Birkholm 79
2133 CB Hoofddorp

Lido Stoffer beoordeelde op 2018-04-25

Supper tevrede

Reactie van Eileen4Kids:
Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat je positief bent over onze manier van werken. Nog veel plezier van de zomer schoentjes. Met vriendelijke groet,
Helma

Wendy Jacobs beoordeelde op 2018-04-14

Snelle levering en netjes verpakt.

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Wendy, dank je voor je reactie. Altijd leuk om te horen hoe de service wordt ervaren. Met vriendelijke groet, Helma

Tessa beoordeelde op 2018-04-03

Snelle service, ik had het bestelde artikel de volgende dag al in huis. Leuke kleding ook!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Tessa, dank je voor je reactie. Veel plezier van de kleding.

Nicoline beoordeelde op 2018-01-15

Maken waar wat ze beloven. Pakketje lag goed verpakt en op tijd in de bus.

Reactie van Eileen4Kids:
Nicoline, dank je voor je reactie. Veel plezier van de aankopen.

Angelique beoordeelde op 2018-01-15

Supersnel geleverd! Heel fijn!

Reactie van Eileen4Kids:
Angelique, dank je voor je reactie. Veel plezier van je aankoop.

Yvonne Alting beoordeelde op 2017-12-28

Mooi op tijd en zelfs al netjes in cadeaupapier.

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Yvonne, bedankt voor je feedback. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Helma

Monique Admiraal beoordeelde op 2017-12-27

Snel bezorgd en goed product, helaas bij de buurman afgeleverd. De postbode checkt niet of de naam klopt met het adres.... Gelukkig mijn pakje van de buurman ontvangen.

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Monique, Dank je voor je feedback. De tweede zending gaat vandaag de deur uit. Ik ga ervan uit dat het pakket deze keer correct wordt afgeleverd. Veel plezier van je aankopen. Een gelukkig en gezond 2018! Met vriendelijke groet, Helma

Petra den Hertog beoordeelde op 2017-12-17

Goed verpakt! Leuk dat er een handgeschreven kerstkaartje bij zat! Voelt dan echt persoonlijk?

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Petra, dank je voor het compliment. Veel plezier van het vest. Met vriendelijke groet, Helma

Sylvia Hogendorp beoordeelde op 2017-11-22

Super snelle en zeer betrokken van bestelling tot verzending , top👍

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Sylvia, Het was inderdaad spannend of het pakket op tijd voor de babyshower zou aankomen. Jij bedankt voor je vertrouwen en bestelling.
Met vriendelijke groeten, Helma

Priscilla Kroezen beoordeelde op 2017-11-13

De kinderkleding is altijd van super kwaliteit en het verzenden is altijd op tijd. Een uitstekende service.

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Priscilla, dank je voor je beoordeling. Ik weet zeker dat jouw jongens veel plezier zullen hebben van de shirts. Met vriendelijke groet, Helma

Vanessa Van Houtum beoordeelde op 2017-11-09

Heerlijke mooie sloffen en glijden niet uit!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Vanessa, wat fijn dat de sloffen naar wens zijn. Dank je voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Helma

Hieke van Wezel beoordeelde op 2017-10-04

2 zwempakjes gekocht. Mooie kwaliteit, snel geleverd en met een peesoonlijk bedankje. Ik vind dat leuk bestellen!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Hieke, bedankt voor je beoordeling. Veel plezier van de badpakjes. Van ieder pakketje probeer ik iets leuks te maken. Leuk om te horen dat het geslaagd is.

Machteld Dekker beoordeelde op 2017-10-03

Hele snelle service en een mooi product.

Reactie van Eileen4Kids:
Bedankt voor je beoordeling. Heel veel plezier van de schoenen.

A.A. van Trigt beoordeelde op 2017-09-22

Een hele goede en mooie wegwinkel, bij vragen ook uitgebreid antwoord en de bestelling is heel snel verzonden en aangekomen

Reactie van Eileen4Kids:
Dank je voor je beoordeling. Heel veel plezier van de jasjes.

Eva Alofs beoordeelde op 2017-09-15

Snel in huis. Leuk attent kaartje erbij. Super schoenen

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Eva, dank je voor het compliment! Heel veel plezier met de schoentjes, ze zullen goed van pas komen.

Barbara Hazeleger beoordeelde op 2017-09-11

Leuke kleding voor een goede prijs, ook iets ruilen is geen probleem bij Eileen4kids.

Onze kleinzoon vond het shirt met de dieren helemaal geweldig!!!

mvg Barbara

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Barbara, Dank je voor je feedback. Het shirt met die pentekeningen is ook een prachtig uniek shirt. Leuk om te horen dat jouw kleinzoon het mooi vind. Heel veel plezier van de kleding. Met vriendelijke groet, Helma

Loes van den Bergh beoordeelde op 2017-07-01

Supersnelle levering en mooie kleding van het merk Ebbe, voor mijn zoon Ebbe :)

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Loes, Dank je voor je beoordeling. Ebbe wat leuk dat je het merk Ebbe nu in je kast hebt hangen. Heel veel plezier van de kleding van dit Zweedse merk.
Helma

Marlies Bakker beoordeelde op 2017-05-04

Vriendelijke en snelle service.
Goede kwaliteit van kleding.

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Marlies, Heel erg bedankt voor je Score en Feedback. Veel plezier van de leggings en maillots..

MVT beoordeelde op 2017-04-25

Heel tevreden! Vraag heel snel beantwoord en snelle
levering met een persoonlijk kaartje erbij! Super!

Reactie van Eileen4Kids:
Heel fijn om te horen dat de service en artikelen goed zijn bevallen.

Marianne Duijzer beoordeelde op 2017-04-24

Goede snelle levering

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Marianne, dank je voor je beoordeling. Veel plezier van de gekozen jurken.