Akkersrijt 18
5298 WE Liempde

Elly Van de Vel beoordeelde op 2018-09-21

Monique van Santen beoordeelde op 2018-09-18

Heel tevreden en netjes afgeleverd.

T. van der Heijden beoordeelde op 2018-09-12

Nadin Plevoets beoordeelde op 2018-09-11

Nicolette Jager beoordeelde op 2018-09-11

Lydia Priester beoordeelde op 2018-09-11

Marika Westerveld beoordeelde op 2018-09-10

Frone Dhont beoordeelde op 2018-09-10

Barbara Brouwer beoordeelde op 2018-09-06

Top product en zeer goede service

Ingrid Luijsterburg beoordeelde op 2018-09-05

Annemarie Klaessens beoordeelde op 2018-09-04

Duidelijke communicatie.
Mooie afwerking van producten.

willeke Beckeringh beoordeelde op 2018-09-04

goede en snelle levering en service. Maar product trilkussen voldeed helaas niet aan de beschreven verwachting. verder wel prima

Daphne Engelke beoordeelde op 2018-09-04

Fijne producten, netjes rekening gehouden met dat wat ik in het opmerkingenveld had omschreven. Fijne service.

Patricia Raeman beoordeelde op 2018-09-04

DM beoordeelde op 2018-09-01

Goede service, goede communicatie. Ook een nalevering netjes geleverd. Alles goed verpakt en zelfs met een klein presentje erbij

Peggy Van Onckelen beoordeelde op 2018-08-31

Joyce Buzeyn beoordeelde op 2018-08-30

yvette Geerts beoordeelde op 2018-08-29

Er wordt oplossingsgericht met je meegedacht nadat een bepaalde kauwketting in een specifieke kleur niet meer leverbaar bleek te zijn.
Dankzij het meedenken heeft mijn zoon er een favoriete ketting bij en kunnen we nu heerlijk afwisselen in kleur en ketting.

familie vG beoordeelde op 2018-08-27

Zeer tevreden. Bij vragen snel en deskundig antwoord, goed advies. Pakje snel in huis.

Reactie van Educadora webshop:
Dank voor je beoordeling. Fijn te vernemen dat het contact over de producten naar tevredenheid is geweest.
Groet Suzanne

Miene-Marthe De Jongh beoordeelde op 2018-08-27

Reactie van Educadora webshop:
Dank voor je beoordeling.