Birkholm 79
2133 CB Hoofddorp

Barbara Jansen-Hazeleger beoordeelde op 2018-06-30

Laura van Hasselt beoordeelde op 2018-06-14

Reactie van Eileen4Kids:
Hi Laura, dank je voor je beoordeling. Heel veel plezier van de artikelen voor je dochtertje. Helma

A Hemmes beoordeelde op 2018-05-31

Reactie van Eileen4Kids:
Bedankt voor je beoordeling.Goed om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier met uw aankopen. Met vriendelijke groet, Helma

Sharlene M Regales beoordeelde op 2018-05-16

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Sharlene, bedankt voor je beoordeling en bestellingen. Heel veel plezier van de aankopen. Met vriendelijke groet, Helma

Lido Stoffer beoordeelde op 2018-04-25

Supper tevrede

Reactie van Eileen4Kids:
Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat je positief bent over onze manier van werken. Nog veel plezier van de zomer schoentjes. Met vriendelijke groet,
Helma

Wendy Jacobs beoordeelde op 2018-04-14

Snelle levering en netjes verpakt.

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Wendy, dank je voor je reactie. Altijd leuk om te horen hoe de service wordt ervaren. Met vriendelijke groet, Helma

Hannelore Konijn beoordeelde op 2018-04-09

Tessa beoordeelde op 2018-04-03

Snelle service, ik had het bestelde artikel de volgende dag al in huis. Leuke kleding ook!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Tessa, dank je voor je reactie. Veel plezier van de kleding.

Nicoline beoordeelde op 2018-01-15

Maken waar wat ze beloven. Pakketje lag goed verpakt en op tijd in de bus.

Reactie van Eileen4Kids:
Nicoline, dank je voor je reactie. Veel plezier van de aankopen.

Angelique beoordeelde op 2018-01-15

Supersnel geleverd! Heel fijn!

Reactie van Eileen4Kids:
Angelique, dank je voor je reactie. Veel plezier van je aankoop.

Yvonne Alting beoordeelde op 2017-12-28

Mooi op tijd en zelfs al netjes in cadeaupapier.

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Yvonne, bedankt voor je feedback. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Helma

Monique Admiraal beoordeelde op 2017-12-27

Snel bezorgd en goed product, helaas bij de buurman afgeleverd. De postbode checkt niet of de naam klopt met het adres.... Gelukkig mijn pakje van de buurman ontvangen.

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Monique, Dank je voor je feedback. De tweede zending gaat vandaag de deur uit. Ik ga ervan uit dat het pakket deze keer correct wordt afgeleverd. Veel plezier van je aankopen. Een gelukkig en gezond 2018! Met vriendelijke groet, Helma

Nassira Amm beoordeelde op 2017-12-25

Petra den Hertog beoordeelde op 2017-12-17

Goed verpakt! Leuk dat er een handgeschreven kerstkaartje bij zat! Voelt dan echt persoonlijk?

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Petra, dank je voor het compliment. Veel plezier van het vest. Met vriendelijke groet, Helma

Sylvia Hogendorp beoordeelde op 2017-11-22

Super snelle en zeer betrokken van bestelling tot verzending , top👍

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Sylvia, Het was inderdaad spannend of het pakket op tijd voor de babyshower zou aankomen. Jij bedankt voor je vertrouwen en bestelling.
Met vriendelijke groeten, Helma

Priscilla Kroezen beoordeelde op 2017-11-13

De kinderkleding is altijd van super kwaliteit en het verzenden is altijd op tijd. Een uitstekende service.

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Priscilla, dank je voor je beoordeling. Ik weet zeker dat jouw jongens veel plezier zullen hebben van de shirts. Met vriendelijke groet, Helma

Vanessa Van Houtum beoordeelde op 2017-11-09

Heerlijke mooie sloffen en glijden niet uit!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Vanessa, wat fijn dat de sloffen naar wens zijn. Dank je voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Helma

marianne smit beoordeelde op 2017-10-16

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Marianne, Heel erg bedankt voor je score. Veel plezier van de slofjes.

Petra van Son beoordeelde op 2017-10-09

Reactie van Eileen4Kids:
Dank je voor je beoordeling. Veel plezier van de gekochte vesten.

Hieke van Wezel beoordeelde op 2017-10-04

2 zwempakjes gekocht. Mooie kwaliteit, snel geleverd en met een peesoonlijk bedankje. Ik vind dat leuk bestellen!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Hieke, bedankt voor je beoordeling. Veel plezier van de badpakjes. Van ieder pakketje probeer ik iets leuks te maken. Leuk om te horen dat het geslaagd is.