Dominee de Jonglaan 31
5913RL Venlo

9,1

The Feedback Company 262 9,1

Helma van Schagen beoordeelde op 2018-06-05

Na een aantal teleurstellende ervaringen met andere leveranciers, bestel ik nu tot volle tevredenheid mariadistelolie bij Een Groene Wereld. Er wordt erg veel aandacht besteed aan versheid. De communicatie is uitstekend!!

Assortiment
Bestelproces

Brigitte beoordeelde op 2017-06-28

Mooie en zuivere producten, prettig en persoonlijk contact indien gewenst.
Niets hoeft je tegen te houden om via deze webwinkel te bestellen!

Clara von Waldthausen beoordeelde op 2017-05-27

Na verschillende keren te hebben besteld bij Een Groene Wereld, kan ik alleen maar positief zijn over het bedrijf, de professionaliteit, ondersteuning, en collegialiteit! De producten zijn van hoge kwaliteit en communicatie verloopt uitstekend!

Frans beoordeelde op 2017-05-26

Kwaliteit kost nu eenmaal meer, maar een groene wereld valt uitstekend mee qua prijs alhoewel de kwaliteit en service uitstekend zijn.
Ook een heel betrouwbare firma in vergelijking met sommige anderen.

K. beoordeelde op 2017-05-16

Geweldige goede service!