Spinveld 66A4
4815 HT Breda
085 - 130 16 50

8,8

Paulien van de Linde beoordeelde op 2019-01-06

De radiatoren werden zaterdagmiddag geleverd. Maandagochtend kwam de monteur en zagen wij dat er een forse beschadiging op zat. Contact opgenomen met de leverancier. Retourneren was geen optie omdat wij het binnen 24 uur hadden moeten melden!! Inverband met de verzekering die zij hebben afgesloten....?? Let dus op bij bestelling en controleer het gelijk!!
Na wat heen en weer gepraat uiteindelijk een oplossing gevonden.

Bertus Kraan beoordeelde op 2018-12-09

alles is op tijd geleverd maar was niet goed heb een retourlabel toegestuurd gekregen toen de radiator teruggestuurd
maar moest lang wachten op mijn geld
heb een slechte recensie geschreven terecht volgens mijn mening ,maar kreeg een telefoontje van hun met de boodschap dat ze dir gingen uitzoeken ,hebben ze ook gedaan schuld lag bij post.nl heb hierover een mail gehad
heb mijn geld terug met een excuus hier heb ik vrede mee en sluit af met een positieve recensie

Brian Bastian beoordeelde op 2018-12-03

Had een radiator besteld voor in de douche, die werd mooi op tijd afgeleverd zoals afgesproken. Na levering had ik geconstateerd dat de voorplaat en de rooster van bovenop beschadigd was (kan gebeuren). Na een telefonisch gesprek werd mij beloofd dat ik eind september de nieuwe delen zou krijgen, uiteindelijk is dat afgelopen zaterdag 1-12 geweest. De voorplaat was perfect nieuw maar de rooster van bovenop was te lang, na een telefonisch gesprek met een heel vriendelijke meneer moet ik uiteindelijk de rooster maar zelf op maat maken. Dat vind ik geen goede service.

V.Reitzema beoordeelde op 2018-11-20

Had een te zware radiator besteld en was hij viel iets buiten de retour tijd, maar was geen enkel probleem en ik kon gelijk een goede radiator bestellen en omruilen. Zeer goede en snelle service.

Jan de Ronde beoordeelde op 2018-10-30

Eerst verkeerde radiator ontvangen. direct telefonisch contact opgenomen en ze zijn direct met een oplossing gekomen. Twee dagen later heb ik de juiste radiator ontvangen. Erg klantvriendelijke medewerkers. Zeker een aanrader.

Bekir Patir beoordeelde op 2018-10-30

Erg tevreden over de service. Ik heb me radiatoren binnen 2 werkdagen thuis gekregen. De verkoper was erg klantvriendelijk via de telefoon. Ik heb keurig 1 dag van te voren een mailtje ontvangen dat de bezorger de volgende dag langs zou komen en kreeg nog een telefoontje van de bezorger met een tijdindicatie. En de kwaliteit van de radiatoren zien er goed uit.

Bedankt Bouwstation XL.

Nigel beoordeelde op 2018-10-20

zeer goede communicatie, niet opdringerig. geduldig.

S beoordeelde op 2018-10-20

Snel geleverd na bestellen!

S beoordeelde op 2018-10-20

Wauw, super mooie showroom en geweldig personeel.

N. beoordeelde op 2018-09-26

Nog nooit zulke slechte service ervaren.

Geen bevestiging van bestelling of betaling ontvangen. Ochtend van levering kreeg ik ineens bericht dat ze tussen 1300 en 1800 zouden komen. Wanneer ik er niet was zouden ze de goederen in de tuin achter laten. Halsoverkop van alles moeten regelen om aanwezig te kunnen zijn.
Chauffeur is niet komen opdagen in het beloofde tijdvak. Nadat ik zelf er achter aan heb gebeld bleek de chauffeur vertraagd en kwam hij pas s avonds laat. Geen telefoontje voor aankomst gehad zoals beloofd en alsnog weer een half uur later dan afgesproken.. Heb 8 uur staan wachten al met al.

Bij levering waren 5 van de 7 bestelde radiatoren van het verkeerde type. Deze zijn geleverd zonder overleg. De bestelde types waren niet meer leverbaar, maar bieden ze (nu al 2 maanden later) nog steeds aan op de website.

Ze konden mij na twee keer een half uur bellen geen passende oplossing bieden.
Ik heb zelf een oplossing aangedragen, waar ik nog voor bij moest betalen ook. Kreeg wat korting op de verkoopprijs van deze oplossing, maar alleen als ik een goede review zou schrijven. BELACHELIJK.

Twee van de radiatoren hadden schade. Dit heb ik gemeld. Daarnaast wilden ze de producten ook niet meer terug nemen, want ik zou de schade zelf wel eens veroorzaakt kunnen hebben was de opmerking. Vertrouwen in de klant is er dus ook niet. Nu ruim anderhalve maand na de belofte dat ik vervangende onderdelen zou krijgen wacht ik hier nog steeds op en zijn ze niet meer thuis om te reageren op mij.

Henk beoordeelde op 2018-09-12

Professionele en snelle service. Tevreden met mijn aankoop!

Van der Hoeven beoordeelde op 2018-08-10

Snelle levering, prima service. Het ruilen van een design handdoekradiator voor een andere kleur was geen probleem. Het teveel betaalde werd keurig gecrediteerd.

R Villevoye beoordeelde op 2018-07-29

Chrit B beoordeelde op 2018-07-25

Prima service. De door het bedrijf per abuis fout geleverde radiatorklemmen werden spontaan vervangen door de juiste maat.

Klant beoordeelde op 2018-07-15

Maikel o beoordeelde op 2018-07-10

De geplaatste order werd keurig op de gewenste dag na het gewenste tijdstip afgeleverd. Vooraf werd er ook telefonisch contact gezocht door de leverancier, goede service!

Adrie beoordeelde op 2018-07-10

Panelen zien er verzorgd uit, netjes verpakt en vlot geleverd.
M.vr.gr

Anoniem beoordeelde op 2018-07-10

Reactie van BouwStation XL B.V.:
Beste klant,

Jammer dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons.

Kunt u aub een feedback geven met wat er verkeerd is gegaan.

Het is zo een zonde om in 1 x onze hoge cijfer van kant te maken met een dikke 1.

Het zou fijn zijn als u bij nader inzien wat soepeler kunt zijn met de cijfer, aangezien onze producten wel 100 procent aan de kwaliteit prijs garantie voldoen.

Hiernaast krijgt u altijd een 5 procent korting op het gehele assortiment bij zulke gevallen.

Team BouwStationXL

Toonzaal te Breda
Spinveld 66a4

Sonja Velda beoordeelde op 2018-07-10

Netjes en correct geholpen en de bestelde spullen zijn ook goed

Anoniem beoordeelde op 2018-07-10