Spinveld 66A4
4815 HT Breda
085 - 130 16 50

8,8

Rita beoordeelde op 2019-03-18

Goede en snelle service, kwaliteit en prijs radiator goed!

ogun beoordeelde op 2019-03-18

Coos beoordeelde op 2019-03-18

christiaan beoordeelde op 2019-03-18

Topdeal

A. beoordeelde op 2019-03-18

Was snel in huis maar jammer dat er voor die bezorger geen steekwagentje of rollerplank was ! Gelukkig had ik er zelf een !

Peter beoordeelde op 2019-03-18

Dirk beoordeelde op 2019-03-18

Corne beoordeelde op 2019-03-18

Het geleverde product, radiator, 2800 x 600 was goed. Alleen het busje van de bezorger lag afgeladen vol (los!!) met radiatoren, samen met vervoerder deze eruit getild.
Ik had eens via CV totaal besteld, deze wordt geleverd door de TU. Netjes op een pallet. Prijsverschil zit m dus in de vervoerder.

Reactie van BouwStation XL B.V.:
Beste klant,

Bedankt voor de feedback! We proberen ook inderdaad over te stappen naar een palletsysteem, maar bijvoorbeeld een radiator van 260 cm op een pallet krijgen van 120 cm is onmogelijk. Wij zouden ook graag willen overstappen en doen ons uiterste best om dit ook in de toekomst voor elkaar te krijgen.

Het grote prijsverschil zit niet in de vervoerder, maar in de aanbieder. Wij zijn een groothandel / detailhandel, die direct besteld vanuit de fabriek en alles ook daadwerkelijk in onze eigen magazijn op voorraad houdt. Onze concullega's in Nederland & Belgiƫ waaronder ook CV Totaal is een detailhandel, die bestelt vanuit de groothandel TU op het moment dat u de bestelling daar plaatst.

We hopen in ieder geval dat u blij bent met het ontvangen product!

Anoniem beoordeelde op 2019-03-18

Vakmanschap en goede producten. Moeilijk te vinden tegenwoordig in de bouw.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-18

Goed geholpen vooral via de chat. Bedankt kevin:)

Anoniem beoordeelde op 2019-03-18

Mooie showroom en echte vakmannen aan de balie.

Anine beoordeelde op 2019-03-18

R beoordeelde op 2019-03-18

makkelijk te plaatsen. Alle benodigdheden bij te bestellen en mooi design.

Groot assortiment!

Marc beoordeelde op 2019-03-18

Alles prima in orde,moeten wel installatie handleiding kraan meesturen

Jan beoordeelde op 2019-03-18

Was prima volgens afspraak

Alka beoordeelde op 2019-03-18

Frits beoordeelde op 2019-03-18

Marc beoordeelde op 2019-03-18

Ondersteuning volgde later na telefonische oproep.Bedankt.

Reactie van BouwStation XL B.V.:
Beste klant,

Zoals telefonisch gemeld is de hartafstand van uw radiator 50mm.

Wij vinden het jammer dat u onze klantenservice doof en ongestudeerd noemt....

Toch bieden wij ook klanten zoals u de volledige service aan en verontschuldigen we voor het over het hoofd zien van uw vraag.

Wij hopen dat u zo snel mogelijk de radiator kunt ophangen met het beantwoorden van uw vraag en kunt genieten van de kwaliteit en warmte van het product zelf!

Team BouwStation XL B.V.

Martijn beoordeelde op 2019-03-18

Zeer tevereden, zeer snelle service.