Nieuwland Parc 308E
2952DD Alblasserdam
085 - 130 16 50

9,0

Axel beoordeelde op 2018-04-02

Werd tijdens het bestellen per chat goed geholpen.
Ook tijdens de installatie werden onduidelijkheden per chat weggenomen.
Goede ondersteuning.

Jordy beoordeelde op 2018-03-26

Heel tevreden. Goede service!

Willy beoordeelde op 2018-03-25

Bij mij waren radiatoren geleverd waarvan een transport schade had.
Ik was er 3 weken na levering pas achter gekomen.
Geen enkel probleem er is meteen een nieuw opgestuurd. Dit vind ik goede service

B. Tanriverdio beoordeelde op 2018-03-17

Ik heb 2 radiatoren besteld en ben er zeer tevreden mee. Ik werd goed geholpen aan de telefoon, werd vriendelijk te woord gestaan, denken met je mee en geven eerlijk en goed advies. Bovendien was de bezorging heel snel: binnen 2 dagen heb ik de radiatoren in ontvangst genomen. Aardige bezorger. Kortom; top service en zeer klantvriendelijk!

Rik beoordeelde op 2018-03-16

mooi vorm gegeven badkamer radiator en doet het prima

Max Piena beoordeelde op 2018-03-08

Positief verrast over de prijzen en de uitstekende bijkomende service. Ik had stiekem verwacht dat ik de service zou hebben afgekocht met deze lage prijzen maar niets is minder waar. Werd erg goed geholpen, de tijd werd voor mij genomen om al mijn vragen te beantwoorden en er werd keurig op tijd bezorgd. Erg bedankt!

Anja van Dalen beoordeelde op 2018-03-07

İk had moeite met het kiezen van de juiste verwarming voor mijn badkamer na het achterlaten van een berichtje werd er gelijk met mij contact opgenomen. Zeer klantvriendelijk en goed advies! Werd binnen twee dagen bezorgd en ben er erg tevreden met mijn keuze, bedankt nogmaals!

. beoordeelde op 2018-03-07

Perfect

Willem van der leden beoordeelde op 2018-03-07

Vragen die ik had werden meteen beantwoord. Aardige bezorgers. Snel bezorgd. Alles prima

c beoordeelde op 2018-03-07

Tevreden

Arie Christ beoordeelde op 2018-03-03

Ik had nog wat vragen. Hierop kreeg ik duidelijke en bruikbare antwoorden. Top!

Maarten beoordeelde op 2018-03-01

Snelle levering, goede kwaliteit en een prima prijs. Aardige bezorgers (behulpzaam).

Manon Hilverda beoordeelde op 2018-02-28

Snelle en goede service

Kjelt Rieval beoordeelde op 2018-02-28

Snel geleverd , goede service

Jack beoordeelde op 2018-02-25

De producten zijn goed en de service ook. Ik heb nergens goedkoper kunnen vinden, kortom zeker een aanrader!

Richard beoordeelde op 2018-02-24

Geen enkel verbeterpunt!

Online 4 vlakke radiatoren besteld. De levertijd wat aangegeven staat is max 5 werkdagen. Nou ze waren volgende ochtend al voor me deur op een zaterdag nogwel! :)

Super bezorger, heeft ook van te voren nog even gebeld.

Ga zo door vooral met jullie eerlijke prijzen!

Frederiksen beoordeelde op 2018-02-24

Uitstekende telefonische assistentie bij het kiezen van producten. Snel geleverd, voor een mooie prijs en precies waar ik op gehoopt had.

Remian beoordeelde op 2018-02-24

producten op tijd geleverd, met goede service

Stefanie beoordeelde op 2018-02-22

Na het bestellen, is er een afspraak gemaakt om af te leveren. Perfecte service

S.T. van Dam beoordeelde op 2018-02-12

Wauw, dit heb ik al een lange tijd niet meegemaakt. De service was super, maar de vriendelijke bezorger is de rede van een dikke TIEN!