Eibergsestraat 183
7481HJ Haaksbergen

Suzanne Varenbrink beoordeelde op 2018-08-19

Ik had drie e liquids besteld,maar nog niet alles binnen. Wel de aardbei waarvan ik een had besteed maar kreeg er twee.

Guy De Backer beoordeelde op 2018-08-18

Snelle verzending en goede prijs/kwaliteit

Elly De Groot beoordeelde op 2018-08-18

Bestelling kwam een dag later dan vooraf aangekondigd. Mijn mail daarover werd niet beantwoord. Er zat een verkeerde e-liquid in mijn pakketje. De e-mail daarover werd wél snel beantwoord. Er is mij beloofd alsnog de juiste toe te sturen. Keurige oplossing.

Jens Driesen beoordeelde op 2018-08-18

Doos was wat beschadigd. Maar weet niet of EA hier wat aan kan doen. Fijn om eliquid als extratje erbij te krijgen en ze houden je goed op de hoogt van de levering

Peter van Stiphout beoordeelde op 2018-08-17

Altijd goede e sigaretten, liquids en belangrijk service. Ben altijd goed geholpen en snel antwoord op mailtjes.

Henk Van Meningen beoordeelde op 2018-08-17

als ging goed

Ro Voigt beoordeelde op 2018-08-17

duidelijke info op uitstekende zeer productrijke website snelle levering goede verpakking en een zegen dat ze verzenden voor brievenbus aflevering

Els Bekers beoordeelde op 2018-08-17

Snelle service

A van Brussel beoordeelde op 2018-08-17

Bedankt goed geregeld alles op tijd

Diana Berns beoordeelde op 2018-08-16

Netjes ontvangen

Guus Kok beoordeelde op 2018-08-16

Snel, accuraat

Domenique van dijk beoordeelde op 2018-08-16

Goede service goed mail contract. Veilig betalen en netjes geleverd. Ik ga zeker meer bestellen bij deze winkel.

Yvonne beoordeelde op 2018-08-16

Snel geleverd, tevens de goedkoopste

Bart Renier beoordeelde op 2018-08-15

Ben zeer tevteden. Snelle levering.

H.C Kamerbeek beoordeelde op 2018-08-15

Zoals altijd snel en correct geleverd

Rob Dinten beoordeelde op 2018-08-14

genoeg keuze
1 extra gehad ivm geen 6mg aanwezig. 1x 0mg en 1x 12mg en een meng flesje.
Dus prima oplossing.

Diana Berns beoordeelde op 2018-08-14

Snelle en goede levering

Jolanda Braun beoordeelde op 2018-08-14

Makkelijk bestellen, snel antwoord op vragen

Jac Poppelaars beoordeelde op 2018-08-13

Bestellingen en leveringen gebeuren altijd snel en correct. Op vragen via email wordt altijd vlug, duidelijk en netjes gereageerd.

Roeland Smedema beoordeelde op 2018-08-13

Fouten worden snel hersteld.
Snelle levering.