Assendorperstraat 267
8012 DN Zwolle

8,9

Bol.com 513 8,9

Marco van Bokhoven beoordeelde op 2018-07-11

Zeer tevreden, had fout gemaakt bij invoeren adres en werd daar op zondag gelijk op ge-attendeert.
Bij bevestiging adres gelijk een bericht gekregen dat het dinsdag aan zou komen, wat ook is gebeurt.
Product was goed ingepakt.

Cor Stopel beoordeelde op 2018-06-11

Goed. Ik had eigenlijk de bestelling verwacht op dinsdag. Dat was me verteld in a tracking email. Dinsdag 4pm tot 6pm.

Jan de Groot beoordeelde op 2018-03-20

Snelle levering; scherpe prijs!

Reynier Pet beoordeelde op 2016-09-29

Product bleek beschadigd bij levering, maar kon gelukkig gemakkelijk en snel ingeruild worden.

Barbara beoordeelde op 2016-06-14

Prima uitleg toen ik belde met een vraag. Keurig geholpen.
De bestelling is op tijd geleverd,

Joyce Haanraads beoordeelde op 2015-11-21

Voor dat ik mijn bestelling plaatste heb ik nog gebeld voor wat meer informatie. Ik ben goed te woord gestaan en goed geholpen. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van de bestelling en betaling. Heb niks te klagen!

Jan Aaltink beoordeelde op 2015-11-16

Snelle reactie, vlot verstuurd geen verdere op of aanmerkingen.

RS Leiden beoordeelde op 2015-09-12

Vlot en correct geïnformeerd toen gevraagde product een langere levertijd had. Vervolgens een alternatief geboden dat voldeed en snel geleverd werd.

Ronald beoordeelde op 2015-09-07

Degelijke dienstverlening, prijs / kwaliteit verhouding goed in orde. Goede bereikbaarheid klantenservice.

José beoordeelde op 2015-07-19

Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik al snel gebeld om deze te bevestigen......prima service
alles naar wens!

2015