Birkholm 79
2133 CB Hoofddorp

Els Bakker beoordeelde op 2018-09-28

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Els, dank je voor je beoordeling. Veel plezier van je aankopen.

Charlotte Schillemans beoordeelde op 2018-09-12

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Charlotte, Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat je positief bent over onze manier van werken. Met vriendelijke groet, Helma

tanja van oeveren beoordeelde op 2018-09-05

bestelling snel in huis en met zorg ingepakt!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Tanja, dank je voor je beoordeling.

Barbara Jansen-Hazeleger beoordeelde op 2018-08-25

Kleding netjes verzorgd en goed ingepakt, snelle levering!

Reactie van Eileen4Kids:
Dank je voor je compliment Barbara. Veel plezier van de sweater en broek.

Anyelle van Can beoordeelde op 2018-08-24

Zeer snelle en fijne afhandeling. Heel snel ontvangen. Jurkje is precies zoals beschreven en op de foto. Shop is echt een aanrader

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Anyelle, Ik heb de foto's gezien van je dochter in de jurk. Echt super mooie foto's! Dank je voor je beoordeling.

Barbara Jansen-Hazeleger beoordeelde op 2018-06-30

Laura van Hasselt beoordeelde op 2018-06-14

Reactie van Eileen4Kids:
Hi Laura, dank je voor je beoordeling. Heel veel plezier van de artikelen voor je dochtertje. Helma

A Hemmes beoordeelde op 2018-05-31

Reactie van Eileen4Kids:
Bedankt voor je beoordeling.Goed om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier met uw aankopen. Met vriendelijke groet, Helma

Sharlene M Regales beoordeelde op 2018-05-16

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Sharlene, bedankt voor je beoordeling en bestellingen. Heel veel plezier van de aankopen. Met vriendelijke groet, Helma

Lido Stoffer beoordeelde op 2018-04-25

Supper tevrede

Reactie van Eileen4Kids:
Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat je positief bent over onze manier van werken. Nog veel plezier van de zomer schoentjes. Met vriendelijke groet,
Helma

Wendy Jacobs beoordeelde op 2018-04-14

Snelle levering en netjes verpakt.

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Wendy, dank je voor je reactie. Altijd leuk om te horen hoe de service wordt ervaren. Met vriendelijke groet, Helma

Hannelore Konijn beoordeelde op 2018-04-09

Tessa beoordeelde op 2018-04-03

Snelle service, ik had het bestelde artikel de volgende dag al in huis. Leuke kleding ook!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Tessa, dank je voor je reactie. Veel plezier van de kleding.

Nicoline beoordeelde op 2018-01-15

Maken waar wat ze beloven. Pakketje lag goed verpakt en op tijd in de bus.

Reactie van Eileen4Kids:
Nicoline, dank je voor je reactie. Veel plezier van de aankopen.

Angelique beoordeelde op 2018-01-15

Supersnel geleverd! Heel fijn!

Reactie van Eileen4Kids:
Angelique, dank je voor je reactie. Veel plezier van je aankoop.

Yvonne Alting beoordeelde op 2017-12-28

Mooi op tijd en zelfs al netjes in cadeaupapier.

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Yvonne, bedankt voor je feedback. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Helma

Monique Admiraal beoordeelde op 2017-12-27

Snel bezorgd en goed product, helaas bij de buurman afgeleverd. De postbode checkt niet of de naam klopt met het adres.... Gelukkig mijn pakje van de buurman ontvangen.

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Monique, Dank je voor je feedback. De tweede zending gaat vandaag de deur uit. Ik ga ervan uit dat het pakket deze keer correct wordt afgeleverd. Veel plezier van je aankopen. Een gelukkig en gezond 2018! Met vriendelijke groet, Helma

Nassira Amm beoordeelde op 2017-12-25

Petra den Hertog beoordeelde op 2017-12-17

Goed verpakt! Leuk dat er een handgeschreven kerstkaartje bij zat! Voelt dan echt persoonlijk?

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Petra, dank je voor het compliment. Veel plezier van het vest. Met vriendelijke groet, Helma

Sylvia Hogendorp beoordeelde op 2017-11-22

Super snelle en zeer betrokken van bestelling tot verzending , top👍

Reactie van Eileen4Kids:
Hoi Sylvia, Het was inderdaad spannend of het pakket op tijd voor de babyshower zou aankomen. Jij bedankt voor je vertrouwen en bestelling.
Met vriendelijke groeten, Helma