Dominee de Jonglaan 31
5913RL Venlo

Corrie-Marie Evalynn van der Ham beoordeelde op 2019-02-14

Ik ben uiterst tevreden met de groene wereld, fijne service. Whatsapp en via de mail maar toch een klein min puntje tegen gekomen. Ik vond het onduidelijk weergegeven waardoor ik de overtuiging had een 4 pack familysize bamboe tandenborstels te hebben gekocht,2 maal en niet 2 losse tandenborstels? Dacht een mooie deal tegen te zijn gekomen, voor een koel concept. Wie heeft er ooit eerder bamboe tandenborstels gezien? ik had het totaal niet door, op het moment van bestellen. Super mooie verpakking en keurig op tijd, dat zeker! Toch een product. Volgende keer beter.

J. Bouma beoordeelde op 2019-02-14

Marie Leijnse beoordeelde op 2019-02-14

Caroline Stam beoordeelde op 2019-02-14

Rozita Buel van van der Starre beoordeelde op 2019-02-14

marieke Kok-Koelewijn beoordeelde op 2019-02-14

greta beoordeelde op 2019-02-12

Nette en duidelijke site met de juiste info. Goed contact en service

Nancy De becker beoordeelde op 2019-02-12

Super goeie producten en ook goeie feedback

Lucia Ros beoordeelde op 2019-02-11

Ik heb onlangs Vlier gezichtswater besteld, het is heerlijk verfrissend en ruikt ook echt naar vlier een goed en zuiver product.

Caro beoordeelde op 2019-02-06

Een uitstekende beoordeling: naast het uitgebreide aanbod en bijzondere assortiment, worden vragen snel en persoonlijk beantwoord en afgehandeld. Heel fijn.

E. C Vriesman beoordeelde op 2019-02-05

Goed verzorgd pakketje, milieuvriendelijk. Fijne inhoud,van bamboe. Tandenborstel,heel prettig in gebruik. En wattenstaafjes,brengen mij terug naar vroeger. Zeer tevreden.

Natalia Loginova beoordeelde op 2019-02-05

K. beoordeelde op 2019-02-04

Mijn favoriete webwinkel 😍

Ria Dupont van Rheenen beoordeelde op 2019-02-02

Titia van den Berg beoordeelde op 2019-01-30

Uitstekende service, goed contact gehad en prima aflevering.

m beckerhoff beoordeelde op 2019-01-30

nina van de ven beoordeelde op 2019-01-30

Alles in goede orde ontvangen! Al heeft iemand wel m'n pakket lomp open gemaakt en weer dicht geplakt.. Zal wel verdacht zijn geweest. De crème en de parfum zijn heerlijk!

Greet Vanlaer beoordeelde op 2019-01-23

Eerlijke en snelle communicatie. Als je wat moet wachten op je bestelling, dan komt dat doordat ze product nog moeten bestellen. Staat dus garant voor versheid.

Theo Verkooijen beoordeelde op 2019-01-23

Goede leveringen op vooraf bekende tijd👍

Susanne Museler beoordeelde op 2019-01-22

Zeer tevreden . Wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het product wordt verstuurd en oa waarom er een iets langere levertijd opzit . Ben zeer tevreden vriendelijk winkel