Birkholm 79
2133 CB Hoofddorp

Sylvia Hogendorp beoordeelde op 2017-11-22

Super snelle en zeer betrokken van bestelling tot verzending , top👍

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Sylvia, Het was inderdaad spannend of het pakket op tijd voor de babyshower zou aankomen. Jij bedankt voor je vertrouwen en bestelling.
Met vriendelijke groeten, Helma

Priscilla Kroezen beoordeelde op 2017-11-13

De kinderkleding is altijd van super kwaliteit en het verzenden is altijd op tijd. Een uitstekende service.

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Priscilla, dank je voor je beoordeling. Ik weet zeker dat jouw jongens veel plezier zullen hebben van de shirts. Met vriendelijke groet, Helma

Vanessa Van Houtum beoordeelde op 2017-11-09

Heerlijke mooie sloffen en glijden niet uit!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Vanessa, wat fijn dat de sloffen naar wens zijn. Dank je voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Helma

Hieke van Wezel beoordeelde op 2017-10-04

2 zwempakjes gekocht. Mooie kwaliteit, snel geleverd en met een peesoonlijk bedankje. Ik vind dat leuk bestellen!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Hieke, bedankt voor je beoordeling. Veel plezier van de badpakjes. Van ieder pakketje probeer ik iets leuks te maken. Leuk om te horen dat het geslaagd is.

Machteld Dekker beoordeelde op 2017-10-03

Hele snelle service en een mooi product.

Reactie van Eileen4Kids:
Bedankt voor je beoordeling. Heel veel plezier van de schoenen.

A.A. van Trigt beoordeelde op 2017-09-22

Een hele goede en mooie wegwinkel, bij vragen ook uitgebreid antwoord en de bestelling is heel snel verzonden en aangekomen

Reactie van Eileen4Kids:
Dank je voor je beoordeling. Heel veel plezier van de jasjes.

Eva Alofs beoordeelde op 2017-09-15

Snel in huis. Leuk attent kaartje erbij. Super schoenen

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Eva, dank je voor het compliment! Heel veel plezier met de schoentjes, ze zullen goed van pas komen.

Barbara Hazeleger beoordeelde op 2017-09-11

Leuke kleding voor een goede prijs, ook iets ruilen is geen probleem bij Eileen4kids.

Onze kleinzoon vond het shirt met de dieren helemaal geweldig!!!

mvg Barbara

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Barbara, Dank je voor je feedback. Het shirt met die pentekeningen is ook een prachtig uniek shirt. Leuk om te horen dat jouw kleinzoon het mooi vind. Heel veel plezier van de kleding. Met vriendelijke groet, Helma

Loes van den Bergh beoordeelde op 2017-07-01

Supersnelle levering en mooie kleding van het merk Ebbe, voor mijn zoon Ebbe :)

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Loes, Dank je voor je beoordeling. Ebbe wat leuk dat je het merk Ebbe nu in je kast hebt hangen. Heel veel plezier van de kleding van dit Zweedse merk.
Helma

Marlies Bakker beoordeelde op 2017-05-04

Vriendelijke en snelle service.
Goede kwaliteit van kleding.

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Marlies, Heel erg bedankt voor je Score en Feedback. Veel plezier van de leggings en maillots..

MVT beoordeelde op 2017-04-25

Heel tevreden! Vraag heel snel beantwoord en snelle
levering met een persoonlijk kaartje erbij! Super!

Reactie van Eileen4Kids:
Heel fijn om te horen dat de service en artikelen goed zijn bevallen.

Marianne Duijzer beoordeelde op 2017-04-24

Goede snelle levering

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Marianne, dank je voor je beoordeling. Veel plezier van de gekozen jurken.

Yvonne Stegeman - op den Dries beoordeelde op 2017-04-06

Dochter en ik zijn elke keer weer blij met de Eileen4kids levering. Mooi verpakt en een leuk persoonlijk berichtje. Wij zijn enorme Creamie fans en het aanbod van Eileen4kids is heel mooi. Met een beetje geluk pak je ook nog een mooie aanbieding mee. Wij komen hier zeker terug.

Reactie van Eileen4Kids:
Best Yvonne, dank je voor de mooie beoordeling. Altijd leuk om te lezen wat jij als ontvanger vind van onze presentatie van het pakket dat je ontvangt. Veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Helma.

Hedwig Korse beoordeelde op 2017-03-22

Gewoonweg niets op aan te merken.
Vooral leuk dat ze mijn bestelling in kado papIer hadden Ingepakt!

Reactie van Eileen4Kids:
Heel erg bedankt voor je Score en Feedback. Heel veel plezier van de schoenen.

Gerda beoordeelde op 2017-02-22

Snelle levering. Leuk kadootje erbij.

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Gerda, altijd leuk om te lezen dat klanten tevreden zijn. De geruilde artikelen zijn naar je onderweg. Veel plezier van de kleding.

L Weststrate beoordeelde op 2017-02-07

super snelle reactie op vraag en snelle levering

Reactie van Eileen4Kids:
Dank je voor je beoordeling, fijn te horen dat onze service top is. Veel plezier van het vest.

Francis beoordeelde op 2017-01-25

Goede service!
En mooie bikini gekocht!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Francis, Veel zwemplezier met je dochter.

Petra beoordeelde op 2017-01-23

Hele goede service! Bestellingen worden snel bezorgd en zijn makkelijk te ruilen als dat nodig is. Fijn dat je altijd om persoonlijk advies kan vragen!

Reactie van Eileen4Kids:
Petra, dank je voor je beoordeling.

christine de Lofof beoordeelde op 2017-01-21

Nette en snelle aflevering van mooie kleding!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Christine, enorm bedankt voor je beoordeling.

M. van Beek beoordeelde op 2017-01-21

Ik ben heel tevreden. Niet alleen de collectie is erg leuk, de kwaliteit is ook prima. En over de service niets dan goeds.

Reactie van Eileen4Kids:
Margot, goed om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. Dank je voor je reactie.