Eibergsestraat 183
7481HJ Haaksbergen

9,1

Danny Hellemons beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering, en bij vragen via mail super snel reactie terugšŸ‘

jf Speyart beoordeelde op 2018-12-10

Erkan Yuksel beoordeelde op 2018-12-10

Duidelijke site en veel keuze artikelen

Adrie van Gijssel beoordeelde op 2018-12-10

Francis Warsen beoordeelde op 2018-12-10

De producten die ik bestele had lagen de volgende dag al op de mat. Goede service

Aicha van Egten beoordeelde op 2018-12-09

Ruud Moerland beoordeelde op 2018-12-09

Karin Kantelberg beoordeelde op 2018-12-09

Snelle en goede service

Linda Van weeghel beoordeelde op 2018-12-08

Jacob ten Bras beoordeelde op 2018-12-08

Ben zeer tevreden,ben goed geholpen.Goed advies gekregen.

Regillio Nunes beoordeelde op 2018-12-08

Esther Mantje beoordeelde op 2018-12-08

Sabrina Lemans beoordeelde op 2018-12-08

Mijn ervaring was niet heel goed want, ik had een vape in het rood besteld maar ik kreeg een rasta kleur. De bestelling was ook een keer uitgesteld voor een dag.

Bernie Kroesen beoordeelde op 2018-12-07

Heel tevreden,snelle levering .

Patrick Selderijk beoordeelde op 2018-12-07

Ellen Roest beoordeelde op 2018-12-07

Ik zou graag een berichtje krijgen indien de bestelling is vertraagd omdat het product niet op voorraad is.

Bert Kluitmans beoordeelde op 2018-12-07

Makkelijke website, snel ontvangen.

Muriel Beuk beoordeelde op 2018-12-07

Remco Kouw beoordeelde op 2018-12-07

Teja van Meegen beoordeelde op 2018-12-06

Snel en goed, mijn bestelling klopte niet maar na een mailtje was het de volgende dag als nog alles binnenšŸ‘