het zo gek niet bedenken maar ze hebben alles, e liquids de lekkerste smaken, e sigaretten hele vape kits echt een wauwie zo mooi allemaal.
Het personeel is echt top van mij krijgen jullie een hele dikke 10+ ga zo door.
Heel erg blij met een tweede zaak en dit in mij stad Lelystad

A.J.C Kwisthout beoordeelde op 2019-01-14

Super winkel. Ook online bestellen werkt perfect.

Nelson Martina beoordeelde op 2019-01-13

R De groodt beoordeelde op 2018-12-31

Top bedrijf

Simone Bergman beoordeelde op 2018-12-23

Hans Peeters beoordeelde op 2018-12-21

Bestelling werd razend snel geleverd

Edward Ray beoordeelde op 2018-12-03

Rene beoordeelde op 2018-11-26

Prima winkel, bestellen gaat makkelijk op de leeftijdverificatie na. Maar daar kunnen ze niks aan doen.
Levering vlot, verpakking prima.
Zelfs doseerspuitjes bij mn aroma's gekregen.

Onverwacht vervolg:
Naar aanleiding van mn review werd ik telefonisch door de winkel bedankt voor de opmerking over leeftijdsverificatie. Ze beloofden aan een extra informatie op dat onderdeel te weken maar dat zal even tijd nodig hebben.
Mooi dat er zo met de review wordt omgegaan!
Tip van de webshop: Bij registratie zal die leeftijdsverificatie eenmalig zijn. Toch handig om te weten.

Ik had 4 sterren gegeven maar dat zijn dr hierdoor 5 geworden.

Dirk ter Neuzen beoordeelde op 2018-11-23

Snelle levering klant vriendelijk.

Carla Veldman beoordeelde op 2018-11-21

sabrina Elferink beoordeelde op 2018-11-18

te weinig omschrijving hoe de e sigaret vullen .hebben het helaas retour gestuurd

Alan Doornekamp beoordeelde op 2018-11-15

William beoordeelde op 2018-11-10

Vandaag had ik me voorgenomen om een electronische sigaret te kopen, maar ik had geen idee wat. De adviseur van e-sigaretwinkel heeft mij enorm geholpen om te vinden wat ik zocht. Hij nam de tijd, vroeg me veel en adviseerde toen goed. Ik ben zeer tevreden. Bedankt.

Reactie van E-sigaretwinkel.com:
Bedankt voor je lovende woorden William! We doen ons best om voor iedereen de meest passende e-sigaret "aan te meten"! Dat geeft de grootste kans van slagen op succes.
Mocht je in de toekomst met vragen zitten over het gebruik of onderhoud van je e-sigaret: je bent altijd van harte welkom! We maken graag tijd voor je vrij!

grt Team E-sigaretwinkel.com

Konrad Mainzer beoordeelde op 2018-11-08

Reactie van E-sigaretwinkel.com:
Bedankt voor je review van onze e-sigaretten en e-liquid webwinkel Konrad.

A Copier beoordeelde op 2018-11-06

Goede service en snelle levering

Reactie van E-sigaretwinkel.com:
Bedankt voor uw review. Fijn dat de bestelling zo snel bij u thuis is gekomen. We doen ons best!

Mance de With beoordeelde op 2018-11-05

Prima, erg tevreden

Reactie van E-sigaretwinkel.com:
Bedankt voor je review van e-sigaretwinkel.com Mance.

Bram Stouthamer beoordeelde op 2018-11-05

Reactie van E-sigaretwinkel.com:
Bedankt voor je review Bram.

jeroen de jager beoordeelde op 2018-11-03

Top shop . Altijd goed en vriendelijk geholpen . En nemen echt de tijd voor je .

Mike Rijkhoff beoordeelde op 2018-11-01