Akkersrijt 18
5298 WE Liempde

Nienke beoordeelde op 2019-05-21

Zeer tevreden. Leuk ingepakt en op tijd

Tineke Roelofsen beoordeelde op 2019-05-16

Joan Groeneveld beoordeelde op 2019-05-16

Ella Emmers beoordeelde op 2019-05-15

Snelle service Fijn is dat als je zo zit met het knauwen van je kind.

B.T. van der Pijl beoordeelde op 2019-05-14

Goede informatie, mooie producten en snelle levering!

Sanderyn Niemeijer beoordeelde op 2019-05-14

Inge De Dier beoordeelde op 2019-05-13

Lienke Meesters beoordeelde op 2019-05-13

Ik zelf was op zoek naar rust als ik overprikkeld ben om even rust te zoeken. Mijn probleem? Het gevoel van iemand knuffelen voelt zo goed maar.... Ik heb een angstig gevoel bij mensen die hun armen echt rond mij klemmen en ik het gevoel heb niet weg te kunnen. Met de diagnose autisme is aanraking heel eng maar het gevoel van de knuffel had ik wel nodig ... En ook als ik onderprikkeld ben gebruik ik de trilling van het kussen of als ik boos ben en word rustig kalm ben weer helemaal in staat om weer gewoon mee te doen met de rest van de wereld zonder mij anders te moeten voelen! Leuk dat je de 3in1senseez zo kan aanpassen! Zoals 3 verschillende standen van hoe hard het trilt (of je haalt het eruit) en er zit standaard 2kilo ik en je kan zelf nog extra verzwaring toevoegen en ook handig ... Een warmte/koude kompres in het kussen (kan je er ook uithalen) dus een top product om terug te kalmeren ! Ook voor het inslapen helpt het zeer goed! Je kan het kussen overal meenemen en je kan het trilmachientje opladen met USB kabel ! Dus top product dat je helemaal zelf kan aanpassen! Ik vond een verzwaringsknuffel misschien te licht voor mij en zo kinderachtig aangezien ik jongvolwassen ben en ik geen vragen wou hebben van wat doet een volwassene met een knuffel ... En het ziet eruit als een normaal kussen zodat mensen zelfs geen onnodige vragen stellen! Ik ben ook super goed geholpen kreeg direct reacties en zeer goede ! Alle vragen werden beantwoord

JH Coenraad beoordeelde op 2019-05-12

Kwaliteit staat voorop. Niet alleen goede service of snelle response maar ook zeer klantgericht en super klantvriendelijk.
Zeker aan te raden!

Karin Smit beoordeelde op 2019-05-10

Hidde Baggelaar beoordeelde op 2019-05-03

Ilona van der Laan - Buit beoordeelde op 2019-04-26

Martine Dijkhuizen beoordeelde op 2019-04-25

Petra Brevoord beoordeelde op 2019-04-25

Katleen Hermans beoordeelde op 2019-04-23

Snelle levering. Bij een vorige bestelling die niet op voorraad was, zeer goede communicatie en correcte facturatie.

Babs Pals beoordeelde op 2019-04-19

Zeer leuke website met duidelijke beschrijving van de producten. Mijn zoontje is er alvast mee geholpen.

R.A. Kuipers beoordeelde op 2019-04-18

alles tot in de puntjes geregeld

gerben vd louw beoordeelde op 2019-04-17

Snelle reactie van contact persoon.en snelle bezorging.produkt is heel goed.geen min punten

Emma Rugenbrink beoordeelde op 2019-04-16

Lien Kaers beoordeelde op 2019-04-11

Vlotte levering door educadora. Geweldig materiaal...