Birkholm 79
2133 CB Hoofddorp

Bol.com 19 9,2

Peter Demmink beoordeelde op 2018-12-14

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Peter, dank je voor de beoordeling.

Charissa Broekhuis beoordeelde op 2018-12-09

Super snelle levering!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Charissa, dank je voor je beoordeling. Leuk om te horen dat je positief bent over onze manier van werken.

Riny Van den Elzen beoordeelde op 2018-12-09

Hele goede service, dik tevreden!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Riny, dank je voor je beooreling. Geweldig om te lezen dat je tevreden bent met onze service.

Kimberly Ponsteen beoordeelde op 2018-12-04

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Kimberly, dank je voor je beoordelig. Succes met de komende feestelijke gebeurtenis. Met vriendelijke groet, Helma

Vera Zadelaar beoordeelde op 2018-12-02

Heel tevreden, goede communicatie, snelle levering en top product!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Vera, Dank je voor je beoordeling. Fantastisch om te lezen dat jij tevreden bent over onze service, communicatie en het door jou gekochte product.

David Janssen beoordeelde op 2018-11-28

Snelle levering. Schoenen goede kwaliteit

Reactie van Eileen4Kids:
Beste David, dank je voor je beoordeling. Veel plezier van de schoenen. Vriendelijke groet, Helma

Soumaya El Boumeshouli beoordeelde op 2018-11-18

Super blij met mijn bestelling. Sneller dan verwacht!
Dank jullie en tot de volgende bestelling!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Soumaya, Dank je voor je beoordeling. Echt leuk om te lezen dat je enthousiast bent over onze service. Met vriendelijke groet, Helma

Els Bakker beoordeelde op 2018-11-05

De dienstverlening is persoonlijk en adequaat.

Reactie van Eileen4Kids:
Hi, dank je Els voor je compliment. Heel veel plezier van je aankopen.
Helma

Yenna Lin beoordeelde op 2018-10-24

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Yenna, Dank je voor je beoordeling. Veel plezier van je aankopen.

Kelly Riezeweide beoordeelde op 2018-10-22

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Kelly, dank je voor je beoordeling. Veel plezier aan jouw aankoop. Met vriendelijke groet, Helma

Els Bakker beoordeelde op 2018-10-22

Goede communicatie

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Els, dank je voor je beoordeling. Communicatie vinden wij heel belangrijk ik ben blij dat jij het als prettig hebt ervaren. Veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Helma

Els Bakker beoordeelde op 2018-09-28

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Els, dank je voor je beoordeling. Veel plezier van je aankopen.

Charlotte Schillemans beoordeelde op 2018-09-12

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Charlotte, Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat je positief bent over onze manier van werken. Met vriendelijke groet, Helma

tanja van oeveren beoordeelde op 2018-09-05

bestelling snel in huis en met zorg ingepakt!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Tanja, dank je voor je beoordeling.

Barbara Jansen-Hazeleger beoordeelde op 2018-08-25

Kleding netjes verzorgd en goed ingepakt, snelle levering!

Reactie van Eileen4Kids:
Dank je voor je compliment Barbara. Veel plezier van de sweater en broek.

Anyelle van Can beoordeelde op 2018-08-24

Zeer snelle en fijne afhandeling. Heel snel ontvangen. Jurkje is precies zoals beschreven en op de foto. Shop is echt een aanrader

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Anyelle, Ik heb de foto's gezien van je dochter in de jurk. Echt super mooie foto's! Dank je voor je beoordeling.

Barbara Jansen-Hazeleger beoordeelde op 2018-06-30

Laura van Hasselt beoordeelde op 2018-06-14

Reactie van Eileen4Kids:
Hi Laura, dank je voor je beoordeling. Heel veel plezier van de artikelen voor je dochtertje. Helma

A Hemmes beoordeelde op 2018-05-31

Reactie van Eileen4Kids:
Bedankt voor je beoordeling.Goed om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier met uw aankopen. Met vriendelijke groet, Helma

Sharlene M Regales beoordeelde op 2018-05-16

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Sharlene, bedankt voor je beoordeling en bestellingen. Heel veel plezier van de aankopen. Met vriendelijke groet, Helma