Bosserheide 13
5855 EA Well

9,9

Gert Smets bvba beoordeelde op 2019-09-17

Zeer mooi hout.
Twee weken wachten waard.

Giete beoordeelde op 2019-09-16

Zeer mooie uitvoering. Exact zoals besteld, vriendelijke service. Zeer tevreden met het resultaat!

Tom Thomassen beoordeelde op 2019-08-23

Je voelt bij aankomst dar deze mensen leven voor hun vak: alles wat met hout te maken heeft. Bijzonder vriendelijke ontvangst en service, zelfs met tips om even een terrasje te doen in de buurt. Super!!!

Jan-Willem Kosse beoordeelde op 2019-08-07

marco nobel beoordeelde op 2019-07-09

Ik kreeg mijn bestelling binnen de aangegeven levertermijn binnen en netjes verpakt.

Arjan beoordeelde op 2019-04-23

EIKENvakman is echt aan te raden!

Rob beoordeelde op 2019-04-07

Prettig telefonisch te woord gestaan, besteld en alles perfect in orde. Prettig bedrijf

Robert de Schrijver beoordeelde op 2019-04-06

Echte aanrader ! Kwaliteit producten.

Rex Raba beoordeelde op 2019-04-03

Zeer tevreden, mooie kwaliteit en snel geleverd. De chaffeur hielp zelfs een handje met tillen

Lien beoordeelde op 2019-04-02

Erg tevreden met mijn tafelblad. Gekozen voor geborsteld en gerookt, super stoer geworden

F. van Slichtenhorst beoordeelde op 2019-04-01

Gewoon goed!

Lieke beoordeelde op 2019-04-01

Vakwerk! Heel blij met de geleverde producten. goede service, precies volgens afspraak.

Jacky Driessen beoordeelde op 2019-04-01

Prachtige tafel, als ik met de badkamer aan de slag ga kom ik zeker terug voor een wastafelblad.

Karel beoordeelde op 2019-03-29

Levertermijn iets overschreden, maar het was het wachten meer dan waard.

Z beoordeelde op 2019-03-29

Alles conform afspraak

Tommy beoordeelde op 2019-03-29

Prettige webshop heel duidelijk.

Dennis Smeets beoordeelde op 2019-03-29

Mooi tafelblad en ze belde een uurtje van te voren dat ze eraan kwamen voor levering.

van Deijck beoordeelde op 2019-03-29

Bedankt voor goede levering

Aka beoordeelde op 2019-03-29

Exact op maat geleverd en heel goed verpakt !

Marleen Meuris beoordeelde op 2019-03-29

Prachtig eiken blad n Rik bedankt voor je advies