Spinveld 66A4
085 - 130 16 50

8,9

Klant beoordeelde op 2018-07-15

Maikel o beoordeelde op 2018-07-10

De geplaatste order werd keurig op de gewenste dag na het gewenste tijdstip afgeleverd. Vooraf werd er ook telefonisch contact gezocht door de leverancier, goede service!

Adrie beoordeelde op 2018-07-10

Panelen zien er verzorgd uit, netjes verpakt en vlot geleverd.
M.vr.gr

Sonja Velda beoordeelde op 2018-07-10

Netjes en correct geholpen en de bestelde spullen zijn ook goed

F. Teunissen beoordeelde op 2018-07-10

b van dijk beoordeelde op 2018-07-08

radiatoren zijn prima

Reactie van BouwStation XL B.V.:
Beste klant,

Onze excuses voor het ongemak!

We hebben de koeriersdienst hierop aangesproken en bedanken u zeker voor uw feedback.

Toch wil ik u om u begrip vragen.

We bezorgen bouwmaterialen en vervoeren wel makkelijk alleen al meer dan 100 radiatoren op een dag.

We proberen bij iedereen op tijd te komen, maar omdat we de standaard stoep tot stoep regel overtreden en proberen bij iedereen de radiatoren binnen te leggen loopt de chauffeur soms een grote vertraging op.

Hierbij ontvangt u een korting ter waarde van 10% op het gehele assortiment!

Team BouwStationXL

Anoniem beoordeelde op 2018-07-08