Dominee de Jonglaan 31
5913RL Venlo

Anneke Viel-Mulder beoordeelde op 2018-10-23

Steven Goossens beoordeelde op 2018-10-23

Snelle en goed verpakte levering.

Marianna Hartmann beoordeelde op 2018-10-22

Zeer nette afhandeling, klantgericht en klantvriendelijk

Caro beoordeelde op 2018-10-22

goede kwaliteit en snel ontvangen

Anouska van heuverswijn beoordeelde op 2018-10-21

Heel goeie prod en van de wachttijd op een levering valt ook niet te klagen wij zijn zeer tevreden

Ellen Franssen beoordeelde op 2018-10-18

Zeer snelle levering, goed verpakt

A. van der Linden beoordeelde op 2018-10-17

De haarzepen werden super snel geleverd in een handig brievenbusdoosje!

Bernadette van der Wereld beoordeelde op 2018-10-15

Zuivere producten, goede informatie over de producten en de verzendstatus. Leuke webshop om doorheen te struinen.

Trees Dekker beoordeelde op 2018-10-14

Wyanne Koffijberg beoordeelde op 2018-10-08

Harry Sturris beoordeelde op 2018-10-08

Antoon Mannaerts beoordeelde op 2018-10-07

Wim de Oude beoordeelde op 2018-10-07

Het product, dat u gestuurd heeft was natuurlijk goed, echter de bezorging door DPD was ronduit slecht en volgens mij zijn ze niet eens aan huis geweest en hebben het product direct gedropt bij een wasserette op de Johan Huizingalaan 100 te Amsterdam.
Mijn vrouw was thuis en mijn buren ook, had ik tevens eventueel bezorging op nr 12 aangegeven. Lijkt me beter, dat u dit bezorgingsbedrijf DPD niet meer inhuurt, ook de beloning voor bezorgen terugclaimt en voor bezorging bij mij beter post.nl kunt inschakelen, die daadwerkelijk checkt of je thuis bent en het pakket ook netjes aflevert zoals afgesproken.

Reactie van Een Groene Wereld:
Bij alle vervoerders gaat er helaas wel eens wat mis. Over de drie grootste wordt uiteraard het meeste geklaagd of het nu Post.NL, DHL of DPD is. Alleen is op dit moment DPD de enigste die alles standaard verzekerd verstuurd en je krijg op de dag van bezorging Live tracking en tot een half uur voor bezorgtijdstip (meestal op één uur nauwkeurig), kan je vaak dag, en afleveradres wijzigen.

Peggy van der Weerden beoordeelde op 2018-10-04

Suzan Joosten beoordeelde op 2018-10-03

Greet Vanlaer beoordeelde op 2018-10-03

Uitstekende service en prima produkten. Heb rotsvast vertrouwen in deze webshop.

Saskia Cox-Steenbergh beoordeelde op 2018-10-01

Prima afgeleverd. Duurt wel even voordat de bestelling er is. Maar reden hiervoor wordt uitgelegd op de website.