Griendstaat 27
2921LA Krimpen aan den IJssel

9,1

arjan vrooman beoordeelde op 2019-02-10

duurt vrij lang voordat ik het heb het is nu 10 februari en ik heb het nog steeds niet binnen

Jack Jansen beoordeelde op 2019-01-05

Tevreden, duidelijk verloop van bestellen en levering

Thijs Holleman beoordeelde op 2018-09-18

Prima te bestellen zo, en mooi duidelijk met foto's bij de producten.

Reactie van ETCBshop:
Bedankt voor uw positieve reactie.
Wij blijven er ook in de toekomst alles aan doen om onze service en webshop in topconditie te houden.

Mark van IJsselstein beoordeelde op 2018-09-01

Snelle correcte levering.

Reactie van ETCBshop:
Mark Bedankt voor je reactie.
Hier doen wij het voor.
Kunnen wij je ooit nog ergens mee van dienst zijn dan staan wij voor je klaar.
Met vriendelijke groetjes,
Peter Godijn

Jan Truyen beoordeelde op 2018-07-18

Álles juist en op tijd

Hallo Jan,
Bedankt voor je positieve reactie.
En zijn blij dat alles juist en snel verlopen is waar wij dan ook altijd ons uiterste best voor doen.

Edwin van Haasteren beoordeelde op 2018-05-22

Net begonnen als slotenmaker nadat ik bij ETCB de opleiding slotenmaker had gevolgd. De ervaring die ik met het bedrijf had ten tijde van de opleiding heeft zich doorgetrokken naar de shop van ETCB. Super service en uitstekende uitleg.
Bedankt en ga vooral zo door

Reactie van ETCBshop:
Edwin bedankt voor je positieve reactie.

Willy beoordeelde op 2018-05-14

Goede service!

Reactie van ETCBshop:
Willy bedank voor je positieve reactie.
Fijn je nog wel eens aan de telefoon te hebben en te vernemen dat je nu zelf aan de slag bent gegaan als slotenmaker. En als je nog eens tegen problemen op loopt bij een klus kan je altijd de supportlijn bellen 0900-0959 .