Oslostraat 49
1334CB Almere
KvK NL856964803B01

Google Plus/Places - 9,0

sabrina Elferink beoordeelde op 2018-11-18

te weinig omschrijving hoe de e sigaret vullen .hebben het helaas retour gestuurd

Alan Doornekamp beoordeelde op 2018-11-15

William beoordeelde op 2018-11-10

Vandaag had ik me voorgenomen om een electronische sigaret te kopen, maar ik had geen idee wat. De adviseur van e-sigaretwinkel heeft mij enorm geholpen om te vinden wat ik zocht. Hij nam de tijd, vroeg me veel en adviseerde toen goed. Ik ben zeer tevreden. Bedankt.

Reactie van E-sigaretwinkel.com:
Bedankt voor je lovende woorden William! We doen ons best om voor iedereen de meest passende e-sigaret "aan te meten"! Dat geeft de grootste kans van slagen op succes.
Mocht je in de toekomst met vragen zitten over het gebruik of onderhoud van je e-sigaret: je bent altijd van harte welkom! We maken graag tijd voor je vrij!

grt Team E-sigaretwinkel.com

Konrad Mainzer beoordeelde op 2018-11-08

Reactie van E-sigaretwinkel.com:
Bedankt voor je review van onze e-sigaretten en e-liquid webwinkel Konrad.

A Copier beoordeelde op 2018-11-06

Goede service en snelle levering

Reactie van E-sigaretwinkel.com:
Bedankt voor uw review. Fijn dat de bestelling zo snel bij u thuis is gekomen. We doen ons best!

Mance de With beoordeelde op 2018-11-05

Prima, erg tevreden

Reactie van E-sigaretwinkel.com:
Bedankt voor je review van e-sigaretwinkel.com Mance.

Bram Stouthamer beoordeelde op 2018-11-05

Reactie van E-sigaretwinkel.com:
Bedankt voor je review Bram.

jeroen de jager beoordeelde op 2018-11-03

Top shop . Altijd goed en vriendelijk geholpen . En nemen echt de tijd voor je .

Mike Rijkhoff beoordeelde op 2018-11-01

Rita De heus beoordeelde op 2018-10-08

Jantine van het Hof beoordeelde op 2018-10-07

Ivo Derks beoordeelde op 2018-10-06

1e keer online besteld bij deze prima verkoper omdat ik geen tijd had om langs te gaan om in de winkel mijn handel te kopen.
Op de 2e van de maand online besteld, pas de 6e van de maand in huis (zat geen weekend tussen).
Het kan dus wat sneller geleverd worden, alhoewel het probleem ook bij onze beste vrienden van Postnl kan liggen!
Prima producten, maar online zijn niet alle producten te vinden welke in de fysieke winkel wel te verkrijgen zijn.
Vriendelijke en behulpzame verkopers, maar er zijn verbeterpunten!

We blijven positief!

Janny Bakker beoordeelde op 2018-10-05

levering en service was goed alleen het hoesje wat ik besteld heb paste niet.

Albert de Jager beoordeelde op 2018-09-30

Geweldig geholpen en hele vriendelijke mensen. Topbedrijf!

Sp Van Beurink beoordeelde op 2018-09-29

A. W. L. Bos beoordeelde op 2018-09-29

frans de vries beoordeelde op 2018-09-29

chiquinho hoogerdijk beoordeelde op 2018-09-28

Jos de Lange beoordeelde op 2018-09-27

Later geleverd dan bedoeld.

Martin Osinga beoordeelde op 2018-09-27