Dominee de Jonglaan 31
5913RL Venlo

zakia shiwa beoordeelde op 2019-05-23

Zeer tevreden!

Vivian Berghmans beoordeelde op 2019-05-22

Heel tevreden, zoals altijd. Ik ontving mijn bestelling vlug en goed verpakt. Ik had een probleempje met de pompflacon; de zonnelotion kwam er niet uit. Mailtje gestuurd, waarop ik snel reactie kreeg. Mij werd geadviseerd de flacon wat op te warmen en daarmee was het probleem opgelost. Ik ben zeer tevreden over deze zonnecreme, die fijn uitsmeert en geen witte laag op mijn gezicht legt (dit is vaak wel zo bij andere natuurlijke zonnecremes die ik heb gehad). Deze creme is precies waar ik naar zocht en zal ik ook opnieuw bestellen. Ik ben altijd zeer tevreden met alle produkten die ik bij deze webwinkel bestel en ik beveel hem altijd aan bij mensen die ik ken.

P.H.C Scholte beoordeelde op 2019-05-22

Het isgoed verzorgt verpakt opgestuurd. De produkten zijn naar wens besteld.
Dank jullie wel.

pat de maag beoordeelde op 2019-05-22

gevonden wat ik moest hebben , en jullie ook zowat de enige zijn die het hadden super hoor

rob verhoog beoordeelde op 2019-05-21

De uitleg over producten mag wel iets beter.

Marianne Steuer beoordeelde op 2019-05-20

Simone Mol beoordeelde op 2019-05-16

jose van den akker beoordeelde op 2019-05-15

Sommige producten zijn precies volgens verwachting maar anderen niet.

Linda Kwarteng beoordeelde op 2019-05-15

Ik ben heel tevreden met de service. Ik werd op de hoogte gehouden van mijn bestelling en John reageerde snel op mijn email. Ik ben zeer tevreden met de producten en zal gauw weer wat bestellen. Dankjewel, Linda

Julie Prosmans beoordeelde op 2019-05-15

R klip beoordeelde op 2019-05-15

Brigit Soomers beoordeelde op 2019-05-15

Ik ben zeer tevreden.
Na een vraag wat ik via mail gesteld had.
Een fatsoenlijk antwoord gekregen.
Ik heb de henna soap bar en de travlers voor haar en lichaam besteld.
Mijn man is tevreden en het scheelt tijd na het sporten en natuurlijk geen plastic flessen meer.
De henna bar is fijn mijn haren zijn schoon en voelen zacht aan.
Wij gaan zeker weer een bestelling plaatsen als de zeep bijna op is

Greet Vanlaer beoordeelde op 2019-05-14

zeer interessante produkten en prima info over levering.

Jonny Jenny Hinnekens Pynoo beoordeelde op 2019-05-14

Uitstekend in gebruik, en bediening !

Wilka Zelders beoordeelde op 2019-05-14

Ik heb bij De Groene Wereld een product gekocht dat ik ook elders had kunnen bestellen, maar de zorgvuldigheid en het respect voor zowel de producten als de klanten spraken mij zozeer aan dat ik wist dat ik mijn geld hier wilde besteden. De hele manier van afhandelen komt ook precies overeen met wat er op de website wordt uitgestraald. Een mooie winkel dus, voor bijzondere producten.

Klaudia Kwitek beoordeelde op 2019-05-13

Ik heb mijn pakje een beetje te laat gekregen maar contact met verzender was uitstekend dus ik maakte geen zorgen. Ik zal weer daar bestellen. Mijn hydrolaat is super! Groetjes

Ciska Van der wilk beoordeelde op 2019-05-12

Snel bezorgd, goed contactšŸ™

Lia Gabriels beoordeelde op 2019-05-12

Heel snel geleverd. Fijne producten. Kom zeker weer terug!

Ellen Radder-Gijzel beoordeelde op 2019-05-09

Annemie De Deyne beoordeelde op 2019-05-05

Zeet duidelijke communicatie en vlotte afhandeling.