Spinveld 66A4
4815 HT Breda
085 - 130 16 50

8,8

Henk beoordeelde op 2018-09-12

Professionele en snelle service. Tevreden met mijn aankoop!

Van der Hoeven beoordeelde op 2018-08-10

Snelle levering, prima service. Het ruilen van een design handdoekradiator voor een andere kleur was geen probleem. Het teveel betaalde werd keurig gecrediteerd.

R Villevoye beoordeelde op 2018-07-29

Chrit B beoordeelde op 2018-07-25

Prima service. De door het bedrijf per abuis fout geleverde radiatorklemmen werden spontaan vervangen door de juiste maat.

Klant beoordeelde op 2018-07-15

Maikel o beoordeelde op 2018-07-10

De geplaatste order werd keurig op de gewenste dag na het gewenste tijdstip afgeleverd. Vooraf werd er ook telefonisch contact gezocht door de leverancier, goede service!

Adrie beoordeelde op 2018-07-10

Panelen zien er verzorgd uit, netjes verpakt en vlot geleverd.
M.vr.gr

Sonja Velda beoordeelde op 2018-07-10

Netjes en correct geholpen en de bestelde spullen zijn ook goed

F. Teunissen beoordeelde op 2018-07-10

uitstekend product, juiste levering