Dominee de Jonglaan 31
5913RL Venlo

Frans Kets beoordeelde op 2019-07-17

De bij "Een Groene Wereld" bestelde produkten komen wat later dan je van andere webwinkels gewend bent, maar dat weet je van tevoren. Dat was voor mij ook helemaal geen probleem. Ik wilde gewoon erg graag een paar produkten van Maienfels hebben, omdat ik weet dat in dit bedrijf nog op een traditionele manier gewerkt wordt met veel kennis van kruiden en een erg goed gevoel voor kwaliteit. Ik ben dus heel blij, dat deze produkten nu ook in Nederland te krijgen zijn.

Anita Leijen beoordeelde op 2019-07-16

de geur "lindebloesem ruikt echt naar rotte bladeren.
niet fris, niet zoet, gewoon dor.

Reactie van Een Groene Wereld:
Goede morgen Anita,

Met veel zorg en liefde heeft Hans-Peter Lindenmann (eigenaar van Maienfelser Naturkosmetik Manufaktur) eigenhandig de lindebloesems geplukt en gedestilleerd. Het verbaasd me dan ook dat je niet tevreden bent over de geur van deze arbeids intensieve hydrolaat.

Zou je mij deze fles ter beoordeling terug kunnen sturen, zodat ik zelf ook een reeel beeld hiervan krijg. (ik werk al 8 jaar met hun samen) en ik krijg regelmatig nabestellingen van je bestelde hydrolaat.

Als je gelijk hebt dat je ontvangen hydrolaat naar rotte bladeren ruikt dan krijg je uiteraard je geld terug, want dat is niet onze bedoeling.

In afwachting van je retour zending.

Met geurige groetjes,

John van Os
Een Groene Wereld.

Mark Bergh beoordeelde op 2019-07-16

Yvette Stirling beoordeelde op 2019-07-15

Willeke Kuijken beoordeelde op 2019-07-12

Kath beoordeelde op 2019-07-11

Producten werden geleverd volgens afspraak. Heel fijn!

Rita van Echelpoel beoordeelde op 2019-07-11

Er wordt altijd correct gecommuniceerd over het verloop van de levering. Nadat er een mail kwam dat de producten vertrokken waren, 's anderendaags (op een zaterdag) geleverd!

Sabine van den Berg beoordeelde op 2019-07-11

Heel tevreden,snelle levering

Amelie van den Brink beoordeelde op 2019-07-09

françoise vanden berghe beoordeelde op 2019-07-07

Kamila Mrozek beoordeelde op 2019-07-07

Heel tevreden, snel levering

Harriet van den Eerenbeemt beoordeelde op 2019-07-03

Geen problemen met de levering, maar het product viel erg tegen

R van Liempd beoordeelde op 2019-07-03

Fijne haarzeep van Savion gekocht. Had er al een goede ervaring mee door een eerdere aankoop. Is echt een fijn product, kan 't aanraden.
Ook fijn dat het gewoon via de brievenbus verstuurd wordt in een duurzame verpakking.

Linda beoordeelde op 2019-07-03

Mooie producten, ook lange houdbaarheidsdatum . Spijtig van de verpakking, gescheurd en met veel geluk stuk zeep niet uitgevallen.

Reactie van Een Groene Wereld:
Hoi Linda,

Bedankt voor je feedback, inderdaad jammer dat de verzenddoos was beschadigd.

Astrid Kesler beoordeelde op 2019-07-02

martine wouters beoordeelde op 2019-07-01

Patrice beoordeelde op 2019-07-01

Geen probleem als de levering iets langer is, je krijgt er kwaliteit voor terug. Erg tevreden over de producten.

C Wijnands beoordeelde op 2019-07-01

Gebeld over een product goede uitleg gehad en daarna besteld in de webshop. Snelle levering en goed verpakt

Schrijver beoordeelde op 2019-06-30

Monique Geurten beoordeelde op 2019-06-30

Je moet idd even wachten op je bestelling maar dan hèb je ook wat, geweldige producten!!!!