Eibergsestraat 183
7481HJ Haaksbergen

9,1

Carmen Druiventak beoordeelde op 2017-09-25

Snelle levering, vrijdag besteld
Zaterdag in de bus snel toch toppie

Dicky Posthuma beoordeelde op 2017-09-25

Zeer snelle levering, zeer tevreden

Alex De Weijer beoordeelde op 2017-09-25

snel

Remi de Greef beoordeelde op 2017-09-23

Snelle levering super

w boonstra beoordeelde op 2017-09-23

Snelle service

Yvonne beoordeelde op 2017-09-22

Omdat ik een vraag had heb ik eerst gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de levering was snel.

Nini Nguyen beoordeelde op 2017-09-21

Weet nog niet helemaal hoe het werkt.

Maar bij het vullen lekt de e sigaret en jullie hebben liquid niet met nicotine van 3mg?

Jacek beoordeelde op 2017-09-21

Alles goed geregeld

marian van eerden beoordeelde op 2017-09-19

Veel keuze, gemakkelijk te bestellen, snelle levering!

Amy Groenhof beoordeelde op 2017-09-17

Super snelle levering en ook een snelle respons op mijn mail.

P Eleveld beoordeelde op 2017-09-16

Op dit moment kan ik nog niet volledig eerlijk een mening geven.
Want:
Ik heb 2 e-sigaren besteld en ontvangen. De een werkt uitstekend en de andere doet niets. Degene die stuk is heb ik retour gestuurd en ik heb een bericht verstuurd. Op beide nog geen antwoord, ga er van uit dat het goed opgelost gaat worden.

Mathijs van der Pers beoordeelde op 2017-09-16

Zeer fijne webshop met een uitstekend breed en diep assortiment. Prijzen zijn goed en een snelle verzending. Ook af te halen bij een post nl punt, erg prettig deze optie.

Henk Hellinga beoordeelde op 2017-09-15

Geweldige epipe van joyetech, snel geleverd, ben zeer tevreden.

Chris Moore beoordeelde op 2017-09-15

One of the liquids was 12mg but should have been 18mg. Other than that, super happy with the service.

deus steenkamer beoordeelde op 2017-09-15

Snel en correct

Sylvia Van der vliet beoordeelde op 2017-09-14

Ben heel tevreden. Alleen jammer dat jullie niet alle smaken van Millers hebben en waar is de Detab usa mix. Staat wel op t plaatje maar kon m niet bestellen

Aad Bannink beoordeelde op 2017-09-14

Nadat ik de bestelling geplaatst had, bleek er een lichte vertraging te zijn m.b.t. de levering. Hierover werd prima gecommuniceerd.
Als compensatie kreeg ik drie gratis liquids meegeleverd. Prima webwinkel, goede service, snel. Kortom: aanrader.

Ad Mollemans beoordeelde op 2017-09-14

Snelle levering! Super goed.

Astrid van Buijtenen beoordeelde op 2017-09-12

Werd netjes bezorgd op de aangegeven datum! 👍

Corrie van Willegen beoordeelde op 2017-09-12

Concurrerende prijzen en snelle bezorging.