Hendrik Figeeweg 5L 40

2015

S.Rademaker beoordeelde op 2015-01-19

vlotte levering

Mystery shopper beoordeelde op 2016-11-30

De consumentenbond deed 3 bestellingen bij deze webwinkel. Deze werden netjes geleverd, na retour betaalde de webwinkel binnen 14 dagen het volledige orderbedrag terug. Ecozo heeft de test van de consumentenbond dan ook glansrijk doorstaan.

josee beoordeelde op 2014-12-20

Mooie producten en een snelle levering. Alleen de "chips" die in de doos wordt gebruikt ter opvulling vind ik minder; er laten stukjes los en voor je het weet ligt het door je hele kamer.

Bb beoordeelde op 2014-10-18

Geen rare dingen bij deze webshop. Ben tevreden. Minpuntje is dat niet duidelijk is hoe lang de verzendtijd is. Verder vond ik dat ik bijzonder veel e-mails van ze kreeg, maar liefst zes e-mails voor één kleine bestelling!

Simone beoordeelde op 2014-10-17

Ik had dinsdag voor 15:00 besteld, maar mijn product werd pas op vrijdag geleverd. Dat vond ik jammer. Verder goede webshop met mooie producten.

Henna Bos beoordeelde op 2014-09-13

Ik had een klacht over een geleverd artikel. Het probleem werd snel en tot grote tevredenheid op de kortst mogelijke termijn opgelost. Een bijzonder positieve ervaring.

Paula beoordeelde op 2014-06-14

Makkelijk bestellen, snelle levering, top!
En ook nog eens mooie en duurzame producten....

2014