Dominee de Jonglaan 31
5913RL Venlo

9,1

Miranda Stuurman beoordeelde op 2018-08-19

Heerlijke producten voor mijn gevoelige huid

Brigit Janssen beoordeelde op 2018-08-19

Ik ben zeer tevreden! De produkten werden snel geleverd 1 produkt wordt nog nageleverd ik hoop dat ik dit binnenkort ontvang. De producten zijn super vooral de Aloë Vera gel die is heel fijn

C. Baas beoordeelde op 2018-08-19

Prima product, lange levertijd maar dat is een vers product meer dan waard!

Winnie van Leeuwen beoordeelde op 2018-08-19

Hannie Neervoort-Krol beoordeelde op 2018-08-15

Ik werd vrij precies op de hoogte gehouden van de stand van zaken van de bestelling. Op de geplande dag werd het keurig verpakte pakketje bij me afgeleverd.

Rita van Echelpoel beoordeelde op 2018-08-15

Levering na 6 dagen. Correct en verzorgd verpakt

bart smink beoordeelde op 2018-08-14

prachtige harssoorten ontvangen, ruikt allemaal vers en krachtig. gebruik ze om tincturen en zalven van te maken.

Rozita Buel van van der Starre beoordeelde op 2018-08-14

Heerlijke producten. Vragen héél snel beantwoord.

B vd Horst beoordeelde op 2018-08-09

Via Whatsapp een berichtje dat het gevraagde product binnen was gekomen. Toen besteld en een dag later thuisbezorgd!!

Stella de Zeeuw beoordeelde op 2018-08-09

An Michielsen beoordeelde op 2018-08-08

Snel en goede levering. Fijn product!

Y Wierstra beoordeelde op 2018-08-06

Verse en goede producten.

Marella Lute beoordeelde op 2018-08-06

Prima!

Karen Wauben beoordeelde op 2018-08-06

Snelle levering goed verpakt en uitstekend produkt

Sanne Lambregts beoordeelde op 2018-08-05

Super goeie tandpasta en ook fijn dat er een handtekening gezet moet worden zodat niet iedereen je pakketje kan aannemen...

Bij meer inkomsten ga ik zeker meer bestellen!

hayat nakraoui beoordeelde op 2018-08-01

Hélène Louviaux beoordeelde op 2018-07-31

This website really caught my eye : so I've tried it by ordering something I was actually looking for. It arrived two days later in my country (Belgium) so the shippment was very fast. I'm happy of what I've received. I'd recommand this website. It's perfect!

Sophie beoordeelde op 2018-07-30

Fijne webshop met goede producten.

Linde Andriol beoordeelde op 2018-07-30

Irina Vandenbussxhe beoordeelde op 2018-07-30