Oslostraat 49

Google Plus/Places - 9,2

Djimmy Fokker beoordeelde op 2019-05-18

Zeer tevreden. Snelle levering

Jennifer Moesa beoordeelde op 2019-05-16

De juiste producten snel geleverd.

Anis Ben Zian beoordeelde op 2019-05-13

Olaf Monnink beoordeelde op 2019-05-11

Super goed geholpen, top service!!

Lennart van Oosterhoud beoordeelde op 2019-05-10

Naomi v.d. Veur beoordeelde op 2019-05-10

Ik heb op een vrijdag een bestelling geplaatst en de bestelling gekregen op dinsdag, zoals op de website staat 1 a 2 (werk)dagen. Alleen miste ik de E-mails... 1 mail ter bevestiging van de gemaakte bestelling en 1 mail dat de bestelling onderweg is. Hierdoor wist ik niet of de bestelling wel goed gegaan is.
Tegenover andere websites vond ik de 1 a 2 dagen leveringstermijn wel aan de lange kant.

PM beoordeelde op 2019-05-09

Goed en helder advies gekregen in de winkel, hierop een juiste damper gekocht en nadien een bestelling in de webshop gedaan. Bestelling online was volgende dag in huis. Topwinkel!

Marjan Tol beoordeelde op 2019-05-06

G V.Gog beoordeelde op 2019-05-06

delano westerink beoordeelde op 2019-05-04

Prima producten, enige puntje van kritiek is de levertijd.

marcel degenaars beoordeelde op 2019-04-22

Rik Joseph beoordeelde op 2019-04-19

J.A.M. Bekker beoordeelde op 2019-04-15

Jens van Pieterson beoordeelde op 2019-04-12

angelique van Ek beoordeelde op 2019-04-12

jarno zoombelt beoordeelde op 2019-04-11

Snel geleverd, ging helemaal goed

Rob Pranger beoordeelde op 2019-03-28

Nette service. Hele snelle reactie op per mail gestelde vragen over product en snel in goede orde ontvangen.

Ben Mol beoordeelde op 2019-03-21

website is duidelijk snelle levering prima niks op aan te merken
]

Dineke Wild beoordeelde op 2019-03-21